מערכת סולארית

יש חדש תחת השמש

מערכות סולאריות BIPV משולבות מבנה. מה זה אומר? מערכת סולארית במבחר עיצובים שאפשר להתקין ולייצר מהם חשמל על גבי משטחים אנכיים, מאוזנים ומשופעים, המשמעות היא שעכשיו אפשר לייצר חשמל ממערכות סולאריות המותקנות על גבי משטחים שבעבר לא נוצלו ולא היה מהם כל סוג של תשואה. 

עד 375W לפאנל בגודל 1*2 מר

מערכת מהטובות והיעילות בשוק. החלופה הטובה ביותר לחיפויים מסורתיים שאינם מייצרים חשמל, עם החזר הפרש השקעה של עלות החיפוי החל מ 6 שנים בלבד

 

מתאים לבניה חדשה ומבנים קיימים

בתים חדשים או קיימים ופרויקטים של התחדשות עירונית יכולים להסב את המבנה למערכת סולארית היכולה לספק את צריכת החשמל העצמית ואף יותר

 

עד 375W לפאנל בגודל 1*2 מר

מערכת מהטובות והיעילות בשוק. החלופה הטובה ביותר לחיפויים מסורתיים שאינם מייצרים חשמל, עם החזר הפרש השקעה של עלות החיפוי החל מ 6 שנים בלבד

 

מתאים לבניה חדשה ומבנים קיימים

בתים חדשים או קיימים ופרויקטים של התחדשות עירונית יכולים להסב את המבנה למערכת סולארית היכולה לספק את צריכת החשמל העצמית ואף יותר

 

הסבת רבי קומות, שטחים מסחריים ונכסים פרטיים

טכנולוגית BIPV המתאימה גם למבנים נישאים ושטחים גדולים מאוד. בהתאמה מלאה למשטחים אנכיים, אופקיים ומשופעים

 

התקנה קלה ופשוטה בשיטות התקנה רגילות

שיטות התקנה להתאמה מקסימלית כמו לוח אל לוח, פאנלים מוכנים מראש, חיווט נסתר מובנה וכדומה

 

25 שנות אחריות

איכות המערכת והמוצרים מאפשרת הענקת אחריות פורצת דרך לעשרים וחמש שנים לפי תנאי האחריות

יוניקיט-אנרגיה-יבואנית-סולארית-בלעדית

דוגמאות פאנלים למערכות הסולאריות

לחצו על הדגם שאהבתם לצפייה בקטלוג
חיפוי-סולארי-אורקולו-W-260-1
אורקולו 260W
חיפוי-סולארי-אורביט-W-360-1
אורביט 360W
חיפוי-סולארי-רובריקה-W-265-1
רובריקה 265W
חיפוי-סולארי-אפור-W-345-1
אפור 345W
חיפוי-סולארי-לבן--W-270-1
לבן 270W
חיפוי-סולארי-מאריס-W-305-1
מאריס 305W
חיפוי-סולארי-רעפי-עץ-W-305-1
רעפי עץ 305W
חיפוי-סולארי-אריחי-עץ--אנכיים-אפור-קונקורד-W-305-1
אפור קונקורד (אנכי) 305W
חיפוי-סולארי-אריחי-עץ-אופקיים-אפור-קונקורד-W-305-1
אפור קונקורד (אופקי) 305W
חיפוי-סולארי-אריחי-עץ-שחור-W-350-1
עץ שחור (אנכי) 350W
חיפוי-סולארי-אריחי-עץ-כחול-W-305-1
עץ כחול 305W
חיפוי-סולארי-אפר-בז-W-250-1
אפור בז' 250W
חיפוי-סולארי-אריחי-עץ-שחור-אופקי-W-350-1
עץ שחור (אופקי) 350W
חיפוי-סולארי-בריקים-פהרה-W-305-1
בריקים פאהרה 305W
חיפוי-סולארי-גרניט-אפור-W-315-1
גרניט אפור 315W
חיפוי-סולארי-אריחי-עץ-ירוקים-אנכיים-W-280-1
עץ ירוק (אנכי) 280W
חיפוי-סולארי-אריחי-עץ-ירוקים-W-280-1
עץ ירוק (אופקי) 280W
חיפוי-סולארי-אפור-יונה-W-350-1
אפור יונה 350W
חיפוי-סולארי-טיח-W-265-1
טיח 265W
חיפוי-סולארי-אריחים-שקועים-עץ-אפור-W-350-1
עץ אפור כהה (אריחים שקועים) 350W
חיפוי-סולארי-בז-ככה-W-265-1
בז' כהה 265W
חיפוי-סולארי-עץ-אפור-כהה-W-330-1
עץ אפור כהה 330W
חיפוי-סולארי-אפור-כהה-W-345-1
אפור כהה 345W
השאירו פרטים
טכנולוגיה סולארית משולבת מבנה

מערכת סולארית על קירות

חיפוי סולארי לבית הרותם את אנרגיית השמש לטובת הזרמת חשמל בחזרה לבית, עד 375W של כוח לפאנל.

חיפויי קירות המותקנים על קירות הבית המהווים מערכת סולארית לייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת מהשמש. החיפויים יכולים להיות מותקנים על פרויקטים חדשים וגם להתאים למבנים קיימים מבלי לפגום ביכולות והתקינות המבנית של הבניין.

על ידי שימוש בטכנולוגיה סולארית חד גבישית אנו מאפשרים לבעלי הבתים להפחית את ההסתמכות על רשת החשמל המסחרית ולהפחית את טביעת הפחמן שמשק הבית יוצר. אנו משחזרים חומרי חיפוי רגילים כמו עץ או בריקים ומתכת, לייצור של מערכת חיפוי חזקה יפה ועמידה המייצרת חשמל.

כל החיבורים והרכיבים שהם חלק מהמערכת הסולארית, נסתרים בצורה חלקה בגב הפאנל המגובה בכוורת אלומיניום כדי ליצור רמת גמר גבוהה ומקצועית.

יתרונות מערכות סולאריות BIPV לעומת מערכות סולאריות רגילות

מערכת סולארית מסחרית

מבנים המכוסים בקפסולת המעטפת מוגנים בעזרת הגמישות והאלסטיות של קומפוזיט הכוורת שבלב הפאנל הסולארי. כולל תכונות של עמידות באש, הגנה יסודית למבנים מפני נזקים היקפיים ומרובים הנגרמים לחזיתות.

הפאנלים ומוצרי המערכת הסולארית הביאו לתוצאות בדיקות מעבדה העולות על דרישות המינימום. כל הבדיקות בוצעו במעבדות פרטיות ואוניברסיטאות מחקר.

מבחני בדיקה למערכות הסולאריות

המערכות הסולאריות של יוניקיט אנרגיה בייבוא בלעדי מחברת מיטרקס שהיא אחת מחברות הסולאר העולמיות, נבנית במפעלי ייצור חכמים ומתקדמים טכנולוגית ועומדים בתקנים מחמירים כולל מבחנים ובדיקות רבים המבטיחים מוצר איכותי ומערכת סולארית המתאימה להתקנה על גבי מבנים מסחריים הדורשים עמידה בתקנים כחלק מדרישות הפרויקטים. צירפנו עבורכם/ן סרטונים ממבחני הבדיקה של המערכות הסולאריות להתרשמותכם.

יבואנים רשמיים של חברת מיטרקס
מיטרקס סולארי
מבחן הרכב
מבחן הפטיש
מבחן האש
מבחן הצבע
סגנונות רבים לעיצוב

עיצוב המערכת הסולארית

חיפוי סולארי שנועד להעניק לביתכם את האסתטיקה והעיצוב ברמה הגבוהה ביותר

כל הלוחות והחיפויים מטופלים בציפוי נוגד לכלוך ואבק המוריד כמעט לחלוטין את הצורך בתחזוקה וכן, את הפגיעה האסתטית במראה הקיר. המוצרים תוכננו כדי להראות כמו חומרי גלם בהם משתמשים לחיפוי בתים וכאלו הנחשבים מודרניים ומעוצבים. כולל: בריקים, תבניות, עץ, לוחות צפחה, טיח ועוד דוגמאות מעניינות.

הפאנלים משלבים ציפוי נוגד דהייה ואנטי קרינת UV השומר על יציבות המראה של הצבע, משמע, העיצוב לא ידהה וייהרס כמו בחומרי הגלם המקוריים. הזכוכית המחוסמת שמצפה את הפאנלים כה חזקה שהיא מסוגלת לעמוד בשריטות, מכות וחזקה ממש כמו חיפויים מסורתיים כמו אלומיניום ובטון.

התקנה

מערכת סולארית מתקדמת בשיטות התקנה רגילות

ההתקנה פשוטה מאוד, אנו דאגנו לכך שכל חיווט או חיבור מהמערכת הסולארית מוסתר בצורה בטוחה ובלתי נראית.

חיפוי סולארי היכול להתאים להתקנה המשלבת בקלות את המערכת לכל מבנה חדש וקיים. באותן דרכי התקנה הנהוגות. מערכת הגיבוי עשויה מכוורת אלומיניום חזקה המבטיחה לכם פאנל חזק.

התאמה למבנה

התאמת המערכת הסולארית לדרישות שלך

הפאנלים שלנו יכולים להיטמע בצורה חלקה בכל סוג של מבנה ועל גבי תשתיות קיימות. על גבי המערכות הסולאריות שמשולבות במבנים מסחריים, ציבוריים ופרטיים, תוכלו להטביע שמות, סמלי לוגו, טקסטורות וסמלים או עיצובים אישיים אחרים דרך חריטת CNC. מה שהופך את המערכות לאידיאליות בעבור חיפוי מבני מסחר ומבנים פרטיים ממותגים.

הייצור נעשה במהירות ועקביות בהתאם לתכנית מפורטת הכוללת בתוכה את דרישות הלקוח. התכנית נבנית על גבי המלצות ותכנון אדריכלי נתון. ההתקנה גמישה ומגוונת בשיטותיה ויכולות ההתאמה ליישומים מסוגים וברמות שונות.

חיפויים סולארים הופכים את הקירות למערכת סולארית המייצרת חשמל נקי מאנרגית שמש מתחדשת. יכולים להחליף כל סוג של חיפוי קירות מודרני ולהיות חלק מפרויקטים של התחדשות עירונית והתדרגות אקונומית סביבתית.

ייצור אוטונומי מלא

ייצור איכותי ומדויק

יוניקיט אנרג’י היא יבאנית רשמית ובלעדית של מוצרים סולארים מבית מיטרקס (MITREX) המבטיחים פתרון אמין ויעיל לניצול מתחדש.

מתקני המפעל הנמצאים בחזית הקדמה ומאובזרים בשלל חידושים וטכנולוגיות ייצור מדויקות ויעילות. מייצרים פתרונות המאופיינים בעמידות ובטיחות לאורך שנים. מתקן הייצור מופעל אוטונומית ובכך מעלה את יכולת התפוקה למקסימום, כולל שימוש בעד 96 אחוז חומרים ממוחזרים בתהליך הייצור כולו.

בכל משטח בו השמש נוגעת

מערכת סולארית לבניה חדשה ולחידוש מבנים

חיפוי סולארי של מיטרקס ביבוא, התקנה ואחריות של יוניקיט אנרג’י, מתאים לבתים ומבנים נבנים כעת וגם, לבתים או בניינים ישנים המעוניינים לחדש ולשדרג את יכולות חזית המבנה. אנו הופכים את השילוב של עיצוב עם טכנולוגיה סולארית לקל בעבור בעלי בתים, מהנדסים, מעצבים, אדריכלים ומתכננים.

להתקין מערכת סולארית

על ידי המוצרים לייצור חשמל מבית יוניקיט אנרגיה, תוכלו ליצור מבנה המספק עצמו ומייצר חשמל לביתכם, כל זה תוך שמירה על עיצוב ברמה גבוהה והגשמת רעיונות וכל חזון עיצובי שיש לכם. צרו חשמל לביתכם בעזרת מערכת סולארית ביתית ללא פשרות.

מערכת סולארית על גגות

להתקנת מערכת סולארית ייחודית על גגות מבנים ובתים יש לנו את המוצר המיוחד ביותר בעולם בתחום הפאנלים הסולאריים והאלנטרנטיבה הכי יעילה לרעפים סולאריים של טסלה. בין הפאנלים של המערכות הסולאריות שאנו משווקים תוכלו להשיג גם רעפים סולריים בעיצובים של חומרים בשימוש בבנייה קיימת וחדשה. את הפאנלים מתקינים על גבי גג קים ולא כתחליף לגג, אך העיצוב והצורה האיכותית בה מיוצר הפאנל, יוצר מראה משכנע ויפה ביותר התורם למראה החיצוני של הגג.

מערכת סולארית על קירות

החידוש הכי גדול בעולם המערכות הסולאריות בישראל וגם בעולם אם מותר לציין, זהו תחום החיפויים הסולאריים, מערכות סולאריות המייצרות חשמל על גבי חזיתות מבנים ועל קירות של בתים כאשר, קנה מידה גדול של מבנה יכול להיות מערכת סולארית עוצמתית המייצרת חשמל רב ומייצרת תשה חדשה ממקורות הכנסה חדשים שלפני כן לא היתה האפשרות ליצור מהם כל תשואה.

מערכת סולארית לשימוש רב תכליתי
מערכת סולארית מסחרית: למי היא מתאימה

חיפוי סולארי של מיטרקס ביבוא, התקנה ואחריות של יוניקיט אנרג’י, מתאים לבתים ומבנים נבנים כעת וגם, לבתים או בניינים ישנים המעוניינים לחדש ולשדרג את יכולות חזית המבנה. אנו הופכים את השילוב של עיצוב עם טכנולוגיה סולארית לקל בעבור בעלי בתים, מהנדסים, מעצבים, אדריכלים ומתכננים.

כמה-עולה-להתקין-מערכת-סולארית
מתקיני-מערכות-סולאריים-מחירים
מערכות סולאריות לעסקים: מה היתרונות?

מערכות סולאריות יכולות להיות מובנות הן בבתים פרטיים והן בעסקים. תוכלו לחסוך כסף רב ולהשתמש בשטח העצום של גג העסק שלכם כדי לבנות במקום מערכות סולאריות משלל סוגים וקומבינציות כגון רעפים או זכוכיות סולאריות. הפתרון הפופולארי שאנשים רבים מיישמים הוא הצבת מערכות הן בבית הפרטי והן בבית העסק. אפשרויות השילוב של מערכות סולאריות פרטיות ועסקיות יגרמו לכם לחסוך כסף רב ולייצר ירוקה באופן מודרני שלא פוגע בסביבה.

מערכת סולארית היא מערכת המיועדת לייצור חשמל באמצעות פאנלים סולאריים. חברת חשמל יכולה להתקין את המערכת על הגג של הבית או המבנה ולהפיק ממנה חשמל יותר ירוק וזול יותר מאשר חשמל שמיוצר על ידי חברות חשמל אחרות. על מנת להתקין את המערכת, חברת החשמל צריכה להתאים את המערכת לצרכי הלקוחות ולהעריך כמה פאנלים סולאריים יהיו נדרשים. כמה פאנלים סולאריים נדרשים תלוי בצרכי האנרגיה של הלקוח וגם בשטח הגג או המבנה הזמין להתקנת הפאנלים.

למערכות סולאריות יש מספר יתרונות על פני מקורות אחרים לייצור חשמל. המערכת סולארית חוסכת כסף על חשבונות החשמל ומסייעת לצמצם את פח הפחמן שנוצר על ידי יצירת חשמל ממקורות אחרים. בנוסף, פאנלי סולאריים נחשבים לחסכוניים ביותר ויכולים לספק חשמל למשך שנים ארוכות עם תעריף נמוך יותר לצרכן. כמובן, יש צורך להוציא כמה כסף להתקנת המערכת סולארית, אך לפי המחקרים, יש

energy-500-logo
השאירו פרטים

חייגו:

דילוג לתוכן