קיר סולארי חוסם רעשים

קלטו רעשים ונצלו מחדש אלפי קילומטרים של כבישים עם מערכת סולארית לייצור חשמל נקי. קירות אקוסטיים למניעת רעשים מכבישים, המשלבים טכנולוגיה משולבת מבנה לייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת. מחסומי רעש מסורתיים לכבישים עם תוספת סולארית.

יבואנים רשמיים של מוצרי חברת

PVBN- Photo-voltaic niose barrier

ספיגת רעשים ללא תחרות - קיר חוסם רעשים סולארי

חוסמי רעשים סולאריים תוצרת מיטרקס, בייבוא בלעדי של יוניקיט אנרגיה, היא החלופה הטובה ביותר למחסומי הרעשים שאנו רואים בכבישים כיום. הקירות שלנו מייצרים אנרגיה בזמן שהם מקיימים את מטרתם הראשית שהיא- ספיגה, קליטה וחסימה של רעשים. 

קירות חוסמי רעשים רגילים, עשויים ברב המקרים מחומרים דחוסים כמו בטון, מתכת ובריקים. חומרים אלו מחזירים את הרעשים לצד הנגדי והסביבה. לעומת חומרים אלו, קיימים בשימוש גם קירות חוסמי רעשים הסופגים רעשים ויוצרים תחושה של הפגת הרעשים החיצוניים.

חוסמי הרעשים הסולאריים שאנו מציעים, מיוצרים עם שכבה אקוסטית פנימית המפחיתה את העברת הצליל משמעותית. תלוי דרישות, חוסמי הרעשים יכולים להיות מותאמים ולהגיע עד STC 40 (Sound Transmission Class) הנחשב ליכולת חסימה טובה. בכדי שחוסם רעש יחשב לסופג, ממוצע ספיגת הרעשים או מקדם הפחת הצליל חייבים להיות מעל 0.70. אנו מציעים יכולות ספיגת צליל של מעל 0.80. לא רק שיכולות הספיגה וההחזר עומדים בדרישות ומעבר, תקבלו בנוסף לכף אמצעי לייצור חשמל סולארי.

חדשנות סולארית בכבישים

יכולות הנדסיות דינאמיות

קירות PVBN שתוכננו במיוחד כדי לספק חווית התקנה קלה. המבנה המאוחד של הקירות האקוסטיים מאפשר התקנה מיידית ופשוטה בעבור כל צורך של כל אתר ולקוח.

קיר בשיפוע
מערכת-קירות-חוסמי-רעשים-בהטייה
קיר אנכי
מערכת-קירות-חוסמי-רעשים-אנכי
על קיר קיים

אנו משתפים פעולה עם חברות באופן מתמיד כדי להביא, פאנלים סולאריים, טכנולוגיה סולארית לתשתיות עם מוצרים חדשניים ושיטות התקנה מתאימות וקלות. 

אפשרויות העיצוב

קיר סולארי חוסם רעש המותאם לדרישות שלך

רפלקטיבי או סופג, קיר סולארי אקסוטי החוסם רעשים, יכול להיות שקוף למחצה או אטום לגמרי ועוד הרבה אפשרויות לבחירה אישית

אפשרויות בלתי מוגבלות למראה אטום

עיצובים-במראה-אטום

+ ועוד הרבה דוגמאות נוספות

אפשרויות לבחירה למראה שקוף

חצי אטום
חצי אטום
חצי שקוף
חצי שקוף
שקוף
שקוף

ניתן לייצר את מחסומי הרעשים בכמעט כל עיצוב שתוכלו לדמיין, כולל אטימות או שקיפות בכל צבע, דוגמה וצורה. 

יישומים למען קיימות
מיטב היישומים לקיימות

כבישים בין עירוניים, מסילות רכבת, גשרים ועוד הרבה אפשרויות להרחבת המקומות בהם אנחנו יכולים לייצר חשמל מאנרגיה סולארית. 

אנחנו פותחים את האפשרות לנצל אנרגיה לכל משטח בצורה המסוגלת להשתלב בכל תשתית קיימת או נבנית. תוכלו לייצר חשמל המזין את התשתיות הקיימות כמו רמזורים, תאורת רחוב, מתקנים מקומיים, עמדות הטענה חשמליות ועוד. 

יכולות בידוד צליל מובילות המשולבות ביכולות של מערכת סולארית לייצור אנרגיה מתחדשת למקסום הפונקציונליות.

energy-500-logo
השאירו פרטים

חייגו:

Call Now Button דילוג לתוכן