פרגולות אלומיניום בנימינה-גבעת עדה

=UNIKIT=

התקנת פרגולות בכל אזור בנימינה-גבעת עדה

מערכות הצללה אלו מציעות נוחות ונוחות מירבית תוך הוספת ערך לנכס שלכם. עם מגוון רחב של גדלים וסגנונות זמינים, תוכלו למצוא בקלות את הפרגולה המושלמת שתענה על כל הצרכים שלכם!

ניתן להתקין פרגולות בכל אזור בנימינה-גבעת עדה – מזיכרון יעקב ועד פרדס חנה. בין אם אתם צריכים פרגולה לגינה שלכם, לחצר, או אפילו לשימוש מסחרי – יש פתרון מושלם עבורכם.

פרגולה חשמלית ופרגולה לחניה בבנימינה

פרגולה חשמלית תוצרת אקסלקו הכוללת מנוע הנעה חשמלי ומרזבים פנימיים בתוך פרופילים איכותיים מאלומיניום, המרזבים נסתרים ויוצרים גימור שלם ואלגנטי לפרגולה. מסגרת הפרגולה בצבע שחור בעוד הרפפות החשמליות להצללה בצבע לבן, מבנה הרפפות מוכן להתקנת תאורת לד מובנית במראה של גימור נקי. 

פרגולה לחנייה

פרגולת אלומיניום לחניה מעמודים בגודל 80/80 ומסגרת מלבנית. ההצללה הותקנה מפרופילי “יו” שהותקנו במרווח שווה של 2 ס”מ, מעל הפרגולה הותקן סנטף שקוף לצורך קירוי גשם וסינון קרינת שמש בקיץ. 

צפו בכל הפרגולות:

זוג פרגולות תלויות בזיכרון יעקב

פרגולות תואמות בצבען בגוון F-66 עם מסגרת היקפית U 200 מ”מ. הפרגולות מיוצרות בלעדית מאלומיניום והעיגון שלהן הוא תלייה על גבי אלמנטים. האלמנטים חזקים מאוד ויכולים לשאת את כל משקל הפרגולה ועוד, ההתקנה נעשית תמיד בהתאם לכללי הבטיחות וחישוב יכולת הנשיאה של הפרגולות. 

הצמללה מישור תחתון ברווח 2 ס”מ, מישור תחתון יוצר קו אפס בפרופיל התחתון הנראה לעין למי שמביט מלמטה על הפרגולה או מהצד, העיצוב הזה תורם למראה נקי וגימור אלגנטי,. 

קירוי סנטף BH שקוע במסגרת גם לקח חלק מתצורת הפרגולה הנוכחית. כולל לד אופקי בין הרפפות

פרגולת בריכה

הפרגולה שהותקנה מול הבריכה הותקנה בהתאמה אישית לקו הקירות של הבית, כפי שניתן לראות, קירות הבית מלאים בשיפועים וקווים משתנים, כך שעל הפרגולה עצמה להיות תואמת לקווי הבית. את זאת הצלחנו להשיג בעזרת גמישות רבה שיש לאלומיניום ובעיקר בזכות ניסיון עשיר ביותר של המתקינים שלנו וצוותי הפיקוח.

פרגולה תלויה, פרגולה קבועה וגדר

ללקוח הבא המתגורר בבנימינה, התקנו זוג של פרגולות מאלומיניום וגדר אלומיניום מעוצבת במראה מודרני. הפרגולה הראשונה היא פרגולה תלויה על עמודים מאה על מאה עם מנגנון תלייה חזק, הפרגולה עם מסגרת מלבנית והצללה של פרופילים מאלומיניום ברווח 2 ס”מ, הפרגולה השנייה היא פרגולה חצי תלויה וחצי קבועה, מקדימה עומדת על קורות ובצמוד לקיר הבית ישנו עיגון בתלייה, הגג מכוסה בשכבת סנטף פוליקרבונט שקוף.

 

גדר אלומיניום מודרנית

עמודים מרובעים עם רוזטות ופקקים מאלומיניום, לגדר השתמשנו בפרופילים במידות שונות לפי דוגמה שהכנו מראש בשלב התכנון יחד עם הלקוח ויצרנו גדר אלומיניום פרטית ומעוצבת שנותנת הרגשה טובה גם למי שמביט בה מבפנים ולמי שמביט מבחוץ. 

התקנת פרגולה בפרדס חנה

את הפרגולה הזאת התקנו בבית שעבור שיפוץ בפרדס חנה, את העבודות התחלנו לאחר גמר השיפוצים, אנחנו התקנו: מסגרת חלקה בגוון ראל 9010, הפרגולה תלויה על שטח של 175 מ”ר והצללה 60% ברווח התקנה של 3 ס”מ. הקירוי שנבחר לפרגולה זאת הוא קירוי סנטף BH. כבונוס ללקוח הוספנו 2 השחלות חשמל. 

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן