תקרה אקוסטית

הנמכת תקרה אקוסטית

תקרה-צפה

אלוקובונד

מעבר למוצר

תקרה אקוסטית למשרדים והנמכת תקרה לשיפור האקוסטיקה

כשניגשים לתכנון העיצוב הפנימי של חלל משרדי, חלל עבודה או כל חלל עם ייעוד המצריך טיפול אקוסטי, אם למניעה של חדירת רעשים ואם לחסימה של צלילים היוצאים מהמבנה. לוחות התקרה האקוסטית יוצרים סביבת עבודה חיובית במשרד ובבית. מדובר על ייעול בתפוקה וביצועים, ושיפור משמעותי של איכות החיים, דבר חיוני כשאנחנו מבלים כמעט את כל היום במשרד או בבית. אריחי תקרה, לוחות אקוסטיים, מערכות הנמכת תקרה אקוסטית, נפגשים יחד כדי לספק פיתרון שלם. חלק ניכר מעלויות התפעול של ארגון קשורות ליעילות העובד, תקרה אקוסטית עוזרת לקדם אתכם למקום הזה.

התקנת תקרה אקוסטית בחללים גדולים

  • בארים ומסעדות
  • אזורי לובי ובתי מלון
  • חדרי ישיבות
  • בתי קפה
  • ספריות
  • בתי משפט
  • מבנים ציבוריים
  • מבנים מסחריים
  • משרדים
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
תקרה-צפה-לפרגולה

עיצובי תקרה אקוסטית דקורטיבית

מעצב ואדריכלים משתמשים בתקרה האקוסטית לרב במבנים בהם יש צורך בתכונות אקוסטיות, מאחר וסוגים אלו של אריחי תקרה אקוסטית דקורטיבית הוכחו כיעילים למשרדים וחללי עבודה ותורמים רבות לאקוסטיקה שלהם, עיצוב פנים ייחודי ונעים, ותרומה לרווחת ושיפור מלאכת העובד, ושביעות הרצון הכללית במקום העבודה.

תקרה-למשרדים

התקנת תקרה אקוסטית בר קיימא

סטנדרטים לייצור ושימוש בחומרים בר-קיימא כמו אלומיניום, סוגים של צמר ועץ , כוללים חישוב התקרה כחלק מהתחשבות בתהליך הייצור האקולוגי של אריחים אלה. תהליך ייצור לוחות ואריחים אקוסטיים: חומרי הגלם עוברים בדיקות בטיחות, לוחות אלומיניום ממוחזרים, שימוש חוזר בטוח. התקנת התקרה האקוסטית, היא מלאכה שלא אורכת זמן רב מדי, מה שמעלה את ערכה כחומר בר קיימא, מאחר וכל תהליך הרכבת תקרה אקוסטית או הנמכת תקרה, כל המכשירים והציוד המופעל לאורך הבניה, כל אלו מתקצרים ופולטים פחות פליטות מזיקות וגורמים פחות נזק סביבתי בתהליך העבודה.

הנמכת-תקרה-למזגן
הנמכת-תקרה-למסעדה
תקרת-תאים-חצי-שקועה
תקרה-לאולם

משפרים את ריכוז העובד

עובדי משרד מבלים אחוז ניכר מזמנם במשרד בעבודה שקטה. הריכוז והנוחות שלהם מושפעים ישירות מהרעש הסביבתי. זה משפיע על היעילות ורווחתם. שינוי החוויה האקוסטית שלהם עשויה להעלות משמעותית את השורה התחתונה של העסק. בחדרי ישיבות או באזורים שבהם אנו מתכנסים, ניתן להשיג תקשורת יעילה רק עם הדהוד נמוך ועם הבנה ושמיעה של דיבור. לכך נחוצה בקרת צליל עם תקרות הסופחות צלילים. לוחות תקרה אקוסטית סופגים רעש מסייעים גם בהפחת של רעש לא רצוי בחללים גדולים ובמשרד. מחיר תקרה אקוסטית שווה לכל עסק מאחר וביכולתו לספק עליה בתפוקת העובדים, רווחתם הכללית וכפי שהוכח לאורך השנים, עבדים מרוצים מעלים את רווחיות העסק.. להשגת פרטיות, מכון התקנים ותו תקן לתקרה אקוסטית, מייעצים לאטום חדרים עם מבנים מתאימים כדי להשיג פרטיות. המגמה כיום, בעיצוב משרדים ומבנים, מתוכננות בחישוב של יותר עובדים בפחות שטח. עובדה הגורמת להחמרה בפרטיות והפרדת צלילים לקויה בין חללי עבודה במהלך פעילות העבודה. טיפול אקוסטי במשרדים מספק תמיכה בעובדים וגם, שמירה על שביעות רצון גבוהה.

מוצרים מקטגוריית תקרה אקוסטית

תקרת-משרד

מהנמכת תקרה אקוסטית למשרדים ועד למקלחת

עיצוב פנים יכול להשפיע על הדרך בה אנשים מתפקדים במקום העבודה. תקרה אקוסטית דקורטיבית יכולה להגיע שחורה, צבעונית, מפח והמון אפשרויות של עיצוב, כשאלה משפיעים על העבודה של ועל התרבות בארגון. לוחות תקרה לבנים בהירים הם הצבע המבוקש ביותר, עם זאת, ישנו מגוון עצום של צבעים וחומרים. הנמכת תקרתה צבעונית משפיעה על מצב האווירה. התקנת תקרה אקוסטית במיקום ובעיצוב הנכון, מוסיפים את האופי והטון.

הנמכת-תקרה

תקרה צבעונית בכל הצבעים

הפכו את התקרה שלכם ליצירת אומנות. לוחות תקרה אקוסטית קלי משקל, קלים לטיפול ותחזוקה, מגיעים במגוון רחב של צבעים לבחירה. תקרה אקוסטית צבעונית מאפשרת התאמה של הטון והאווירה בחלל המשרד ומתאימה לכל סוג של מבנה.

איך בונים תקרה אקוסטית

תקרה-אקוסטית-למשרד

תקרה דקורטיבית מפח אלומיניום

כאשר מתכננים פרויקט בבנייה, אדריכלים ומהנדסים רוצים בדרך כלל ליצור אווירה שמתאימה לייעוד המבנה או חלקים מהמבנה. למשל היכל הופעות והרצאות, חדר כנסים וחלל עבודה פתוח, כל אלו דורשים טיפול אקוסטי שישרת את המבנה ולאורך שנים קדימה. התקנה של לוחות תקרה אקוסטית, הנמכת תקרה אקוסטית, משפרות את איכות הקול ושליטה על עוצמת ההדהוד בחדרים. תקרה אקוסטית מפחיתה את הרעשים בעד כ-85 אחוז. התקנת תקרה אקוסטית מאפשר למבנה ולשוהים בו איכות והנאה מקסימליים. חומרי החיפוי המוצעים כיון, מזמינים אתכם להתנסות בחומרי וטכנולוגיות חדישות, לוחות פח אלומיניום מתקדמים וקלי משקל, מאפשרים יצירות עיצוב פנים מתוחכמות עם יעילות מרשימה.

המלצות מלקוחות
מומלצים בחום רב, החל משלב ההגעה למתן הצעת מחיר, ברורים מאוד במתן ההצעה ( אין אותיות קטנות) בשלב המדידות טרם הצעת המחיר הסופית , מקבלים שרטוט מקצועי לצד טיפים חשובים ומקצועיים, שעליהם בכנות לא חשבנו קודם לכן. אבישי - נציג המכירות ואחד מבעלי העסק , גילה זמינות מירבית ומיטבית , למתן מענה לשאלות מקצועיות, עמד בלוחות הזמנים שעליהם התחייב, בנוסף מתחשב עד מאוד בצרכי הלקוח, וכל זאת לצד היותו הגון וישר מאוד. כלל המוצרים וחומרי העבודה הנדרשים לביצוע הפרוייקט הגיעו ללא כל פער / פגם ולשביעות רצונינו. צוות המתקינים שנשלח לביצוע העבודה, ביצע את העבודה בצורה מקצועית, נקייה מאוד, אדיבה וברמת שירות ויחסי אנוש מעולים.
הנמכת-תקרה-אקוסטית
הנמכת-תקרה אקוסטית
תקרת-אלומיניום
הנמכת-תקרה-אקוסטית
חיפוי קיר אקוסטי

צמר אקוסטי

חיפוי מצמר כבשים, היא מערכת אריחים יעילה ביותר, עשויה מצמר כבשים טירולי, המשטחים רכים ונעימים ומעניקים אפקט אקוסטי מעולה, בעזרת ליבה סופגת קול קשה וחדירה. לוחות אקוסטיים מצמר הופכים התקנת תקרה אקוסטית לקלילה, הם פותחו במיוחד לשימוש כמחיצות לחיפוי קירות ולתקרה אקוסטית.

דרור וצוות יוניקיט תודה, הפרגולה מהממת הגיעו לתת הצעת מחיר, תוך בדיקה של הציפיות ותיאום ותכנון מותאמים למרפסת. ביצעו את העבודה במיומנות רבה, תוך דגש על כללי בטיחות בדיוק כמו שביקשנו. עשו עבודה מצוינת, אחראים, אמינים ומקצועיים והכל עם חיוך:)
חיפוי-אקוסטי-לתקרה

הנמכת תקרה היסטורית

לאורך ההיסטוריה תקרה הייתה אחד הקירות החשובים, התקרה הייתה אלמנט עיצובי מעורר השראה. כמה מיצירות האמנות המפורסמות בעולם נעשו על תקרות, למשל התקרה הסיסטינית של מיכאלאנגלו. קישור לציור

תקרה-לאולם

הנמכת תקרה שמבחינים בה

בעבר, בתרבות הקלאסית, התקינו אריחי תקרה מתכתיים מעוצבים – לאחר מכן בעידנים המודרנים עברו לעבודות גבס מפוארות שנטו ליפול על ראש האנשים ולא החזיקו זמן בימינו, חלה עלייה משמעותית בשימוש באריחי תקרה אקוסטית למטרת הנמכת תקרה אקוסטית, הן בחללים מסחריים והן בבתים פרטיים. מעצבים, אדריכלים ומהנדסים, בעלי עסקים ובעלי בתים, דרשו אפשרויות עיצוב רחבות יותר מהתקרה האקוסטית הלבנה, אפורה או שחורה הרגילות. כיום ניתן למצוא מספר יוצא דופן של אפשרויות תקרה אקוסטית.

תקרה-צפה
תקרה-קלה-אקוסטית
פתרונות-אקוסטיים
התקנת-תקרה-אקוסטית
פרט-הנמכת-תקרה

מאקוסטיקה אל האריח האקוסטי

רק חלק מאריחי התקרות האקוסטיות מקיימים את כל שלושת המדדים, הערך של כל דירוג משתנה בהתאם לחלל בו האריחים מותקנים, על כן, צפו לשינויים בתוצאות בהתאם לכל חלל, כל חלל זקוק לטיפול אקוסטי מותאם אישית. על כן, מומלץ להשתמש בייעוץ אקוסטי ממומחה אקוסטיקה.

תקרה-דמוי-עץ

פרט תקרה אקוסטית בתעשייה

פרט אריחי תקרה אקוסטית למבני תעשייה, צפויים לעמוד בדרישות מיוחדות המשתנות בהתאם לכל סוג מבנה, תעשייה ופעילות הנשית במבנה המיועד. לתעשיות כבדות יש דרישות שונות לעומת מבני תעשייה העוסקים במזון למשל, כך גם בכל סוגי המבנים השונים כשלכל אחד פתרונות אקוסטיים נחוצים באופן פרטי, ואשר כול אלו מתמודדים עם בעיות אקוסטיות פנימיות שיש למצוא להן פתרונות אקוסטיקה מתאימים.

הנמכת-תקרה
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

בתכנון אקוסטיקה באזורי ייצור יש לקחת בחשבון קריטריונים רבים, בידוד רעשי מכונות תעשיתיות, תאורה מתאימה לסביבות עבודה ספציפיות, בטיחות בעבודה, סניטציה והיגיינה ברמה גבוהה.

הנמכת-תקרה-לקניון

בטיחות בתקרה - תקן אקוסטי

לגבי תקרות אקוסטיות, הנקראות תקרות תותב פריקות, או גם תקרות פריקות מפח אלומיניום, נרשם בתקנות החוק תקן תקרה אקוסטית מנחה את מתקיני האלמנטים למען שמירה על בטיחות ועמידות במבנה. להלן חלק מדרישות תכן ממסמך זה, המצורף פה. מסמך ת"י תקן 5103 חלק- תקרות תותב פריקות: 5. דרישות תכן 5.1 "כל תקרת תותב דורשת תכנון ומפרט טכני. תקרות תותב יתוכננו באופן שיובטחו יציבותן, לרבות יציבות כל חלקיהן ורכיביהן, ועמידותן בדרישות לעמידות ברוח וברעידות אדמה. מערכת תקרת התותב לא תשמש לתמיכה צדית בקירות או במחיצות. אם מצמידים (מחברים) קירות או מחיצות אל השלד-הנושא של תקרות התותב. יחוזק השלד הנושא אל התקרה המבנית או אל הקונסטרוקציה הנושאת בניגוד לכח הצדי המופעל מהמחיצות, כדי לוע את התפרקות שלד תקרת התותב ואת התמוטטותו. אם מחברים את רכיבי השלד זה לזה בחיבור אנכי או מחברים מתלים לרכיבי השלד הנושא של התקרה, ייעשה שימוש בבורגי מכונה עם אומים ודסקיות." קישור מסמך המלא, תקן תקרה אקוסטית לוחות תקרה תעשייתיים לספיגת צלילים עוזרים בתיקון של ההשפעה השלילית הנוצרת מחשיפה אל רעש תעשייתי ולמנוע אובדן שמיעה אצל עובדים. מערכות בקרת רעש מותקנות היטב בתוך מבנים בענף התעשייתי, יכולות להפחית משמעותית נזקים ועלויות.

בכל צורך העולה, בכל דרישה שהפרויקט הבא יציב בדרככם, אנחנו ביוניקיט הנדסה מסוגלים ושמחים להיות שותפים לתהליך, לספק לכם את מוצרי הבידוד והאקוסטיקה האיכותיים והיפים ביותר. לשמירה על עיצוב, אווירה ואיכות אקוסטית בכל החללים. השאירו פרטים או התקשרו אלינו: 0737-969-733
מערכת-הנמכת-תקרה
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 1 votes
Brand
UniKit
Product
תקרה אקוסטית
Price
ILS 560
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן