דלת כנף כפול לכניסה

דלתות חוץ

המדריך השלם לכל מה שיש לדעת על דלתות כניסה

החומרים הדגמים והסוגים, דרכי התקנה ותיקון דלתות כניסה. כל המידע לפני ואחרי הקניה.

עומדים בתווי תקן אירופאים ורמת בטיחות מקסימלית!

דלתות פיבוט

דלת חוץ מסדרת פיבוט, היא דלת ברמת ביטחון מרבית וזמינה עם עשרות נקודות נעילה. היא משלב, עיצוב מודרני בשימוש באלומיניום ומגוון חיפויים לדלתות כניסה וחוץ, יחד עם השפעות מזרח תיכוניות ויוקרתיות מאירופה.

דלת פיבוט בנויה עם ציר פתיחה מיוחד המאפשר לפתוח אותה בכמעט סיבוב שלם. דלתות רחבות המאפשרות התקנת דלת חוץ כנף אחד בלבד ברוחב של שני מטרים ויותר.

דלתות אלו משלבות גם תאורה פנימית, ידיות מעוצבות ומנגנוני נעילה אוטומטיים.

  • קל לשימוש יומי, גם לילדים!
  • מאובטח ומעוצב!

עבר צביעה מיוחדת ובדיקות עמידות גם בסביבה ימית!

דלתות פרמיום

דלתות אלומיניום חוץ חדישה לביטחון ברמה הכי גבוהה. דלת יוצאת דופן גם על פי הסטנדרט האירופאי. דלתות פרמיום, כמו דגמים אחרים של דלתו הכניסה שאנו מוכרים, מעניקה יכולת גבוהה של בידוד תרמי ובידוד אקוסטי. בידוד תרמי מספק איטום בפתחי כניסה לחום או קור תלוי בעונה, בעוד בידוד אקוסטי יוצר בכניסות איטם לרעשים או צלילים חיצונים שאנו לא רוצים להכניס אל הבית דרך הדלת.

מדד האיטום של הדלת הוא: Ud=0.5 w / m2K,  לאקלים חם וקר.

בנוסף לכך, עיצוב דלת חות מסדרת פרימיום, כמו בדגמים האחרים, מאפשר שילוב של מגוון חומרי גלם לעיצוב חיפוי והמראה החיצוני של הדלת שלך.

התקנה מקצועית עם התאמה מלאה למפתח בכל גודל

דלתות רזידנס

דלתות רזידנס הן דלתות חוץ המתאימות לכניסה לבית. זמינות בדגמי כנף יחיד ושילובים עם צוהר או חצי דלת קבועה לצורך סגירת המפתח יחד עם שילוב דקורטיבי של מבנה הדלת.

דלתות רזידנס מתחילות עם שלוש נקודות נעילה ובנויות מאלומיניום בעובי רב כולל אביזרי פתיחה ונעילה כולל צירים, ברמת גבוהה המתאימים לשימוש כל הזמן, בנויות להחזיק.

כמו כן, דלתות חוץ רזידנס יעניקו לביתכם איטום צלילים ושליטת טמפרטורה על פי מדדים אשר נדבקו במעבדות בידוד רשמיות.

 

מבחר רחב של ידיות מעוצבות, כולל תאורת לד פנימית!

דלתות הוטליה

דלת הוטליה היא דלת ייחודית. היא מאפשרת לכם לבחור בעיצוב ואיכות של דלת חוץ להתקנה בכניסה לבית או כדלת פנים (כן, כן). דלתות הוטליה הותקנו כבר בבתי מלון כדלתות חדרים. הסיבה לכך, היא האפשרות להזמין דלת הוטליה ברוחב המתאים למפתח פנימי אשר צר יותר ממפתח של דלת כניסה, כדי להשיג בידוד תרמי ובעיקר אקוסטי בחדרים. כמובן שדלתות בית מלון דורשות בידוד כדי לשמור על שקט לאורחי המלון, אך תועלת מיוחדת זו, גרמה לנו להבין כי דלתות הוטליה הן נכס בעבור כל בית המבקש להשיג את הרמה והיוקרה של בית מלון בביתו. 

העיצוב של הדלתות זמין להרכבה על פי עיצוב נבחר או לפי שילוב של חומרי גלם וידיות ואביזרים בהתאם למה שתבחרו.

לצפייה בכל דלתות החוץ והכניסה, כולל מחירים וקטלוגים:

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

דלתות חוץ תמונות

צפו בדלתות הפנים המושלמות:

לדלתות חוץ מחירים משתנים בין יצרני דלתות ובין בתי עסק.  אנו מביאים בפניכם את ממוצע המחירים שבשוק, כדלקמן –
1. דלת כניסה זולה סטנדרטית, כולל משקוף חובק – יכולה להתחיל בכאלפיים וחמש מאות ₪. (2500).
2. דלת כניסה כפולה – בין עשרת אלפים לבין שניים עשר אלף ₪. (10.000-25.000)
3. דלת כניסה וחוץ מעוצבת בגודל לא סטנדרטי – על כל חמישה סנטימטר קיימת תוספת בת חמישה עשר אחוזים למחיר. או מחיר קבוע מראש המתחיל ב 15.000 עד 35.000.

סוגי דלתות כניסה

  1. סוג דלת כניסה של כנף אחת – מדובר אודות דלת סטנדרטית, אשר נפתחת פנימה או החוצה. הרוחב שלה הינו בין מטר לבין מטר ועשרים.
  2. סוג דלת כניסה של כנף וחצי – מדובר אודות דלת כניסה, אשר אליה מחוברת חצי דלת, כאשר שתי הדלתות נפתחות או שחצי הדלת קבועה. הרוחב שלה הינו בין 1.35 – 1.55 מטר.
  3. סוג דלת כניסה של שתי כנפיים – מדובר אודות דלת אשר מורכבת משתי דלתות, כאשר שתי הדלתות נפתחות או שאחת מהן קבועה והשניה נפתחת. הרוחב שלה הוא בין מטר שמונים ובין 2.15 מטר.

חומרים נפוצים לייצור דלתות כניסה

קיימים שלושה חומרים נפוצים מהם מייצרים דלתות כניסה והם כלהלן –

1. דלת כניסה מעץ – המראה של דלת מעץ הינו פופולרי ביותר ומאפיל על כל שאר החומרים שמהם מייצרים דלת . היא מאופיינת כחסינה ביותר ומעניקה המון ביטחון לנכס שלכם. אך עליה וקוץ בה – מי שמעוניין בדלתות אלו צריך לקחת בחשבון כי הדבר מסתכם בהוצאה כספית רבה ביותר. לא זו בלבד שההוצאה הכספית בעת הקנייה שלה הינה גבוהה למדי, כי אם הינה מחייבת אתכם תחזוקה שוטפת, כדי לשמור על נראות פנטסטית. דלת הכניסה מעץ רגישה ביותר לעיוות, או ריקבון, בשל לחות ומצבי מזג האוויר שעומדים בפניה באקלים של מדינת ישראל.

2. דלת כניסה מפיברגלס – דלתות אלו מהוות את הטרנד הכי נחשב, בשל כך שהן עמידות ביותר וחוסכות אנרגיה. לעומת דלתות מעץ, דלתות פיברגלס לא מתעקמות, נרקבות וכיוצא בזאת.

3. דלת כניסה מפלדה – במידה ופרויקט החלפת הדלת שלכם מחייב אבטחה מרבית, חוזק ואפקטיביות, דלת מפלדה היא האופטימלית בשבילכם. לדלת מפלדה קיימים כל היתרונות של דלת כניסה מפיברגלס, חוץ מהעובדה כי הפלדה עושה עבודה טובה עוד יותר. דלת מפלדה מספקת אבטחה והגנה מקסימלית. אף במידה ועסקינן אודות מזג אוויר קיצוני ואף במידה ועסקינן אודות גנב בלתי צפוי שמגיע לדפוק היישר בדלת הכניסה שלכם, דלת הפלדה שלכם תעמוד עליכם מכל צרה לטווח הארוך.

איך בוחרים דלת כניסה?

אז איך בוחרים דלתות כניסה ועל אילו דברים צריך להקפיד בעת הבחירה? כל התשובות כאן לפניכם –

1. כאשר אתם מתעתדים לבצע שיפוץ בדירתכם או לעבור לבית חדש, עליכם לקחת בחשבון אף את המיקום של דלת הכניסה, ולתת את דעתכם במידה ועסקינן במיקום שחושף אותה לגשם או לשמש הקופחת. במידה וזהו המצב, כדאי לכם להתקין אף גגון שיגן על הדלת , כמו גם להקפיד על בחירת דלת עמידה ואיתנה. בשלבים הראשוניים מומלץ כי תחליטו על סוג הדלת והגודל הרצוי שלה. משמעותי כי תתאימו את הסטייל של דלת הכניסה לסטייל הדקורטיבי של כל הדירה שלכם, ולקחת בחשבון את התאורה מסביב לנכס שלכם.

2. משמעותי כי תבחרו דלת ביחד עם צילינדר איכותי, שמחירו הינו מספר מאות . מומלץ שתוודאו כי לא קיימת היתכנות של קדיחת חור בצילינדר שבחרתם.

3. מומלץ כי תבחרו וכי תזמינו דלת כניסה מבית עסק שמומחה בתחום זה בעת תחילת הפרויקט, על מנת להותיר זמן לאספקה. בפרט כאשר עסקינן אודות דלת בהתאמה אישית ולא בדלת רגילה, כי אז זמן האספקה עשוי לקחת גם שלושים יום ויותר.

4. משמעותי שתבחרו דלת כניסה שטומנת בחובה אחריות. בדרך כלל תינתן בידכם אחריות שונה בין הדלת עצמה לצילינדר והמנעול. משמעותי אף לוודא כי תקבלו אחריות להובלה ולהתקנה.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
איך למדוד דלת כניסה?

השאלה איך מודדים דלת כניסה? פתירה על ידי ארבעה שלבים –

1. כאשר הנכם מתחילים למדוד את הדלת החדשה שלכם, ראשית המלאכה תתבצע באמצעות מדידת רוחב וגובה הדלת הקודמת שלכם.

2. בשלב הבא, יש לרשום את מידות המשקוף שלכם. עליכם לוודא כי כאשר הנכם עוסקים במדידות אלו, הנכם צריכים להתחיל למדוד מגב הקישוט הפנימי לצד האחורי של הקישוט החיצוני. תזדקקו לרוחב המשקוף הזה כאשר תזמינו את הדלת כניסה החדשה שלכם. פעולה זו מוודאת כי העיצוב הפנימי מבצע סינרגיה יפה עם הקיר ללא כל צורך להוסיף עוד תוספות משקוף.

3. משמעותי שתדעו עם כמה מקום הנכם עובדים, בשל כך מדידת הפתח הגס חשובה. הקפידו להוריד את העיטור הפנימי, על מנת שתקבלו את המדידות הכי מדויקות. התחילו ברוחב הפתיחה בין המסגרת ואז המשיכו במדידה מראש הפתח לתחתית.

4. השלב הסופי במדידה לדלת הכניסה החדשה שלכם בא לידי ביטוי במדידה של המעטפות החיצוניות וברשימת הממדים מהחלק העליון של הקישוט לתחתית

איך מתקינים דלתות כניסה?

נשאלת השאלה החשובה – איך מתקינים דלת כניסה? ומדוע חשוב לעשות זאת? ובכן, כדאי שתפנימו כי דלת שמוצבת בדירה שלכם מהווה את אמצעי ההגנה הכי חשוב, עסקינן אודות הכלי שמונע את רוב הפריצות. באם לא יתקינו לכם את דלת הכניסה כהלכה, תהיו חשופים אל מול פריצות וכניסות של בני אדם שאינם רצויים. התקנה של דלת כניסה בדירה הינה בוודאי אחד מן הרגעים הכי חשובים עבורכם, הזמן שבו הנכם מחדשים את הנראות של הכניסה לנכס שלכם – ומאפשרים לכל מי שפוקד את ביתם לקבל רושם ראשוני מיטבי יותר. התקנה של דלת כניסה צריכה להתבצע באמצעות מתקין דלתות כניסה ותיק ומקצועי, מי שהנכם עשויים לסמוך עליו ולדעת שהינו יבצע בשבילכם את העבודה הכי איכותית.

איך צובעים דלתות כניסה?

נשאלת השאלה החשובה – איך מתקינים דלת כניסה? ומדוע חשוב לעשות זאת? ובכן, כדאי שתפנימו כי דלת הכניסה שמוצבת בדירה שלכם מהווה את אמצעי ההגנה הכי חשוב, עסקינן אודות הכלי שמונע את רוב הפריצות. באם לא יתקינו לכם את דלת הכניסה כהלכה, תהיו חשופים אל מול פריצות וכניסות של בני אדם שאינם רצויים. התקנה של דלת כניסה בדירה הינה בוודאי אחד מן הרגעים הכי חשובים עבורכם, הזמן שבו הנכם מחדשים את הנראות של הכניסה לנכס שלכם – ומאפשרים לכל מי שפוקד את ביתם לקבל רושם ראשוני מיטבי יותר. התקנה של דלת כניסה צריכה להתבצע באמצעות מתקין דלתות כניסה ותיק ומקצועי, מי שהנכם עשויים לסמוך עליו ולדעת שהינו יבצע בשבילכם את העבודה הכי איכותית.

איך לנקות דלת?

מקור התשובה לשאלה איך מנקים דלת כניסה? הינו שיש להשתמש בחומץ ובמים שמהווים חומרי ניקיון סבירים וידידותיים לסביבה עבור כל מטרה. יש לערבב חלקים שווים של מים וחומץ בבקבוק ריסוס. כעת נקו את הדלת כניסה על ידי ספוג רטוב או על ידי בקבוק ריסוס והרטיבו את כל הדלת כניסה והמסגרת בתערובת הניקוי. השתמשו במטלית נקייה או בספוג, על מנת לנגב לכלוך, פסולת וטביעות אצבעות.

תקנים של דלתות כניסה ומה הם אומרים

משמעותי ביותר כי תקפידו על ההיבט של תקנים של דלתות, בפרט כאשר עסקינן אודות דלת כניסה, אשר הינה מהווה אחד מן האמצעים לשמירה על הביטחון של יושבי הדירה שלכם. התקן לדלתות כניסה לנכס הינו ת”י 5044. דלתות כניסה עשויות לעמוד בדרישות אקוסטיות, להגן על הנכס מפאת פריצה, להגן על הנכס מפאת חדירת עשן בעת התלקחות של שריפה וכיוצא בזה. כמו כן, נקבעו בתקנות התכנון והבנייה ובתקן עשרים ושלוש עוד דרישות – המרווח הפנימי שבין שני חלקי הדלת כניסה נדרש להיות מלא במאה אחוז חומר מילוי. בדלת כניסה צריך להתקין שני מנעולים מנעול אמצעי וכן מנעול עליון. מנעול תקני הינו מנעול אשר כולל פינים שנשלחים אל שלושה צדדים של המשקוף.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן