גדרות אלומיניום - גדר מושלמת לחיים

גדרות אלומיניום עשויות  במגוון רחב של גדלים וצורות. הן מגיעות בצבעים שונים. ציפוי אלומיניום טוב יותר מאשר כל צבע או ציפוי אחר. לאלומיניום יש את היכולת לעמוד בתנאים קשים כולל חום וקור קיצוניים.

האיכות של האלומיניום לעמידה בפני מגוון של מזגי האוויר שונים הובילה יצרנים רבים להציע אחריות ארוכה מאד, מעשרות שנים עד “חיים שלמים” עבור כמה מותגים.

גדר אלומיניום דמוי עץ

בשל התכונות הפיסקליות המעולות של חומר הבסיס, אלומיניום מתאים מאוד גם עבור גדרות. גדרות אלומיניום זמינות בצבעים שונים ולכן מציעות מגוון רחב של אפשרויות עבור גידור. גדרות אלומיניום הם לא רק אל חלד, אלא גם קלות מאוד לניקוי בגלל הציפוי באיכות הגבוהה. אין צורך לצבוע את הגדר שוב. ואם רוצים אפשר לצבוע את הגדר בשני צבעים שונים.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
0737969733
מה היתרונות של גדר אלומיניום?​​

תחזוקה 

האלומיניום הוא אל-חלד, מלבד התכונה של שימור החומר גם אפשר לנקות בקלות וביעילות את כל חלקי הגדר. אין צורך בצביעה של הגדר כל כמה שנים בזכות תהליך הצביעה האיכותי, אין חשש מריקבון או נזקים ממזיקים שונים כמו בעץ. בנוסף, האלומיניום עמיד ואינו שביר כמו פלסטיק שנחלש מהחשיפה לשינויים במזג האוויר ובעיקר משמש ישירה.

עדין

האלומיניום הינו עדין וניתן לעיצוב בגרסאות רבות. מעלתו הגדולה  היא שהאלומיניום ניתן להתאמה לאלמנטים מתכתיים נוספים בבית כמו שער,חלונות, מעקות, אדני החלונות וסורגים.

מודרני

המראה הקל והמתכתי הוא האפנה השלטת. מראה היי-טק, מודולרי, קל וחזק.

זמינות גדר עם וריאציות רבות

בנייה מודולרית מאפשרת גוונים ומרקמים שונים בתחושה של העיצוב הסופי. לכל גדר יש את האופי שלה בהתאם לגרסה שאתם נותנים לחלומות שלכם ולצרכים שלכם.

זול

עד לפני 10-15 שנה לא השתמשו בגדרות אלומיניום בתקופה זו ירד המחיר לאין שיעור, בחמש השנים האחרונות השימוש בגדרות אלומיניום נעשה נפוץ יותר בזכות ההערכה ליתרונותיו הרבים העובדה שאין צורך ל”חדש” אותו, האיכות העיצוב שמשתלבת עם המראה הכללי של הבית והפונקציונליות של חומר זה

פרגולות

תוכלו להשלים את מראה הבית החיצוני עם מערכת הצללה תואמת מאלומיניום שמתאימה לגדר שבחרתם, לצפייה במגוון רחב של פרגולות אלומיניום שלנו 

גדר אלומיניום unikit
גדר אלומינים
צריכים גדר לגינה או למרפסת? איך בוחרים את הגדר המושלמת

הגדר על כל שלל צורותיה מספקת הגנה, פרטיות והגדרת גבול. גדר טובה כידוע בונה שכנות טובה. בזמן תכנון הגדר, יש לזהות את הצרכים והרצונות שלכם כך שהגדר תתאים באופן מקסימלי לצרכים שלכם ותוכל באמת לשרת אתכם במשך שנים רבות. זוהי השקעה בנכס שלכם, ואם ההשקעה טובה, ערך הנכס רק יעלה.

כאשר מבצעים רכישה של גדר אלומיניום עליכם להיות מחושבים ומושכלים ולשים לב לכל הפרטים הקטנים מול חברת הגידור עמה מבצעים את העסקה.

עליכם לבדוק את הפרטים הבאים:

שירות  האם החברה מספקת שירות במידת הצורך? במקרה שכן צריך לבדוק על מה ואילו תקלות והאם יש צורך להוסיף תשלום נוסף.

אחריות מהי האחריות הניתנת? ישנן חברות שנותנות אחריות לשנים רבות מאחר והן מאמינות במוצר שלהן. מעשרות שנים עד אורך של “חיים שלמים”

איכות יש לשים לב לאיכות המוצר. גדר אלומיניום איכותית צריכה להיות עם רמת גימור גבוהה. הצביעה צריכה  להיות מושלמת. וכאשר כל הקצוות מצופים, מלוטשים, מהודקים היטב ומלוטשים. אם הדברים אינם כך, אנשים יכולים להיפצע, הגדר תראה סימני התפרקות ואף חלודה. נקודות החיבור המרותכות צריכות להיות מדויקות עם רמת גימור משובחת שאם לא כן הגדר החדשה תהווה סכנה ותיהרס במהירות.

גדר אלומיניום מעניקה ביטחון

אם יש לכם חצר ואתם זקוקים לגדר, גדר  אלומיניום היא הפתרון המושלם כדי לתת מענה לשמירה נאותה על החצר שלכם.

אם יש לכם בריכה ואתם חייבים למנוע גישה חופשית אליה, עליכם לדאוג שהבריכה תהיה מגודרת בגדר מתאימה ובהתאם לתקן,

ביצוע – את גדרות האלומיניום קל ופשוט להתקין את רוב החלקים מכינים במפעל ובעת ההתקנה, רק מחברים את החלקים השונים.

ביטחון לילדים ולסביבה – האלומיניום איננו חומר רעיל, ובגלל שאיננו סובל מבלאי תכונותיו גם אינן משתנות עם השנים ואין חשש שילדיכם ייגעו בגדר. וכמובן הן אינן מזהמות את הקרקע. השימוש בחומר יציב זה הוא חשוב בתקופה זו בה כל עץ שנכרת הוא פגיעה בריאות הירוקות של כדור- הארץ.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
0737969733
יוניקיט הנדסה פתרונות מתקדמים
גדרות
Article Name
גדרות
Description
גדרות אלומיניום - גדר מושלמת לחיים גדרות אלומיניום עשויות במגוון רחב של גדלים וצורות. הן מגיעות בצבעים שונים.
Unikit
Unikit
יוניקיט
Publisher Logo
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן