פרגולה אלומיניום נאספת

פרגולה נאספת לגינה ולמרפסת

פרגולה-אלומיניום-חשמלית-נאספת

פרגולה נאספת היא סוג של פרגולה חשמלית מוגנת מגשם. היא גם דרך מעולה לסגור מרפסת או לסגירת גינה, בפרגולה נאספת הגג ניתן לקיפול ופתיחה מלאה ולחילופין, לסגירה ואטימה. מנוע חשמלי לשליטה מלאה על כמות האור. ניצול של חלל נוסף כל השנה.  היתרונות של פרגולה נאספת:

  • מתאימה למרפסת, גינה וחצר
  • מתאימה למסעדות ובתי עסק
  • ניתן לשלב סגירה בזכוכית וסגירות צד
  • אפשרות התקנה בהתאמה
  • בד גג מיוחד המאושר לשימוש חיצוני
  • אפשרות לתאורה, מרזב ועוד.
  • מנוע מוגן מים
פתרונות-הצללה-למרפסת

פרגולה נאספת אלומיניום: מחיר ותוספות אפשריות

פרגולה נאספת, הנקראת גם פרגולה מתקפלת, נעה בטווח מחירים של 1250 – 2500 ש”ח למטר רבוע ללא מע”מ. סוגי הפרגולות וסוגי התוספות על הפרגולה משנים את איכות או את עיצוב הפרגולה ועל כן טווח המחירים עשוי להשתנות לפי המפרט הסופי. להלן התוספות האפשריות להרכבת סגירה עם פרגולה נאספת, כמובן שניתן להתקין פרגולה מתקפלת גם ללא סגירה.

התקנה ללא סגירה

את הפרגולות הנאספות מתקפלות ניתן להתקין עם או ללא סגירה משולב. בנוסף ניתן לבצע סגירה לאחר מכן במידה ורוצים. תוכלו לבחור בין התקנה עם עמודים או בפרגולה תלויה (צפה, מרחפת).

סגירת מרפסת באלומיניום וזכוכית

בזכות הגמישות של העבודה עם אלומיניום ניתן להרכיב מפרט מאלומיניום מלא המשולב עם הפרגולה. פרופילים של אלומיניום יוצרים מבנה בהתאם לשטח ובהם מותקנת מערכת זכוכית מתקפלת.

סגירות צד

אפשר לשלב עם פרגולות אלומיניום נאספות וילונות הצללה חיצוניים או מסכי הצללה ומסכי זיפר, מסכים אלו מותקנים על דפנות הפרגולה ויוצרים סגירת צד לפרגולה. מסכי הצללה חשמליים אלו מגיעים במגוון צבעים.

פרגולה חשמלית נאספת

פרגולה עם גג המסוגל להיות פתוח לגמרי או סגור לגמרי, עם מנוע חשמלי המניע את כיוון הגג. היתרון של היכולת לשלוט על פתיחה וסגירה של גג ההצללה, היא להכניס אוויר תוך כדי הצללה , פתיחה שלמה בימים נעימים, בעת סגירת הגג נוצר אזור מוצל היוצר הפחתה משמעותית של מעלות החום ואף מצליח לתרום להפחתת צריכת החשמל בבית.

מה לגבי העיצוב שלה? תוכלו לבחור בצבע שתרצו מתוך עשרות גוונים, כמו גם לבחור באלומיניום דמוי עץ בגוונים של אלון, אורן ועץ איפאה. 

היישומים האפשריים להתקנה מתאימים למרפסות, שטחים פתוחים, גינות וחצר הבית. 

 

סגירת-מרפסת-למסעדה-בפרגולה-חשמלית-בד-ואלומיניום
פרגולה חשמלית ליד המים

התקנת פרגולה ליד הבריכה שלך היא דבר מומלץ ליצירה של מעטפת שלמה של נוחות סביב אזור החוץ של ביתך. כמובן שתוכלו להתקין פרגולה חשמלית אוטומטית גם ליד אזור הבריכה שלכם, בנוסף, זה יסייע לכם ליצור עיצוב יוקרתי של ממש באזור זה.

התקנה של פרגולה חשמלית היא לא רק דבר של בתי יוקרה. המחיר של פרגולה נאספת יכול להיות נגיש גם לבעלי בתים או וילות עם גינה המעוניינים בהצללה איכותית באמת, עם מראה יוקרתי ומודרני.

פרגולה חשמלית מתקפלת בגג
וילונות זכוכית

וילונות זכוכית זו מערכת של חלונות הזזה הנעות על מסילה מאלומיניום המשולבת עם פרופיל אלומיניום במבנה של פרגולה למרפסת או סגירת גינה. מוצר מיוחד ומעוצב לסגירות הנותן לכם להיות מוגנים ולהרגיש בחוץ כל השנה.

אחד היתרונות של וילונות זכוכית היא הניצול של שטח שהיה מיותר או שלא נוצל לאורך כל עונות השנה. אזור היכול להפוך לחלל אירוח או מגורים אידיאלי. 

בעצם, אתם לא מאבדים את הגינה, או את החוויה של להיות ולארח בחצר הבית. מאחר והזכוכית השקופה מאפשרת לכם להרגיש את הטבע גם כשגשום, או לפתוח את וילונות הזכוכית המתקפלים בקלות רבה בימים בהם תרצו לתת לטבע להיכנס לביתכם.

סגירת מרפסות מזכוכית למסעדות
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן