התחדשות עירונית סולארית

מערכות סולאריות רב שימושיות המייצרות אנרגיה נקייה וחוסכות עלויות מתוך חזית מבנה/ מעקה בעלי תפוקת כח ויעילות- לכל יישום ועל כל מבנה.

יבואנים רשמיים של מוצרי חברת

יישום מתאים לכל סוג מבנה

מעקה סולארי וחיפוי לכל יישום

מוצרי BIPV של חברת מיטרקס בייבוא בלעדי של יוניקיט. מאפשרים למעצבים אדריכלים ומתכננים להשיג מבנה באפס פליטה לבנייה חדשה ולבנייה מתחדשת.

הדרישה למבנים עם אפס פליטת פחמן צפוי לזנק בעשור הקרוב. לצערנו, אסתטיקה ועיצוב לא הלכו עם פאנלים סולאריים ואמצעי ניצול אנרגיה מהשמש עד כה. 

מעקה סולארי והחיפוי הסולארי מציעים מגוון עצום של עיצובים וצבעים ליצירה של מערכת סולארית מבנית רב שימושית. חומרי הגלם מביאים לפתרון חסכוני בעל מחיר והחזר השקעה תחרותיים. 

הטכנולוגייה שמאחוריי המוצרים מתאימה לכל סוג של מבנה, מבני ציבור, מסחר ומבני מגורים, באם מדובר במבנים חדשים הנבנים כעת או במבנים ישנים הלוקחים חלק בפרויקטים של התחדשות עירונית.

מערכות של אנרגיה סולארית

התחדשות למרפסות המייצרות אנרגיה

מעקה-סולארי
מעקה סולארי מערכת 1

בסיס ומאחז יד

מעקה-סולארי
מעקה סולארי מערכת 2

עמודים ומאחז יד

מעקה-סולארי
מעקה סולארי מערכת 3

מסגרת מעקה סטנדרטית עם עמודים

*מבחר רחב של דוגמאות, צבעים והתאמה אישית

המעקה הסולארי מאפשרת שילוב פשוט לביצוע של טכנולוגיה לייצור אנרגיה על גבי מבנים. אנו מבטחים מערכת המתאימה במיוחד לצרכים שלך ומהווה פתרון יעיל שניתן לעמוד בו.

מעקה זורם בחשמל

חיווט נסתר, גמר חלק ומקצועי

המעקות הסולאריים שלנו מכסות לחלוטין את כל הרכיבים החשמליים ונקודות החיבור העמודים והמאחזים. בנוסף, כדי להתאים לכל סוג של מבנה, אפשרויות ההתקנה מגוונות ודינמיות. הקפדה על הרכבה וחיווטי חשמל בלתי נראים משולבים במוצר.

ההתקנה קלה ומהירה ככל האפשר כדי לגרום למינימום הפרעה במבנים מאוכלסים והתאמה גם בלוחות זמנים צפופים, המתאפשרים גם בזכות מתקן הייצור החדשני המסוגל לספק לפרויקטים בכל קנה מידה בזמנים אופטימליים.

חזית מבנה סולארית

הפכו קירות מתיישנים לקירות סולאריים

על ידי חיפוי מחדש או חיפוי חדש על גבי החיפוי הקיים, מבני משרדים ותעשייה, מרכזי קניות, נמלי תעופה והיכלים ועד בתי חולים, מבני עירייה וממשל ועוד, יכולים להפוך את רמות טביעת הפחמן של המבנים לאפסית ואף ליצור גורם החזר השקעה המוזיל עלויות תפעול כבר בטווח המיידי. 

מבנים ישנים ופרוקטים הבנויים מחומרי גלם שונים כמו בטון, לבנים וחומרים דומים לאלו, יכולים ליצור שילוב של חיפוי סולארי בחזית הקיימת או ליצור חזית חדשה לחלוטין שכולה מפאנלים של חיפוי המייצר אנרגיה כמו גם שילובים בין חיפויי מבנה וחיפויי ייצור חשמל במראה תואם.

מערכות ייצור אנרגיה ירוקה

מערכות חיפוי סולאריות לחידוש מבנים

יוניקיט אנרגיה מציעה פתרון ורסטילי ומערכות סולאריות משולבות במעטפות מבנים. על ידי הכנסת הטכנולוגייה הסולארית אל החיפוי, האסתטיקה לא נפגמת, העלות מופחתת ומעטפת המבנה היא רב שימושית. מכסה ומגנה על הבניין וגם מייצרת אנרגיה.

בין אם המבנה דורש בידוש תרמי ואקוסטי בביצועים גבוהים, ערכי-R, פיזור בערכים נמוכים בזמן ההתקנה או פשוט חזית מבנה יפה ומעוצבת, המוצרים שלנו מספקים לכם את כל האפשרויות.

מסך גשם וקירות מסך

מערכת סולארית המשולבת בקירות מסך ומסכי גשם, היא מערכת הבנויה עם חלל אוויר מווסת לחצים, מעוצב כדי לבטל חדירה של מים וכדי לאפשר אוורור. המערכת מורכבת מהאפשרויות הבאות:

  1. התקנה על ידי חיבור פאנל עם פאנל.
  2. פאנלים מורכבים מראש המותקנים כיחידה מוכנה. זו אפשרות מהירה יותר להתקנה המצמצמת נקודות חיבור.
רכבים חשמליים
הטענת רכב חשמלי דרך חזית המבנה הסולארית

מעטפת הבניין יכולה להיות תחת כח אנכית בשימוש  בטכנולוגיית BIPV המיושמת במוצרי הסולארי שלנו. 

עם הכניסה והעלייה בשוק הרכבים של מכוניות חשמליות, רבים המחפשים אחרי פתרון המתאים לדרישות האנרגחה הנוספות. כך שזה נהיה נפוץ מאוד שמבנים חדשים או מתחדשים מוסיפים עמדות טעינה לרכבים חשמליים כחלק ממפרט הבנייה.

מבנים המשלבים מערכות סולאריות כחלק מהבנייה שלהם, יכולים להוסיף ייצור של אנרגיה להטענה של רכבים חשמליים, אנרגיה מיוצרת מהשמש על ידי המבנה עצמו. 

energy-500-logo
השאירו פרטים

חייגו:

Call Now Button דילוג לתוכן