חיפוי קירות אלומיניום דמוי עץ

אלומיניום דמוי עץ​

חיפוי קירות נועד להתקנה על גבי קירות חוץ בכדי להגן ובמקרים מסוימים אף לבודד תרמית את גוף הבניין. קיימים סוגים שונים ורבים של חיפויים, כשהחיפוי שנמצא בשימוש הכי נפוץ בקרב מתכננים ואדריכלים הוא חיפוי אלומיניום. הסוגים של החיפויים עשויים אלומיניום הוא מגוון וניתן לצביעה במגוון רחב של פלטות צבעים אפשריות כמו גם מרקמים וטקסטורות רבות. 

לפרטים לחצו לחיוג
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

חיפוי אלומיניום לעיצוב חוץ

עיצוב חוץ ובעיקר חיפוי קירות חוץ המיועד לחזיתות מבנים, אמור להיות שכבה של הגנה על מעטפת הבניין ובנוסך, ליצור חזית מרשימה ומעוצבת למבנה.

בעת שאתם נוסעים בכביש, לבטח תעברו אינספור מבנים המחופים בחיפוי אלומיניום מסוגים שונים. בין החיפויים הנפוצים לחוץ תמצאו אלוקובונד, חיפוי פח גלי, חיפוי אלומיניום מגלוון ושילוב מאוד מעניינים של צבעים ומרקמים.

אלומיניום דמוי עץ מיוצר בשיטת צביעה מיוחדת של פרופילים מאלומיניום בתנור. צביעה היוצרת טקסטורה וצבע של עץ אמתי במספר גוונים. כך שניתן להפוך קורת אלומיניום וגזע עץ אורן או אלון ועוד דוגמאות מעוררות השראה.

חיפוי אלומיניום לעיצוב פנים

חיפוי אלומיניום דמוי עץ הוא חיפוי קירות אשר לוקח את הטוב מכל העולמות. מאפשר לכם לתת למבנה את ההגנה הטובה ביותר שחיפוי אלומיניום נותן, בעמידותו ובאמינות החומר. הוא קל משקל וקל התקנה. כך שחיסכון הכספי הוא יתרון נוסף להתקנת חיפוי אלומיניום. במקרים רבים בוחרים מעצבים ומתכננים בחיפוי קירות חוץ אלומיניום דמוי עץ, או בחיפוי קירות פנים דמוי עץ, זאת בשל המראה המרענן והנעים של העץ אך ללא הצורך בתחזוקה שוטפת. 

אלומיניום הוא חומר עמיד שלא דורש תחזוקה רבה ובכך מוזיל את עלויות התחזוקה ומייצר שקט נפשי בהתנהלות שוטפת לאורך זמן, משמש גם בייצור של פרגולות אלומיניום וגדרות אלומיניום כמו בעוד סוגים רבים של פתרונות אלומיניום.

תמונות חיפוי חוץ

תמונות חיפוי פנים

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

אילו צבעים יש לחיפוי אלומיניום דמוי עץ?

ניתן לבחור בכל סוג של פרופיל אלומיניום שתרצו ולצבוע אותו בעצמו בצביעה דמוית עץ מקורית. הבחירה בפרופיל הנכון קשורה לשימושיות ולמראה הסופי שתרצו. אנו יכולים לייעץ בבחירה של פרופיל מתאים ולהציג בפניכם תמונה שלמה לקראת בחירה של החיפוי. חיפוי אלומיניום דמוי עץ מחיר התחלתי למ”ר: 600-800 ש”ח לא כולל מע”מ.

ניתן לעיין בקטלוג פרופילי האלומיניום שלנו כאן: קטלוג פרופילים. כמו כן, אנו מזמינים אתכם לחייג אלינו לייעוץ 

0737969733

סוגי עץ לדוגמה
גלריית תמונות: חיפוי קירות חוץ אלומיניום דמוי עץ
גלריית תמונות: פרופילי אלומיניום דמוי עץ
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
לוחות אלומיניום דמויי עץ ושאר משחקים עיצוביים

בפן העיצובי, גווני אפור וכסף לסוגיהם – יכולים לאפשר וויב הייטקסטיסי מסוים, שיש אנשים ואף מעצבים שיכולים למצוא אותו מושך מספיק כדי להתחיל ולהשתמש בו לטובת עיצוב הנראות החיצונית של המבנים שלהם – כדי להעניק למבנים אפקט שכזה.על כן, לוחות חיפוי מאלומיניום יכולים להתאמים למבנים שעושים שימוש בפלטת צבעים שכזו, בעיקר בתחומי התעשייה – כמו מפעלים, מבני תעשייה, בנייני משרדים וכן הלאה. נדמה עם זאת, שהשימוש בלוחות חיפוי מאלומיניום כלל אינו מוגבל לאזורי התעשייה, ויכול גם לחלחל לנוף הבנוי ואף לחפות מבני מגורים, מבני מסחר ואפילו בתים פרטיים – וכפי שנאמר, ניתן לעצב באופן רב את החיפויים כך שניתן לשלב בו גוונים סולידיים כצבעי לבן כקרם, ואף צבעי עץ, ואפילו צבעים נועזים אחרים – כך שהחופש העיצובי רב. כמו גם, שניתן להחיל חיפויי אלומיניום גם על סוגים אחרים של מבנים – כמו לדוגמה מטבחי חוץ, וכן הלאה דברים – שניתן לעצב את הנראות החיצונית שלהם על ידי שימוש בלוחות חיפוי מאלומיניום.

.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
4 based on 4 votes
Brand
יוניקיט הנדסה
Product
חיפוי קירות חוץ דמוי עץ
Price
ILS 520
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן