מחירון מערכת סולארית משולבת מבנה

ראשית, נביא לכן ולכם את מושגי הבסיס שכדאי שתכירו לפני שניגש להבין איך מקבלים כסף ממערכת סולארית ביתית או מסחרית וגם, כמה כסף תעלה מערכת של לוחות או פאנלים סולאריים ומה החזר ההשקעה שניתן לקבל ממערכות מסוגים שונים.

מחירון מערכת סולארית משולבת מבנה

ברכישה של מערכת סולארית, נרצה לדעת קודם כל, את מחיר המערכת, כמה קילו-וואט תייצר המערכת, מה החזר ההשקעה שנקבל דרכה וכמובן, מה התועלת שנביא לסביבה שלנו ולכדור הארץ.

דברים שכדאי לדעת לפני שנכנסים לחישובים

מונחים בסיסיים

ארבע מושגי יסוד שיסייעו לכם להבין ולהתמצא טוב יותר בעולם החשמל הסולארי וחישובי החזר השקעה או עלות מערכת סולארית העובדים בישראל אל מול חברת החשמל או באופן פרטי.

אסדרה של החיבור לתשתית החשמל הארצית לצורך קניה של החשמל מכם על ידי חברת החשמל. האסדרה מיועדת למי שמעוניין בהקמת מתקן פוטו-וולטאי בהספק של עד 630 קילוואט 

המערכת הסולארית בנויה משילוב של מספר רב של פאנלים ולוחות סולאריים יחדיו בחיווט היוצר מערכת משותפת. התספוקת של המערכת היא יכולת הייצר הכללית של כל הפאנלים במערכת

מערכת סולארית משולבת מבנה, מערכת של פאנלים לייצור חשמל סולארי מאנרגיית השמש המשולבים בנבנים על גבי קירות ומשטחים מכל הסוגים, מאפשר שימוש בעוד מקומות מלבד גגות

המערכת מייצרת חשמל מאור השמש, על כן היא תלויה בכמות האור שהיא מקבלת- מה שמושפע מהכיוון של השמש אל מול כיוון המערכת. על כן בחישוב הספק המערכת המותקנת משתמשים בחישוב שעות האור הצפויות באזור בו תהיה המערכת מותקנת

חישוב החזר השקעה וחסכון מהתקנת מערכת סולארית

התקנה של מערכת סולארית מאפשרת לחסוך למען הסביבה במזהמים רעים וגם, לחסוך כסף בכיס ואף להרוויח דרך הסדר מכירת עודפי חשמל שייצרתם במערכת הסולארית שהתקנתם. הזינו את גובה הוצאות החשמל שלכם ובדקו, כמה בעצם תוכלו לחסוך לעצמם ולסביבה.

המספרים והנתונים המוצגים במחשבון הם משוערים ואינם מתארים או מהווים להצעת מחיר או התחייבות כלשהי מטעם החברה, נא צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מדויקת ומותאמת למבנה והשטח שלכם.

.

מחירי חשמל לצריכה עצמית ועודפי חשמל

תעריפים למתקני יצור חשמל פוטו-וולטאי

חברת החשמל יצרה מנגנון הסדרה בין אזרחים ויצרני חשמל פרטיים לבין החברה, מטרתו היא ליצור מנגנון התחשבנות ומכירה של חשמל עודף שיצרנים פרטיים מספקים.

התנאים של חוזרה הרכש מול חברת החשמל עודכנו בפעם האחרונה בתאריך 13.12.2021 ואנו נציג את מה שחשוב לכם לדעת כדי להתחיל ולייצר חשמל סולארי במערכת שלכם.

כיום, המחיר של קוט”ש הוא 0.41 למערכת מעל 15 KW. אנו נעסוק במערכות בתספוקת של כ 32KW שעה.

 

מערכות סולאריות על גבי מבנים- לא רק על גג

יוניקיט אנרגיה מביאה מוצרים למערכות סולאריות משולבות מבנה. מערכות שניתן להתקין על גבי משטחי קירות וכדי ליצור עולם שלם של הזמנויות חדשות ליצירת חשמל סולארי נקי לטובת כולם. למדו עוד על טכנולוגית BIPV:

מחשבון עלות והחזר השקעה למערכת סולארית

התקנה של מערכת סולארית מאפשרת לחסוך למען הסביבה במזהמים רעים וגם, לחסוך כסף בכיס ואף להרוויח דרך הסדר מכירת עודפי חשמל שייצרתם במערכת הסולארית שהתקנתם. הזינו את גובה הוצאות החשמל שלכם ובדקו, כמה בעצם תוכלו לחסוך לעצמם ולסביבה.

המספרים והנתונים המוצגים במחשבון הם משוערים ואינם מתארים או מהווים להצעת מחיר או התחייבות כלשהי מטעם החברה, נא צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מדויקת ומותאמת למבנה והשטח שלכם.

.

אחוז תשואה על ההשקעה: כמה מרוויחים בפועל?

מעוניינים להבין מה הוא אחוז תשואה על ההשקעה הראשונית במערכת סולארית, וכמה אתם הולכים להרוויח בפועל? כפי שפירטנו קודם עלות ראשונית של התקנת המערכת הסולארית תהיה כמה עשרות אלפי שקלים ואף יכולה להגיע ל-100,000 ₪. לגבי אחוז תשואה על ההשקעה, הרווח השנתי שאפשר לעשות מלוחות סולאריים יכול להגיע גם ל-10 אחוזי תשואה ויותר מזה. את הסכום הראשוני שהושקע אפשר להחזיר תוך מספר שנים וליהנות מהכנסה פאסיבית לשנים ארוכות.

עלות פאנלים סולאריים

מבחינת עלות פאנלים סולאריים, כפי שציינו קודם לכן, צפו לשלם כמה עשרות אלפי שקלים כאשר המחיר ילך ויעלה ככל שגודל המערכת הסולארית ילך ויגדל. ההשקעה משתלמת משום שהיא תחזיר את עצמה תוך מספר שנים ותוכלו ליהנות ממקור להכנסה פאסיבית.

הספק המערכת בKW: כל המידע על הסוגים השונים

נשאלת השאלה, מה הוא הספק המערכת בKW של מערכת סולארית? מערכת סולארית יכולה להימדד לפי KW, או במילים אחרות לפי קילו וואט שמסמן את תפוקת המערכת הסולארית. לצורך העניין, שטח פנים לתפוקת 1 KW יהיה בגודל של 6-8 מ”ר, בעוד שגודל של מערכת סולארית ביתית קטנה שתפוקתה 7.5 KW, תעלה כמה עשרות אלפי שקלים כולל התקנה וחיבור לחברת חשמל. צריכת החשמל תרד משמעותית באופן מידי ולאורך שנים תשלמו הרבה פחות כך שיותר מוקדם ממה שחשבתם תחזירו את ההשקעה המשתלמת.

עלות מערכת סולארית בהשוואה לאלטרנטיבות מסורתיות

רוצים לברר לגבי עלות מערכת סולארית בהשוואה לאלטרנטיבות מסורתיות? השקעה ראשונית במערכת סולארית כולל התקנה וחיבור לחברת חשמל תעלה כמה עשרות אלפי שקלים, כתלות בגודל ובהספק הKW של המערכת. עם זאת חשוב להבין כפי שכבר ציינו, שסכום הכסף שמושקע בהשקעה הראשונית יחזיר את עצמו לאורך השנים הבאות בשל צריכת אנרגיה מצומצמת שמתבססת על אנרגיה ירוקה מתחדשת.

המחיר הנקבע למערכת סולארית ביתית או מסחרית

מה לחפש בהצעת מחיר למערכת סולארית

מעוניינים להצטרף לטרנד הירוק שסוחף את העולם ולהתקין מערכת סולארית בביתכם? החלטה נכונה שאף תשנה לכם את החיים! מערכת סולארית היא אחד הדברים המומלצים ביותר שאפשר לעשות לבית שלכם או לבית העסק שלכם. קיימים סוגי מערכות סולאריים רבים היום ולכן חייבים לשאול את השאלות אלו דברים חשובים אסור לפספס באשר להצעת מחיר למערכת סולארית, ומה חשוב לחפש בה? על שאלות אלו נענה במאמר זה.

החזר שנתי: איך לחשב החזר השקעה על מערכת סולארית

בוודאי שמעתם שמערכת סולארית היא אחד הדברים החסכוניים שאפשר לעשות מבחינה כלכלית, לעומת מערכות צריכת חשמל רגילות. נשאלת השאלה, מה ההחזר השנתי כאשר משתמשים במערכת סולארית, ואיך ניתן לחשב אותו על מנת להבין את הכדאיות של מערכת זו? חשוב לדעת קודם כל, שמערכות סולאריות לא רק משתלמות לצרכן הפרטי אלא למדינת ישראל. משום שהמדינות המתקדמות בעולם כבר מבינות כמה פוטנציאל יש באנרגיה סולארית לייצור חשמל, הן מעודדות את האזרחים להתקין מערכות סולאריות בעזרת תמריצים שונים. אין ספק כי ניתן לחשב החזר שנתי של מערכת סולארית לאחר חישוב ההשקעה הראשונית והבנה תוך כמה שנים יהיה ניתן לצמצם את הפער ואף להתחיל להרוויח.

עלות התקנה של פאנלים סולאריים

רוצים לדעת מה עלות התקנה של פאנלים סולאריים? ההתקנה אשר כוללת את המערכת עצמה תתכנס בתוך המחיר של כמה עשרות אלפי שקלים. חשוב לשים לב שאת הזמנת המערכת הסולארית ואת ההתקנה אתם מבצעים בעזרת חברה אמינה וותיקה בשוק המערכות הסולאריות, על מנת שתיהנו מהמערכת הסולארית בביתכם שנים קדימה, ומאיכות גבוהה של מוצרים.

אז מה חשוב לחפש בהצעת מחיר למערכת סולארית

לאור כל המידע שפירטנו, חשוב לשים לב למחיר, להספק המערכת או במילים אחרות לKW, לגודל המערכת, למוצרי המערכת עצמה, כלומר האם מדובר ברעפים, בפאנלים או בזכוכיות? חשוב לשים לב לחברה ממנה מבצעים את הזמנת המערכת הסולארית, ולהבין האם הצעת המחיר מתכנסת עם השירות שאתם מבקשים.

אין ספק שמערכות סולאריות הן הדבר הבא בישראל 2022, ואחת ההשקעות המשתלמות ביותר שתעשו. עם התקנתכם מערכת סולארית בבית אתם תהיו חלק מהמהפכה הירוקה שהכי משתלם להצטרף אליה. אין ספק שמדובר בחסכון משמעותי, בתרומה לאיכות הסביבה והנאה מאיכות חיים טובה יותר לכם ולמשפחה שלכם.

energy-500-logo
השאירו פרטים

חייגו:

Call Now Button דילוג לתוכן