פרגולה למרפסת

אנו מייצרים ומספקים פרגולות אלומיניום לפרויקטים פרטיים ומוסדיים כאחד.

 עם ניסיון רב וצוות מתקינים מקצועי משלנו. אנו מציעים מגוון עצום של פרגולות למרפסת, מאלומיניום איכותי, כולל פרגולה חשמלית.

פרגולות למרפסת שאנחנו התקנו:

למדנו מניסיון כיצד להגיע, יחד אתכם, לתוצאה המדויקת. תיק העבודות שלנו מלא בהתקנות מוצלחות במרפסות בכל הגבהים והגדלים, אצלנו תוכלו למצוא את פתרון ההצללה המתאים לכם, צפו בעצמכם/ן:

למעבר אל דף הפרגולות הראשי המכיל את כל סוגי הפרגולות:

האם לפי החוק אפשר להתקין פרגולה במרפסת?

חוק הפרגולות הוא כינוי לרפורמה שבוצעה בתחום המצללות. (מצללה היא השם העברי לפרגולה) מצללות או פרגולות, שמידותיהן אינן עוברות גודל של כחמישים מטר רבוע או 25% משטח המרפסת. על כך במרבית המקרים אין צורך להשיג אישור פרגולה למרפסת

תמונות של פרגולות שהתקנו במרפסות

פרגולה למרפסת מחיר

מה שקובע את מחיר הפרגולה הוא החומר, הגודל ,העיצוב שתבחרו וקושי ומורכבות ההתקנה, ולבסוף, עלות ההובלה או מנוף הרמה אל המרפסת אשר לעיתים יש בו צורך ולא ניתן להביא את חומרי הגלם בלעדיו בשל תנאי הבניין או הבית. פרגולות מלבניות פשוטות יתחילו את דרגת המחירים הראשונה, ככל שמוסיפים עיצובים שונים לעמודים, למסגרת או לרפפות (סרגלי האלומיניום), כך המחיר יחל לעלות. בנוסף, רבים הבתים בהם תספיק  פרגולה קטנה למרפסת, כך ניתן לבחור גם בפרגולה חשמלית, מתכווננת או נאספת שהופכות את כל ההצללה שלכם למעוצבת ונוחה בהרבה!

מהם טווחי המחירים של פרגולות אלומיניום למרפסת?

טווחי המחירים של פרגולות אלומיניום איכותיות. המחירים המוצגים הם בעבור מטר רבוע.

  • מחיר פרגולה מאלומיניום למרפסת

    מחיר התחלתי בלבד ללא מע”מ

    739
  • מחיר פרגולה חשמלית למרפסת

    מחיר התחלתי ללא מע”מ

    1250
  • מחיר פרגולה חשמלית נאספת

    מחיר התחלתי ללא מע”מ

    1250
  • קירוי סנטף

    מחיר התחלתי ללא מע”מ

    145

פרגולה חשמלית למרפסת

פרגולה חשמלית יכולה להיות מותקנת גם במרפסת. תוכלו לבחור בהתקנה מרחפת או התקנה עם עמודים. סוגי הפרגולות החשמליות מחולקות לסוגים הבאים: פרגולה חשמלית מתכווננת (רפפות חשמליות הניתנות להזזה במספר זוויות), פרגולה נאספת למרפסת( פרגולה עם גג מתקפל לפתיחה מלאה ולסגירה אטומה עם חדירת אוויר אך ללא חדירת מים).

חשוב: בדקו היטב שאתם מקבלים פרופיל אלומיניום בעובי רב המעיד על איכות הפרופיל והפרגולה.
פרגולה עגולה מתקפלת

סגירת מרפסת עם פרגולה אלומיניום

סגירת מרפסות היא עבודה שמטרתה ליצור חלל חוץ מוגן כל השנה אשר יכול להיות מוסב לחדר של ממש ממרפסת רגילה.

התקנה של מבנה אלומיניום יחד עם מפרט הפרגולה מאפשר התקנה של סגירת צד ממגוון סוגים.

קירות המרפסת לאחר הסגירה יכולים להיות עשויים מזכוכית מתקפלת ממגוון סוגי זכוכית בעלות איכויות בידוד שונות, אך כולן אטומות. סגירות צד שונות וגגות בד זמינות גם כן והן מוכחות בעמידות לתנאי חוץ.

גג החדר יכול להיות מבוצע עם פרגולה נאספת או פרגולה חשמלית מתכווננת, שניהם מאלומיניום.

סגירת מרפסות מזכוכית למסעדות

איך נראית פרגולה למרפסת?

פרגולה למרפסת יכולה להיראות ולהיות מותקנת בצורות שונות. ניתן לבצע התקנת פרגולה במרפסת במספר אופני: תלייה, קיבוע עם עמודים, שילוב של סוגי ההתקנה.

חשוב: שאלו על הניסיון של המתקין ומי יהיה המתקין שיגיע אליכם.

בנוסף, פרגולה יכולה להיות מותקנת במרפסת או בחצר בהתאמה לתנאי השטח ולצורת המרפסת עצמה. את סוג ההתקנה בוחרים בכדי שתתבצע התקנה בטיחותית.

פרגולות אלומיניום למרפסת
פרגולה תלויה מעל מרפסת
פרגולה תלויה למרפסת

פרגולה תלויה מותקנת באמצעות עמודי עיגון חזקים המעוגנים בחיבור חזק אל הקיר. במקרים בהם זה אפשרי, התקנה זו חוסכת את הצורך בעמודים ומאפשרת למראה של פרגולה מרחפת.

מרפסת עם פרגולה
פרגולה קבועה למרפסת

פרגולה המותקנת על גבי עמודי תמיכה היא פרגולה קבועה. לרב מדובר בפרגולות העשויות מאלומיניום עם קורות אלומיניום. כמובן שקיימות גם פרגולות עץ או ברזל אך אלה נחשבות פחות משתלמות ולעיתים כבדות מדי בעבור מרפסות.

סרגלי אלומיניום של פרגולה
פרגולה אלומיניום למרפסת

פרגולה אלומיניום היא גולת הכותרת של עולם פתרונות ההצללה כמו גם האלומיניום ככלל בעולם פתרונות הבניה . האלומיניום משמש ליישומים של תעשייה, בנייה למגורים ובניה פרטית, מעצבים ואדריכלים רבים בוחרים בשימוש באלומיניום כחלק מעיצוב תעשייתי ומודרני. פרגולה מאלומיניום ניתנת לצביעה במגוון רחב מאוד של צבעים, בנוסף, ניתן לייצר ולהזמין פרגולות מאלומיניום דמוי עץ ובכך להשיג את היתרונות הרבים שיש באלומיניום יחד עם המראה הכפרי והטבעי שיש בפרגולות מעץ. פרגולה מאלומיניום במרפסת עמידה בהרבה לחלודה ממתכות וברזל, דורשת הרבה פחות תחזוקה מפרגולות עץ המבקשות צביעה וחידוש שלבסוף נרקבות בכל אופן.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
סגירת פרגולה למרפסת וחצר
כמו בחצר גם במרפסת, פרגולה

פרגולה לחצר ופרגולה המותקנת במרפסת נתונות לאותם אלמנטים ונועדו לשרת את אותה המטרה. להגן מפני גשם, לסוכך מפני שמש. כשאנחנו ניגשים לתכנן פרגולה, אנו אוספים את המידות ואת תנאי השטח הקיימים במרפסת או החצר עצמם ולא מסתמכים על הגדרות סטנדרט. יש לשים לב למיקום הדירה בעת שניגשים להתקנה במרפסות. בדירות גבוהות מאוד יש רוחות עזות שלא מאפשרות התקנה של אלמנטים מסוימים כמו סנטף וכדומה. 

פרגולה נאספת מבד למרפסת
פרגולה נאספת למרפסת

פרגולה נאפסת היא פרגולה עם גג שמשלב בין אלומיניום לבין ירעת בד מיוחדת. הבד משולב בסיבי זכוכית ומתאים לשימוש חיצוני, אינו נהרס במים ומחזיק מעמד. נפתח בקלות עם מנגנון חשמלי המופעל בשלט. העיצוב של פרגולות אלומיניום חשמלות נאספות עם גג בד, הוא עיצוב יוקרתי ומרשים. בין הפרגולות היפות. ניתן לשלב תאורה או מאוורר תקרה ובכך להעצים את החוויה והעיצוב. 

אנו מספקים פרגולות נאספות העומדות בתווי תקן אירופאים ועומדות ברמת איכות גבוהה מאוד.

סגירת-מרפסות
אפשר לסגור מרפסת

אפשרות לסגירת מרפסת בחלונות ושלדת אלומיניום. תוכלו להתקין חלונות מעוצבים מאלומיניום איכותי בשילוב עם גג מתאים לפי בחירתכם. 

אנו מספקים פרגולות נאספות העומדות בתווי תקן אירופאים ועומדות ברמת איכות גבוהה מאוד.

פרגולה חשמלית למרפסת
מה בתמונה?

בתמונה תוכלו לראות פרגולה אלומיניום חשמלית המותקנת במרפסת. פרגולה בעלת גוף מאסיביף קורות ועמודי נירוסטה, סרגלי כנף מעוצבים. כל אלו נחשבים למפרט טכני איכותי ברמה הגבוהה ביותר של הפרגולות. את מפר זה ניתן לשדרג ולשנות, לבחור בגג נאסף או מתקפל מבד או בד ואלומיניום. פרגולות חשמליות מתכווננות בשלט רחוק ומוגנות מחדירת גשם, ניתנות לפתיחה וסגירה על פי דרישה ובקלות רבה. המראה שלהם הרבה יותר אלגנטי ומאסיבי ונותן הרגשה של יציבות איתנה.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן