מסתור כביסה מאלומיניום

רפרפות קבועות לחיפוי מבנים. פתרונות הצללה. מודולרי, מעוצב דקורטיבי. חיפוי קירות חוץ. מסתורי כביסה להסתרה אסתטית של אזורי שירות ונקודות בהן מערכות השירות של המבנה (צנרת הבניין / מזגנים / חדרי אשפה ועוד) חשופות ונראות לעין.

מסתור כביסה

פרופיל מסתור כביסה

קבצים להורדה

דף מוצר

אל קטגוריית הצללה

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

מסתורי כביסה מאלומיניום סדרת F

רפפות הצללה מסדרה F בנויים בכדי ליצור חזית יפה ונקייה, יחד עם שמירה והגנה. רפפות קבועות למסתורי כביסה הניתנות לשילוב עם רשתות יתושים והופכות את חזית הבניין לשמור ואסתטי.

F - 80

מיוצר עם להבים ברוחב 80 מ”מ ועובי 0.42 מ”מ

F - 97

עובי 0.7 מ”מ ו 97 מ”מ רוחב שלב

F - 135

מערכת זו משתמשת בחיבור קל להתקנה, אלומיניום באקסטרוזיה במימדי 100 מ”מ. מתאים להצללת חזיתות אנכיות ומשטחי זכוכית

F - 150

מיוצר מאלומיניום באקסטרוזיה, מימדים: 152 מ”מ, מערכת זאת מותקנתצ עם הברגה במסילות הצד, תואם הרכבה אנכית ואופקית.

מסתורי כביסה תמונות דגמים (פרופיל)

עוד עבודות

מסתור כביסה מאלומיניום דמוי עץ

סגירת מרפסת וחיפויים באלומיניום דמוי עץ הן דרך ליצירה של עיצוב טבעי וכפרי באזורי חוץ הדורשים קירוי או הצללה או שיש בהם צורך לסגירה אסטתית או תפקודית מבנית. 

מסתורי כביסה לסגירות מעוצבות

התפקיד של מסתור כביסה הוא להגן על תקינות המבנה תוך כדי שמירה על עיצוב אחיד ושדרוג העיצוב החיצוני. מגוון רחב של סרגלי ופרופילים מאלומיניום (כמו של פרגולות אלומיניום ) זמין כיום להתאמה בין צרכי השמירה המבנית והרצון האסתטי. צביעת אלומיניום בצבעי מניפת RAL המכילה גוני צבע רבים מאוד, זמינה למתכננים ואדריכלים בעת ביצוע התקנת מסתור כביסה בפרויקט.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
רפפות אלומיניום קבועות

מסתור כביסה

מסתורי כביסה מסתור מושלם למרפסת שלכם

למסתורי כביסה מאלומיניום יתרונות רבים, הם משמשים לבניינים בתים וסגירת מרפסות לחורף העיקרי ביניהם הוא, כמובן, הגנה על הכביסה המתייבשת מפני נזקי מזג אוויר כמו אובך. שמש קופחת הרווחת בארצנו, סופות חול ומפני נזקים אחרים העלולים להיגרם מפיח, אבק, לשלשת של יונים ועוד. היום כשקצב החיים הוא דינאמי ומהיר אין לנו זמן מיותר לבזבז על כביסות חוזרות ורצוי גם שלא יהיו לנו הוצאות מיותרות על ביגוד, בייחוד שיש לנו ילדים קטנים. היום כשתרכובות הטקסטיל אינן חזקות ואיכותיות כבעבר הן אינן נוטות לשמר את צבעו של הבגד ואת מראהו המקורי לכן חשוב לשמור על הכביסה שלנו מפני הנזקים הנ”ל וכך בעצם לחסוך לעצמנו כסף וזמן יקר.

מלבד יתרון ההגנה למסתורי כביסה יתרונות נוספים – מסתורי כביסה מאלומיניום תורמים לפרטיות שלנו ומבדילים את הכביסה האישית שלנו ושל בני ביתנו מהעוברים והשבים ברחוב ומשאר השכנים בבניין.

מסתור כביסה במחיר מעולה

היום כשאנו גרים כל כך קרוב אחד לשני והצפיפות הולכת וגדלה להיבט הפרטיות חשיבות מכרעת. בנוסף למסתורי כביסה היבט אסתטי משמעותי, הם מענקים לבניין או לבית מראה אחיד, מרשים, מכובד ואלגנטי. כשחזית הבניין מעוצבת ואחידה נעים לנו יותר להביט בו ולגור בו וכך אנו מעלים את איכות חיינו וסביבתנו. היום קיימות אפשרויות עיצוב רבות וניתן להתאים לכל בניין את מסתורי הכביסה האידיאלים בשבילו ולא להתפשר על בחירה עיצובית. כמו כן מסתורי כביסה מטילים צל ובעצם תורמים אקולוגית לאוורור הבניין ולקירורו.

למסתורי כביסה יתרונות רבים אך איך נדע באיזה מסתורי כביסה לבחור ולמי כדאי לנו לפנות?

גלו את כל מוצרי

רפפות אלומיניום להצללת מסתור כביסה

חשוב לציין שהאלומיניום הוא חומר קל במיוחד כך שבמקרה של פגיעות פיזיות יש לו יתרון גדול על פני חומרים אחרים כבדים ומגושמים. היום אפשר לייצר מאלומיניום כמעט כל מוצר לבית או לעסק משער כניסה לבית ועד חיפוי קירות מאלומיניום, מגדרות ועד תריסים וחלונות. המגוון הוא רחב והעבודה עם החומר היא פשוטה, מהירה ויעילה.

מסתורי כביסה מאלומיניום הם התשובה הרלוונטית ביותר שקיימת היום בשוק הבנייה, הם מיוצרים במבחר רב של עיצובים וכמובן במגוון צבעים, כך שתוכלו לעצב לביתכם מסתורי כביסה מאלומיניום שישתלבו בצורה מושלמת וכמעט בלתי מורגשת עם הבניין ואולי אף יוסיפו לו נגיעה עיצובית עדכנית.

אם תרצו לשמור על מראה כפרי ואותנטי ועל האווירה שעץ משרה תוכלו להזמין מסתורי כביסה מאלומיניום מדגם דמויי עץ וכך ליהנות משני העולמות. יתרון נוסף ומשמעותי למסתורי כביסה מאלומיניום הוא המחיר – ביחס לתמורה הרבה שתקבלו ולאיכות החומר המחיר לעבודה מסוג זה הוא הגיוני וסביר בהחלט, כמו שכולנו יודעים הזול הוא היקר ומזה אנו רוצים להימנע. היום ניתן גם להזמין מסתורי כביסה בצורה מרוכזת לכל דיירי הבניין וכך להוזיל את העלויות. למסתורי כביסה מאלומיניום יתרונות רבים, והם כנראה ההחלטה הנבונה ביותר לכם, למשפחתכם ולחיים משותפים בבניין.

מסתור-כביסה-אלומיניום
מסתור-כביסה-מחיר

מסתורי כביסה מאלומיניום – לכל בניין ולכל בית

אלומיניום נבחן ונמצא כחומר עמיד במיוחד בשל ההרכב הכימי המיוחד שלו. 
הוא אינו מחליד, שומר על צורתו לאורך זמן, צבעו אינו דוהה, הוא קל ונוח להרכבה ולא דורש תחזוקה רבה. סגסוגת האלומיניום גורמת לו להיות חומר אוטם ומבודד במיוחד והיא אינה מתחמצנת. 
אלומיניום הוא חומר עמיד למים ולקורוזיה לכן ניתן להציב אותו בכל מקום, בכל מזג אוויר ובכל תנאי סביבה והוא ישמור על תכונותיו המקוריות ועל מראהו החדש והמבריק. בנוסף אלומיניום הוא חומר ‘ירוק’ – המחזור שלו דורש אנרגיה מעטה בלבד והוא אינו רעיל כלל.  לא בכדי האלומיניום תופס את מקומם של חומרים אחרים ולא רק בתעשיית הבנייה.

חומרים שהיו פופולארים בעבר כגון פלסטיק, ברזל, אבן ועץ נדחקים  לפינה ואת מקומם תופס אלומיניום. חומרים אלו עלולים להישבר או להתעקם בקלות, הם חשופים לנזקי מזג האוויר ולרטיבות, אינם שומרים על צבעם המקורי והם דורשים תחזוקה מרובה ומסורבלת. מפני שהאלומיניום כל כך נוח לעיצוב ועמיד אנו רואים אותו כמעט בכל מקום, מגמה זו הולכת וגדלה משנה לשנה.

אנו רואים את ההתפתחות המסחררת של חיפוי קירות על ידי אלומיניום מה שפעם תעשיות שונות מוצאות אותו כתחליף ראוי לחומרים ישנים ופרימיטיביים, אפשר לראות שמבחר המוצרים המוכנים ממנו גדל, אפשרויות העיצוב שלו גדלות אף הן, יותר ויותר חברות מעדיפות לעבוד אתו ויותר לקוחות מרוצים בוחרים בו ונהנים ממוצר מושלם המשלב עמידות, פרקטיות, אסתטיקה ומעל לכל בטיחות מרבית.

מסתורי-כביסה-הצללה
פתרונות-הצללה-למרפסת

מסתורי כביסה מאלומיניום – למי כדאי לפנות ולמה כדאי לשים לב?

חשוב מאוד לשים לב שהחברה שבה תבחרו עובדת עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר שקיימים היום, אחרי הכל אתם רוצים ליהנות ממוצר איכותי לאורך זמן ולכן אין להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

כמו כן שימו לב כי החברה שתספק לכם את השירות מחזיקה במגוון עיצובים שממנו תוכלו לבחור את מסתורי הכביסה המתאימים לכם ביותר.

חשוב שיהיה לחברה צוות מקצועי בעל ניסיון רב הכולל מהנדסים, שרטטים, אדריכלים ואנשי ביצוע שיבצעו את כל שלבי העבודה בצורה הטובה ביותר – עיצוב, ייצור, התקנה וניהול.

חשוב לבדוק שהחברה עומדת בכל תווי התקן המחמירים ביותר של מכון התקנים הישראלי.

מדובר במבנה גדול ואין לקחת פה סיכונים.

ללא כל הדרישות המחמירות של מכון התקנים מסתורי כביסה יכולים להוות סיכון לחייכם.

חשוב לציין שמסתורי כביסה מאלומיניום פשוטים להרכבה ואינם דורשים התקנה של פיגומים או שימוש במנופים.

תוך זמן קצר תוכלו ליהנות ממסתורי כביסה יעילים ולהקנות לביתכם מראה מודרני ומסוגנן.

רפפות-הצללה-מאלומיניום
מסתורי כביסה

הידעת?

לחיפויי כביסה יש יתרונות רבים: חיפויי הכביסה שלנו אינם מצריכים תחזוקה כלל חיפויי הכביסה מרחיק רטיבות מחזיק שנים רבות מתאים גם לחיפוי חוץ וגם לחיפוי פנים
הייעוץ הוא נחוץ! התקשרו עוד היום לאחד המומחים שלנו. מסתורי כביסה מאלומיניום – החלטה נכונה, מגורים נכונים!
073-7969733
.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 3 votes
Brand
UNIKIT
Product
מסתור כביסה
Price
ILS 420
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן