חיפוי מבנים פח גלי

חיפוי פח גלי למבנים

סוגי חיפוי פח

לחצו למעבר

פח גלי

חיפוי פח אלומיניום גלי, לגגות וחיפוי. עובי ומידות משתנים.

איסכורית 4/5 גלים

פח אלומיניום איסכורית בדגמים 4 ו 5 גלים.

לוח חיפוי סופיט

פאנל סופיט לחיפוי מבנים והשגה של מראה חלק בקירות חוץ.

אלומיניום לחיפוי מבנים

יוניקיט משווקת מגוון רחב של מוצרי חיפוי פח אלומיניום ליישומים רבים. בדף זה תוכלו להתרשם ממוצרי חיפוי אלומיניום וחיפוי פח דקורטיבי, לוחות ופאנלים פח, אלומיניום, מחשות, אבץ וחומרים באיכות גבוהה העומדים בתווי תקן מחמירים. טכנולוגיות חדישות לבניה מתקדמת תאפשר לכל מתכנון קבלן ואדריכל ליצור פרויקט מרהיב לשנים רבות.

חיפוי קירות חוץ בפח גלי

חיפויי מבנים מתקדמים

חיפוי בניינים באלומיניום, טכנולוגיה ההופכת לנפוצה יותר ויותר בפרויקטים של בניה מתקדמת בישראל. לוחות אלומיניום הן מוצר שנעשה בו שימוש תכוף בחיפוי של מבנים ציבוריים, מבני מסחר ותעשייה, היכלים, איצטדיונים, תחנות דלק ועוד המון יישומים. חיפויים נועדו ליצור בידוד והגנה סביבקירות חוץ וקירות פנים בכל סוגי המבנים. זאת על מנת להאריך את עמידות וחיי המבנים, כמו גם את איכות חיי הדיירים והמראה הסביבתי.

מוצרי חיפוי פח דקורטיבי

חיפוי סולרי

חיפוי קירות חוץ סולרי לאגירה וניצול אנרגית שמש סולרית בבניינים.

משרביה


<חיפוי דקורטיבי מעוצב בדוגמאות מגוונות.

חיפוי אלוקובונד

חיפוי אלומיניום מתקדם ביותר, לחיפוי קירות פנים וחוץ לעיצוב ייחודי .

מוצרי חיפוי קירות

כל מוצרי החיפוי המתקדמים מבית יוניקיט

יתרונות חיפוי פח אלומיניום גלי

היתרונות של חיפויים מתקדמים עשויים פח , אלומיניום וממגוון רחב של חומרי נוספים, הם עמידות גבוהה, קלות משקל, הרכבה קלה ונגישה, יצירה של מראה חיצוני מיוחד ומתקדם. עמידות בפני פגעי מזג האוויר ויצרה של בידוד בחללים פנימיים, בידוד בין גגות. סוגים שונים של חיפויים מייעלים את בידוד החללים הפנימיים, בעודם מורכבים על קירות חוץ המבנים, עובדה אשר תורמת לחסכון רב בעלויות חשמל.
בעזרת חיפוי אלומיניום מתקדם תוכלו להעניק ריענון למראה הבניין, זאת מבלי להתחיל פרויקט עתיר תקציבים לצורך שיפוץ מבנים. בנוסך, חומרי החיפוי שלנו אינם מחלידים ומחזיקים למשך זמן רב וללא תחזוקה רבה.

חיפוי פח למבנים בבניה מתקדמת

אלומיניום נחשב לחומר חיפוי מתקדם בשל יכולותיו להפחתת פליטות , על כן נעשה השימוש בו לנפוץ במפעלים תעשייתיים ובמתקנים רבים. חיפויים אלה מיוצרים מפח אלומיניום או אלומיניום מורכב ויכולים להיות צפים או קבועים. חיפויי מבנים מאלומיניום תואמים לכל סוגי המבנים, ב 100%. כל החיפויים גם מעכבי אש ויודעים להתנגד לחום ולהבות.
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

יוניקיט הנדסה בנייה מתקדמת

קצת עלינו
אנו חברה לשיווק וייצור פתרונות אלומיניום ומנוסים בביצוע פרויקטים מורכבים בקנה מידה גדול. עיקר תחומי העבודה העיקריים של יוניקיט הם: ייצור, אספקה, הנדסה והתקנה של פתרונות אלומיניום, לחיפוי, גידור והצללת מבנים. הניסיון והיכולת של יוניקיט הנדסה הכשירו אותנו כחברה הידועה בניסיון, כישרון ואיכות.
חזון וערכי החברה
צמיחה בינלאומית בתחומי הייצור, האספקה, ההנדסה, ההתקנה והפרויקטים המסופקים, ולספק ללקוחותינו שירות איכותי ופתרונות העונים על צרכי הבניה המתקדמת של כל לקוח באופן אישי. שביעות רצון הלקוחות יחד עם עמידה מחמירה בהתחייבויות ובתקנים ,לוח הזמנים והאיכות. נאמנות לשותפים ולמשתפי הפעולה שלנו. ציות קפדני לחקיקה בכל המדינות בהן אנו פועלים. יחד עם ערך מוסף לכבוד לסביבה.
.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
3.5 based on 4 votes
Brand
יוניקיט
Product
חפוי מבנים בפח גלי
Price
ILS 1
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן