פרגולות אלומיניום דמוי עץ

גם באלומיניום:
פתרון לאוהבי מראה העץ החם והכפרי

פרגולות הן חלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי והאירוח של הישראלים. אנחנו אוהבים לשבת בחוץ וליהנות מאויר צח ואור שמש נעים – מתחת לצל נעים של פרגולה. פרגולות דמוי עץ הן הדור הבא של הפרגולות, עשויות פסי אלומיניום דמוי עץ : חזקות, עמידות, דורשות תחזוקה מועטה ומרשימות יותר מכל סוג פרגולה אלומיניום אחרת.

פרופילי אלומיניום איכותיים

פחות תחזוקה ויותר חוזק

עמידות לרטיבות

עמידות בקורוזיה וחלודה בתנאי רטיבות ולחות

התקנה מהירה

בד"כ התקנה לוקחת בין יום למספר ימים ללא הפרעה. תוכלו להישאר או לצאת לסידורים.

מראה כפרי

מראה של עץ, מרקם של עץ, כולם יהיו בטוחים שזה עץ, רק שזה פרגולה אלומיניום דמוי עץ

צביעה מיוחדת

שיטה מיוחדת לצביעת שלבי הפרגולות והקורות, גימור ברמה גבוהה ועמידות לשנים.

הגוונים המבוקשים

לפניכם/ן הגוונים הפופולריים ביותר של פרגולות האלומיניום דמוי העץ. לחצו על הגוון שאהבתם ותוכלו לראות פרגולה לדוגמה שהתקנו בגוון 

פרגולה אלומיניום דמוי עץ

כמה עולות פרגולות אלומיניום דמוי עץ?

הצעת מחיר מהירה-תהליך הזמנה פשוט וקל!

כדי לקבל הצעת מחיר, כל שנחוץ, הם מספר פרטים על הפרגולה שאתם צריכים (גודל, עיצוב וכדומה), חייגו עכשיו וסוכן של יוניקיט יעניק לכם הצעת מחיר מדויקת! בעבור פרגולת החלומות שלכם.

כל היתרונות של פרגולות אלומיניום דמוי עץ

  1. חוזק רב – פרופיל אלומיניום בעובי מסיבי.
  2. עמידות גבוהה והתאמה מלאה לתנאי שמש וגשם כל השנה.
  3. תחזוקה מועטה מאוד לעומת פרגולות עץ.
  4. יחס עלות-תועלת מצוין
  5. אפשרויות עיצוב מגוונות במגוון טקסטורות
  6. ניתן לשלב מנוע להפיכת הפרגולה לפרגולה חשמלית
  7. ניתן לשלב תאורה מובנית 
מערכת הצללה קבועה בגינה בכפר

לבחור בפרגולה מאלומיניום זה משתלם בהרבה  בטווח הקצר וגם בטווח הרחוק. לפרגולות אלומיניום מחיר שכדאי לשקול בעיקר בשל העובדה כי אין צורך בתחזוקה ואפקט השחיקה איטי בהרבה יותר מעץ, כך שהפרגולות מחזיקות מעמד לשנים רבות קדימה ולא דורשות הוצאות נוספות ובלתי מתוכננות לאחר זמן מה.

בלעדי!

פרופיל אלומיניום מסיבי, החל מ 2 מ"מ ומעלה.

פרגולה עם מידות עובי פרופיל נמוכות, היא פרגולה פחות עמידה וחלשה בהרבה (כמו נייר). בשוק קיימות חברות המציעות פרופילים בעובי של 0.6 מ”מ או עובי מקביל שלחלוטין אינו מספק את הצורך ההנדסי לבניית פרגולה איכותית ועמידה. לכן אנו מקפידים על עובי מינימלי של 2 מ”מ בעבור פרגולה סטנדרטית עם האפשרות לבחור בפרופילים יותר מסיבים ויותר חזקים בעובי גבוהה יותר, בהתאם לצורך ולדרישה.

שאלות נפוצות

יש לנו קרוב ל-20 סוגים של צביעה מיוחדת למראה דמוי עץ. כולל צבעים שונים מלבד גוונים של חום.

כן. בהזמנת פרגולה אנו שולחים מודד מקצועי לביצוע מדידות בשטח כדי לייצר פרגולה מדויקות, בנוסף אנו מבצעים חיתוך בשטח במקרה הצורך. עלות המדידה היא 350 שח ומקוזזת ממחיר הפרגולה.

שלבי גג מתכוננים הם מאפיין של פרגולות אלומיניום חשמליות, ניתן להזמין פרגולה דמוי עץ חשמלית.

פרגולה מתאימה להתקנה במגוון רחב של יישומים, בבית: מרפסת, חצר, כניסה, סגירת מרפסות ועוד. בתעשייה,מסחר וקמעונאות ומקומות ציבוריים הדורשים הצללה.

חייגו אלינו אל: 073-7969733 וסוכן מטעמנו יבדוק את כל הדרישות וייצור הצעת מחיר מתאימה.

תמונות נוספות: פרגולות אלומיניום דמוי עץ

פרגולה-למרפסת דמוי עץ
פרגולות דמוי עץ
פרגולה אלומיניום דמוי עץ לבית חדש
פרגולת אלומיניום דמוי עת עם מסגרת שחורה
פרגולה אלומיניום רפרפות דמוי עץ
פרגולות אלומיניום דמוי עץ יוקרתיות

פרגולה במראה של עץ עם יתרונות של אלומיניום

האקלים שטוף השמש של ישראל, הפכו את הפרגולות לסימן היכר של כמעט כל חצר וכל מרפסת בישראל. בעבר הפרגולות היו בנויות בעיקר מסוגים של עץ. כיום, הרב המוחלט של בעלי הבתים בוחרים בפרגולה אלומיניום ובפרגולה אלומיניום דמוי עץ כתחליף מנצח לעץ הרגיל.

פרגולות מייצרות אזורים מוצלים ונוחים לשהייה, בילוי ואירוח מחוץ לבית, אשר מאפשרים לנו ליהנות 

מאויר צח ומאור השמש לאורך כל השנה. עד השנים האחרונות, רובן המכריע של הפרגולות בישראל היו פרגולות מעץ,

פרגולות אלומיניום דמוי עץ
פרגולת אלומיניום מעוצבת עם רפרפות עץ
פרגולה מאלומיניום דמוי עץ

אך בשנים האחרונות אנחנו רואים עליה משמעותית בהתקנת פרגולות אלומיניום מעוצבות. 

עדיין יש המעוניינים בעץ המקנה מראה חמים לכן כיום יש את האפשרות להתקין פרגולות אלומיניום 

במראה דמוי עץ המשרות אווירה זהה לזו של הפרגולה מהעץ. המעבר מפרגולות עץ לפרגולות אלומיניום

 נובע ממספר גורמים אשר הופכים את פרגולות האלומיניום לפרגולות פופולריות ומבוקשות:

פרגולות אלומיניום במקום עץ?

אלומיניום יכול לשמש תחליף אלטרנטיבי לעץ, כפי שכיום השימוש בו נפוץ בעולם חיפוי המבנים ובעיקר חיפוי אלומיניום. ניתן למצוא פרגולות, גדרות וחיפויים, כשכל אלה יכולים להגיע במראה של עץ אמתי. אז איך יצרני אלומיניום יוצרים מראה עץ אותנטי על  פרופילים מאלומיניום?

על ידי 2 תהליכים המשמשים ליצירת מראה דמוי עץ.

ציפוי בואקום-  את פרופיל האלומיניום, מכסים בתשליל מיוחד, המכיל את מרכיבי מרקם העץ והטקסטורות הדרושות, אותו תשליל נארז בריק על פרופיל האלומיניום.

צביעה בתנור – לאחר ציפוי בואקום, מוכנסים הפרופילים לתנור תעשייתי מיוחד, מטרתו היא לאפות את חומרי הצביעה המיוחדים הנמצאים בואקום, דרך אפייה בתנור מתקבל צבע חזק, עמיד עם מראה דמוי עץ אותנטי.

לאחר תהליכים אלה נוצר תחליף לעץ שמעניק את כל היתרונות של אלומיניום.

שילוב של פרגולה מאלומיניום בפרויקט שלך

אפקט העץ מעניק לפרגולות אלומיניום מראה אלגנטי וטבעי. תוכלו לעצב פרויקטים עם מראה יפה וטבעי יחד עם היתרונות של האלומיניום. אודות גימור דמוי העץ

גימורי העץ שלנו מאופיינים בצביעה טבעית וטקסטורות דמוי עץ. שכבת הגנה מקרינת UV משולבת בצבע  מראה דמוי עץ טבעי למען שמירה על איכות מתמשכת של הקורות, גם כאשר הפרגולה ממוקמת בתנאי מזג אויר קשים. אנו מייצרים את פרגולות האלומיניום דמוי העץ על מנת שיחזיקו למשך שנים ארוכות.

פרגולה מאלומיניום דמוי עץ
בלוק הצבעים דמוי העץ של יוניקיט

צבעי אלומיניום דמוי עץ לבחירה:

שקופית קודמת
שקופית הבאה

פרגולה מאלומיניום מספקת את ההשפעות הנעימות והרכות של עץ טבעי עם העמידות המוכחת של אלומיניום. הפרגולות והגדרות שלנו נועדו להיראות כמו עץ כמו ארז או אלון. תהליך הייצור המיוחד שלנו מוסיף מרקם עץ טבעי הגורם להצללה להרגיש ולהיראות כמו עץ אמיתי.

פרגולות אלומיניום עמידות יותר

כל מי שיש לו או הייתה לו פרגולה מעץ בחצר או במרפסת יודע שפרגולת עץ היא יפה מאד, ודורשת השקעה רבה מאד. כדי שפרגולת עץ תישאר יפה ומרשימה לאורך זמן צריך לתחזק אותה באופן שוטף. היא דורשת שימון ליטוש וצביעה אחרת היא מאבדת מיופייה, דוהה ונראית מרוטה ומוזנחת. פרגולות דמוי עץ, לעומת זאת, אינן משנות את חזותן עם השנים. הן אינו דוהות, אינן נשחקות ואינן מתיישנות. הן דורשות מינימום של תחזוקה, והניקיון שלהן קל מאד ועדיין קיבלתם עיצוב זהה. מכיוון שעץ הוא חומר אורגני חי ונושם, הוא מושפע מאד מהאקלים הסובב אותי ומפגעי מזג האוויר. הוא מתבלה, הוא מתקלף, הוא עלול להירקב ולהישבר.

פרגולות אלומיניום  בנויות מחומר גלם חזק מאד, עמיד מאד, שאינו נשחק נסדק או מחליד. הוא עמיד בפני גשם ורוחות ואינו מתבלה. אלו הופכים אותו לחומר גלם אידיאלי למוצרים אשר מיועדים לחלקים החיצוניים של הבית.

פרגולה-דמוי עץ בחיפה

פרגולות אלומיניום דמוי עץ להרכבה עצמית

פרגולות מאלומיניום מוכנות להתקנה ומבטלות את הצורך בתשלום למתקין חיצוני. אין מורכבויות בהרכבה שצריך לדאוג לגביהם ולכן החלטתנו לשווק ערכות של פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית, אתם יכולים להזמין גם ערכת פרגולה דמוי עץ לבחירתכם. בכל שלב ניתן להתחרט ולהחליט שאתם מעדיפים התקנה מקצועית שלנו.

את פרגולות האלומיניום דמו עץ שלנו,  קל להרכיב ולהתקין בעזרת כלים סטנדרטיים, הם מספקות את המראה האלגנטי והתחושה של עץ בשבריר מהמשקל וללא צורך בתחזוקה. מאפיינים אלה הופכים את המוצרים במראה דמוי עץ שלנו למושלמות עבור מערכות חיפוי, קירוי, גדרות אלומיניום. עיינו בתמונות והתרשמו בעצמכם מהמראה האותנטי של פרגולות אלומיניום דמוי עץ.

קל להתקנה

בעזרת המבנה החלול והגמישות בחיתוך וייצור קורות אלומיניום, החלקים שמקבלים כחלק מערכת עשה זאת בעצמך, מחליקים זה לזה בצורה חלקה ומקלים על ההתקנה. בנוסף, האלומיניום מגיע חתוך, מדוד ומוכן, בשל עמידותו הוא ישמור על צורה גם בעת ההובלה.

פרגולה מאלומיניום שנראית כמו פרגולה מעץ

בין כל הפרגולות אשר קיימות לרכישה והתקנה ברחבי הארץ יש את האפשרות לבחור גם בפרגולה אשר מגיעה עם כל היתרונות והאפשרות לבחירה של קורות אלומיניום שנראות בדיוק כמו עץ אמיתי. פרגולות מן הסוג הזה נקראות גם פרגולה מאלומיניום דמוי עץ, ועבורן ישנה דרישה מאוד גדולה אצל אנשים שמחפשים ליצור לעצמם חלל של מרפסת שבו גם יש את ההגנה מפני גשם ושמש, בשל כל היתרונות שבה וגם, את האפשרות לשמור על עיצוב בעל סגנון חמים בחצר או סגירת מרפסת ומזמין כפי שרק צבעי העץ יכולים לעשות באופן כל כך מוצלח. 

פרגולות אלומיניום חסכוניות יותר

אמנם מחירן של פרגולות אלומיניום במראה עץ גבוה יותר משל פרגולות עץ, אולם יש לקחת בחשבון שני היבטים חשובים : הראשון הוא עמידותן לאורך שנים של פרגולות אלומיניום.

ההשקעה הראשונית בפרגולת אלומיניום היא אמנם גבוהה יותר מההשקעה הראשונית בפרגולת עץ, אבל פרגולות אלומיניום יישארו עמכם וישרתו אתכם נאמנה שנים רבות אחרי שפרגולות העץ יתבלו ויוחלפו בדגם אחר. ההיבט השני הוא התחזוקה : פרגולות אלומיניום דורשות תחזוקה מועטה בלבד, בשונה מהתחזוקה השוטפת הנדרשת כדי לשמר את פרגולת העץ במצב טוב. כך שאתם חוסכים את עלויות החומרים והעבודה של אנשי המקצוע, וזהו חסכון של סכום כסף לא מבוטל מדי שנה.  כך שבשורה התחתונה, למרות שהמחיר הראשוני של פרגולות אלומיניום גבוה יותר משל פרגולות עץ, בחישוב ארוך טווח פרגולות אלומיניום הן חסכוניות יותר.

פרגולות אלומיניום – עולם שלם של עיצובים

פרגולות אלומיניום מאפשרות לכם לבחור מתוך מגוון גדול מאד של עיצובים. תוכלו לעצב את הפרגולה שלכם בסגנון מודרני עם קוים חלקים וצבעים בהירים ובוהקים, תוכלו לשלב קונסטרוקציית אלומיניום עם חלונות זכוכית או שלבי עץ, תוכלו לשלב בה תאורה מובנית, פרזולי אלומיניום, טקסטיל ותוכלו לבנות פרגולות אלומיניום. תוכלו גם לעשות שימוש באלומיניום דמוי עץ. זהו אלומיניום שעבר תהליך עיבוד של צביעה וחריטה אשר מקנים לו מרקם דמוי עץ. פרגולות אלומיניום מעוצבות אלו משתלבות היטב בכל חצר, גינה או מרפסת ומעניקות לו מראה מרשים ויוקרתי, ואפשרויות העיצוב הן כמעט בלתי מוגבלות.

תחזוקת פרגולות אלומיניום דמוי עץ

כפי שציינו מוקדם יותר, תחזוקת פרגולות מאלומיניום היא מועטה מאד, במיוחד בהשוואה לפרגולות מעץ אמיתי יחד עם כל היתרונות שיש באלומיניום. אלומיניום איכותי שטופל כיאות עובר עיבוד אשר כולל צביעה ושריפה בתנור בטמפרטורה גבוהה ויציבה לאורך זמן. תהליך זה מקנה לו את צבעו הסופי ואת עמידותו בפני קורוזיה (חלודה). בפרגולות בעלות מנוע חשמלי או תאורת LED יעלה צורך מעת לעת להחליף את הנורות או חלק מהרכיבים, אך לא מדובר בטיפולים קבועים ושוטפים כמו בפרגולות עץ. התחזוקה השוטפת היחידה הנדרשת עבור פרגולות אלומיניום היא ניקוי שלהם מאבק על ידי מטלית לחה. זה הכל. לקראת עונת הגשמים חשוב לנקות את המרזבים של הפרגולה מעלים שהצטברו בהם, כדי למנוע הצטברות של מי גשם על גג הפרגולה.

פרגולות מאלומיניום דמוי עץ

יוניקיט היא מומחית בייצור שיווק בניית פרגולות והתקנה של מוצרי אלומיניום איכותיים. בין המוצרים של UNIKIT תוכלו למצוא ערכות להרכבה עצמית: פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית, גדרות להרכבה עצמית (אלומיניום מחיר ?) וכמובן שניתן להשתמש בהתקנה מקצועית ובטיחותית בכדי להשלים הזמנת פרגולה.

יתרון העמידות והתחזוקה שכמעט ואינה דרושה עבור פרגולה שעשויה מאלומיניום או לכל סוג של פרט חיפוי אלומיניום,  מביאה אל ההעדפה המאוד ברורה של החומר הזה, ואל היצירה של ציפוי שמדמה את העץ האמתי במידה שמביאה אל האווירה הנעימה והחמימה גם אם הפרגולה כלל אינה עשויה מעצים.

.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 4 votes
Brand
UniKit
Product
פרגולות אלומיניום דמוי עץ
Price
ILS 690
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן