סנטף

מחירון לוחות קירוי סנטף למכירה ודנפל

רוצים שנתקשר אליכם?
חייגו אלינו

סנטף מחיר

אצלנו ניתן להשיג לוחות קירוי פוליקרבונט מכל הסוגים, לוחות דנפל, קומפקט, פוליגל, סוגי סנטפים ומוצרי קירוי נוספים. ניתן להזמין את כל סוגי הצבעים, ייתכנו דגמים הדורשים ייצור מיוחד ודורשים זמן המתנה ארוך יותר כמו , סולאר גריי, דגמים פריזמתיים שונים. מזמינים אתכם לחייג אלינו לקבלת ייעוץ להתאמה בשבילכם/ן

סנטף-BH

סנטף BH

סוג הסנטף הזה, נחשב כבעל העמידות הגבוהה ביותר מבין סוגי לוחות הסנטף. מסנן קרינת שמש בצורה הטובה ביותר וגם הכי פחות רועש בזמן טפטוף גשם.

מחיר: 89 שח למ”ר לפני מע”מ.

סנטף פריזמטי לבן מעל פרגולות אלומיניום
BH / פריזמטי
קומפקט פלרם

קומפקט

מערכת קומפקט מיועדת כפתרון קצה ברמה הגבוהה ביותר בעבור קירוי פרגולות וגגות. מראה אלגנטי ונקי, מונע נזילות, ללא חומרי איטום, עמיד בכיווץ או התרחבות ומינימום תחזוקה.

מחיר: 230 שח למ”ר לפני מע”מ.

קומפקט-על-פרגולה
קומפקט
דנפלון

דנפלון

העברת אור בצורה אלגנטית, לוחות דנפלון הם השילוב הטוב ביותר בין חוזק הלוח לבין שקיפות ומעבר אור דרכו. לוחות איכותיים מאוד בעלי יכולות עמידות גבוהות מאוד.

מחיר: 130 שח למ”ר לפני מע”מ.

דנפלון-על-פרגולה
דנפלון
סנטף-מלבני

סנטף רגיל

סנטף מלבני מלוחות פוליקרבונט, מעולה ליישומי חוץ לטווח קצר. מתאים לסגירת גג או לפרגולה. בעל נתונים בחות טובים מאשר לוחות BH.

מחיר: 43 שח למ”ר לפני מע”מ.

סנטף שחור אטום
מלבני רגיל
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

גלריית תמונות

סנטף מידות

 הזמנת לוח סנטף מתחילה ברוחב 105 ס”מ ובאורך בהתאם לצורך בקפיצות של 25 ס”מ.

לוח פוליקרבונט לקירוי

פתרון לאדריכלים ומתכננים, בעלי מקצוע ובונים עצמאיים. סנטף הוא לוח פוליקרבונט גלי מלבני, הפתרון הנפוץ ביותר לקירוי ביישומים מסחריים ופרטיים כאחד.

קירוי באמצעות סנטף הוא פתרון פופולרי היקף עולמי בשל עמידות, יכולת נשיאת עומסי רוח ומגוון הצבעים.

BH-סנטף

למה להשתמש בקירוי סנטף?

התקנת סנטף מביאה יתרונות רבים ליעילות המבנה ומייצרת חיסכון משמעותי והגנה מבנית, לסנטף קיימים יתרונות רבים אך אלה היתרונות המרכזיים של קירוי סנטף.

עמידות בתנאי מזג אוויר

הסנטף הוא לוח המיוצר בטכנולוגיה ייחודית עבור עמידות מיטבית בגשם או ברד.

קרינת UV

דגמי סנטפים היכולים לסנן קרינת שמש מזיקה יחד עם לאפשר חדירת אור

חוזק

פוליקרבונט הוא חומר חזק עד מאוד המסוגל לשאת עומסי משקל מפתיעים

האם סנטף חזק מספיק?

בכדי לענות על השאלה, האם סנטף חזק מספיק כדי להיות קירוי לגג של פרגולה? האם הוא חזק דיו כדי להיות בחוץ כל היום? ולהגן עליכם מגשם ושמש כל השנה ולא משנה מה מזג האוויר? אתגרנו את חברי צוות הסדנה שלנו לקפוץ, לדרוך ובעצם להתעלל בלוח סנטף פולי קרבונט גלי (מסוג סולאר גריי), זאת כדי לראות אם הם יצליחו להרוס אותו. לפניכם התוצאה:

סוגי סנטף

סנטפים מיועדים לאיטום ויצירת קירוי בגגות, פרגולות, חממות ומבני חקלאות קירוי היכלים ואצטדיונים, מסתור כביסה ומגוון של שימושים בשוק הבניה. לוחות סנטף עשויים מפוליקרבונט (Poly-carbonate) איכותי המתאפיין בכושר נשיאה רב והתאמה מלאה ליישומים מבניים שונים. ניתן להבחין בין 2 סוגי סנטף עיקריים הנמכרים: גלי ומלבני.

לוח פוליקרבונט גלי (BH)

סנטף לוח פוליקרבונט גלי מניפת צבעים

 לוח BH מאופיין בעובי מוגבר וחוזק רב יותר המצוין לשימוש בגובה עם רוחות חזקות או במזגי אוויר קשים במיוחד, גשם, ברד, יובש מדברי – מצויד בצביעה מסננת קרינת UV למבנים הדורשים עמידות מוגברת.

צבעים של סנטף BH
מסנן UV
עד 85% סינון אור

לוח פוליקרבונט מלבני

מניפת צבעים סנטף מלבני

לוח גלי מפוליקרבונט לאיטום גגות, גג פרגולה ועוד. בין יתרונותיו של הלוח הגלי נמצא את יכולת העמידה במזגי אוויר שונים לאורך זמן רב מאוד, התאמה להצללה ויכולות סינון קרינה לא בריאה מהשמש.

לוחות אלה זמינים במגוון של צבעים יפים ואסתטיים במיוחד המאפשרים שדרוג של עיצוב יחד עם יכולות איטום ותרומה אדירה למיטוב המבנה.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

סנטף לעבודות קירוי

פוליקרבונט הוא חומר מיוחד ומתאים לעבודות עשה זאת בעצמך ופרויקטים ביתיים או לקבלנים. העמידות הרבה הופכת את החומר לכמעט בלתי שביר וניתן לבצע גם התקנות של קירוי פרגולה למרפסת או איטום פתחים גם באופן עצמאי. הזמנת סנטף בהתאם למידות הדורשות לאיטום, תוך תשומת לב לאזורי החפיפה בין הלוחות, הדורש התייחסות במדידה של השטח. קבלנים המבצעים עבודות פרטיות מוזמנים לטלפן אלינו ולקבל הצעה מיוחדת בעבור הזמנת לוחות פוליקרבונט מלבני וגלי  מכל הסוגים. 

סנטף bh
סנטף מלבני

סנטף לפרגולה

לוחות סנטף הם ברב המקרים, מוצר ההצללה בו משתמשים בגג פרגולה. לקירוי והצללה. כושר הנשיאה העמידות והשקיפות, הלכו יד ביד עם הצורך בקירוי פרגולות בתנאי חוץ וחו הפרגולות היצר ביקוש לסנטף במצללות.

לוחות דנפלון על גג פרגולה
לוח סנטף מלבני כחול שקוף
סנטף bh

סנטף מפרט טכני

מפרט טכני להורדה של סנטפי פלרם לייעוץ נוסף ושאלות חייגו אלינו: 073-7969733

סנטף מפרט טכני
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
מה אפשר לעשות עם סנטף ?

הסנטף מהווה חומר פלסטיק, אשר מגיע בצורה של לוח גלי. אותו מתקינים מעל גבי פרגולות אלומיניום , על מנת להצל ולהגן עליה מפאת הסבת נזקים. הפלסטיק שממנו עשוי הסנטף הינו פוליקרבונט, הווה אומר – סינרגיה של מספר חומרים פלסטיים בד בבדד. השאלה – למה משתמשים בסנטף?, מלבד פרגולות כאמור לעיל, משתמשים בו אף עבור חנייה פרטית, קירוי של שטח ציבורי או של אזור מסחרי, או קירוי של שטח רחב ידיים בחממה מסחרית וכיוצא בזה.

לקירוי מבני תעשייה ומסחר

השימוש המוביל והמרכזי ביותר שנעשה הינו למבני תעשייה ומסחר, קירוי של חניות, פרגולות, סככות, אצטדיונים וכיוצא בזה. וזאת בשל תכונות המיוחדות של החומר, אשר מספקות לו הרבה סגולות לעומת כל מיני חומרים שמשמשים למטרות זהות.

תכונות הסנטף

עשוי מחומר חזק מאוד (פוליקרבונט)  הנחשב וכמעט לא ניתן לשבירה.
מותאם להחזיק מעמד בתנאי מזג אוויר של חום קור ורטיבות
דרגות שונות של מעבר אור המאפשרות בחירה בכמות חדירת האור ורמת סינון הקרינה.
לוח עמיד בעירה.

לוח קל משקל ופשוט להרכבה.

מבחר של גוונים לבחירה.

מתאים ליישום מוצלח בשלל מבנים וכפתרון קירוי במגוון אזורים. 

מה הם יתרונות הסנטף ?
  • סנטף משופע בטכנולוגיה ייחודית עבור עמידות מיטבית בפאת גשם או ברד.
  • הסנטף נותן בידכם לתפוס כמה ציפורים ביד אחת – אף מגן על הפרגולה לטווח הארוך והן מוודא שהינה אין תהיה חשוכה , גם לשבת מתחת לפרגולה אך אף אין להישרף מקרני השמש, אף ליהנות מהאוויר הקר והן אין להירטב ממטרים.
  • הסטנטף בעל טכנולוגיה ייחודית לעמידות משופרת בפני ברד.
  • לסטנטף יש עמידות רבה בפאת עומסי רוח ומשקל.
  • הסנטף מגדיל את אורך החיים של הפרגולה שבניתם בחצר או בגינה שלכם – אמנם עסקינן אודות הוצאה כספית ניכרת ובכלל לא מבוטלת, אך בראייה של הרבה שנים קדימה, הוצאה זו כדאית ביותר. הממוצע של תוחלת חיי הפרגולה הינו כעשור, עד אשר העץ מחל להרקיב מרטיבות או להתייבש מהשמש החזקה. סנטף מהווה הגנה מרבית על הפרגולה מפאת גשם או ברד ומפאת קרני השמש וכפועל יוצא הינו מאריך את חייה פי שניים ולעתים גם למעלה מזאת, הווה אומר – לשניים או לשלושים עשורים.
  • הסנטף מהווה הגנה של אחוז מתחת למאה אחוז מפאת קרינה אולטרה סגולה.
  • הסנטף עמיד בפני ברד – בשיעור של כחמישים אחוז יותר לעומת לוח גלי סטנדרטי.
  • ניתן למצוא כיום סנטפים במנעד רב של צבעים סולריים ייחודיים.
  •  
היתרונות של לוח פוליקרבונט
  • פוליקרבונט נוח בתהליך של ההתקנה.
  • פוליקרבונט בעל עמידות גבוהה – ניתן לומר עליו כי הוא כמעט בלתי שביר.
  • אפשר לקבל תעודת אחריות על פוליקרבונט מקיפה.
  • בתוך פוליקרבונט קיימת העברת אור גבוהה – עד שיעור של תשעים אחוז.
  • פוליקרבונט עמיד בכל תנאי האקלים.
  • פוליקרבונט עומד בתקני אש בין לאומיים.
  • פוליקרבונט עמיד בטווח טמפרטורות נרחב.
  • בפוליקרבונט קיימת חסימה מלאה של קרינת יו וי אשר מסבה נזק.

סנטף לקירוי גגות ופרגולות

לשאלה כיצד סנטף פוליקרבונט משמש כגגון פלסטיק לגשם? יש מענה פשוט, בשל כך כי הוא בעל המון תכונות חיוביות, כמו למשל – עמידות בפני מהלומות, עמידות בפני מזג אוויר, בפרט כאשר יורד גשם או ברד והוא שומר על תכונותיו למשך כמה עשורים.
סנטף לחצר –
במידה וקיימת באמתחתכם פרגולה בחצר, הנכם ללא ספק מודעים לעובדה עד כמה השימוש בה הוא נוח ונעים למשך כל עונות השנה, ועד כמה משמעותי להשקיע בה ולהגן עליה על מנת שהינה תהווה פינה נעימה ומטופחת ליצירת שלווה למשך עת ארוכה. אחד מן המרכיבים המשמעותיים של הפרגולה בא לידי ביטוי בהצבת כיסוי לגשם ולשמש, ששומר אף על הנראות של הפרגולה באופן איכותי, גם על השלד שלה חזק, וכן על המראה שלה חדש אף לאחר המון זמן של שימוש. הכיסוי הכי פופולרי במציאות העכשווית הינו סנטף לחצר – לוחות פוליקרבונט גליים שיוצרים ניקוז נוח וכיסוי איכותי שעמיד אף בפאת קרני השמש ואף הינו אטום לגמרי מפאת רטיבות.

פרגולה אלומיניום אפורה עם סנטף להגנה מהגשם
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 5 votes
Brand
יוניקיט
Product
סנטף
Price
ILS 43
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן