קירות חוץ שקופים

קומפקט

חזית בניין שקופה מאפשרת למעבר אור דרך קירות המבנה. לפניכם שני סוגים של חזיתות המספקות בידוד, מעבר אור, והגנה ממזג אוויר. עם מבחר רחב של צבים ועיצובים תוכלו לחבר עיצוב ייחודי למבנה. 

חזית חד שכבתית או חזית כפולה יאפשרו לכם לבצע את השלמת הפרויקט במהירות על ידי שילוב חומר קל ומהיר להתקנה החוסך לכם כסף וזמן.

קירות פרספקס חיצוניים

בידוד

חזית מבנה מתקדמת, עם מסגרת ותשתית מבודדת. מספקת בידוד בביצועים מעולים, מסגרת משולבת למניעת חדירה של מי, מתאים ליישום עם מגוון הלוחות והמחיצות, מפרט חזק ואמין לשימוש ארוך של שנים ארוכות, גימור עדין ונקי, עבר בדיקות מערכת וביצועים על ידי מכון הבניה המוביל CSTB, מיוצר מחומרים איכותיים בלבד.

קיר חזית מבנה

מעבר אור

דרך חזית שקופה האור מסוגל לחדור פניה בצורה שווה וכך נכנס פנימה אור טבעי. העיצוב יוצר אווירה נעימה ומרשימה. עם מבני המסגרות שלנו תוכלו לייצר חזית מבנה בדיוק לפי בקשתכם עם יעילות מבנית מקסימלית. 

הלוחות מייצרים גם הגנה מפני קרינת של השמש ברמה הגבוהה ביותר.

קיר שקוף בחזית מבנה

צבעים, טקסטורות ועיצובים

מתוך המבחר הגדול של הצבעים הגוונים והטקסטורות, ניתן לייצר חזית מבנה מקורית, מרשימה ואלגנטית. במהלך היום חזית המבנה משמשת כמקור אור טבעי ובערב, תאורת לד משולבת מספקת אלמנט תאורה שימושי כלפי פנים ומרשים כלפי חוץ.

סוגים שונים של חיבורים, מסגרות יחד עם שילובים של צבעים של זיגוג וגימורים הנוצרים על ידי סוגי הזיגוג השונות, כל אחד והאיכויות שלו, יוצרים מימד נוסף של השראה בעיצוב החזית.

חזיתות מבנים שקופות

התקנה מהירה

המערכת תוכננה כדי להיות אלטרנטיבה מהירה להקמת של חזיתות במינימום זמן. תכנון המערכת נעשה בחומרי גלם איכותיים המעניקים רמת בטיחות גבוהה ויכולות עמידה בעומסים כבדים העומדים בתווי תקן בין-לאומיים.

חזית מבנה מחומר גלם מיוחד
עוד בסדרת המוצרים
מערכת הצללה לוברים
רפפות הצללה למבנים
מחיצות פרספקס צבעונית במשרד
מחיצות קומפקט לעיצוב פנים
קיר פרספקס לבית ספר
מחיצות פרספקס שקוף

מפרט טכני

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

פרויקטים

מכון כושר ובריאות
עובי לוח: 22 מ"מ, צבע:
מרכז קהילתי
עובי לוח: 10 מ"מ, צבע:
נמל תעופה
עובי לוח: 33 מ"מ, צבע:
משרדי חברת יוניליבר
עובי לוח: 22 מ"מ, צבע:
בניין משרדים
עובי לוח: 16 מ"מ, צבע:
כנראה יעניין אותך גם:
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

צבעים

אלה הם הצבעים והגוונים מהם תוכלו לבחור

לבנים

בוהקים

מטאליים

אטומים

צבעוניים

צבעוני רך

תלת מימדי

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן