פרגולות אלומיניום כפר מסריק

=UNIKIT=

התקנת פרגולות בגליל המערבי

התקנת פרגולה בכפר מסריק ובכל אזור הגליל המערבי של ישראל היא דרך מצוינת לספק צל והגנה מפני שמש, גשם ושלג. פרגולות אלומיניום הן בחירה מצוינת למטרה זו שכן הן עמידות, עמידות לאורך זמן ודורשות תחזוקה מינימלית.

ניתן להתקין פרגולות בגינות או בחצרות מגורים וכן בחללים מסחריים. התקנת פרגולות אלומיניום בכפרים זכרון יעקב ופרדס חנה תספק מערכות הצללה נחוצות לאזורים אלו. זה לא רק ישאיר אנשים קרירים בימי הקיץ החמים, אלא גם יוסיף ערך אסתטי למרחבים החיצוניים שלהם.

התקנת פרגולות אלומיניום היא דרך יעילה לשיפור חייהם של תושבי כל אזור הגליל המערבי. עם יתרונותיה הרבים, התקנת פרגולה בהחלט שווה לשקול!

פרגולה אלומיניום דמוי עץ מרהיבה

פרגולה לבית פרטי בכפר מסריק שבגליל המערבי, בפרגולה הזאת שמרנו על קו נקי היוצא מהבית בהשלמה של מראה כפרי בעזרת שימוש בפרופילי אלומיניום דמוי עץ.

מבנה הפרגולה: עמוד 100/100 ומסגרות אלומיניום 50/200 בגוון ראל 7012. ההצללה שהותנה לבחירת הלוח על הפרגולה היא רפפות מלבניות 50/20 בהתקנה תחתונה, גוון דמוי עץ אלון בהיר . מפרט הפרגולה כולל מרזב פנימי נסתר וקירוי סנטף BH שקוף. הפרגולה מפולסת ויש שיפוע עליון

צפו בכל הפרגולות:

גינה מקורה ומוצלת לכל המשפחה

פרגולת אלומיניום לחצר הבית הממוקם בכפר מסריק, בית פרטי עם ילדים ומשפחה פעילה הכולל בתכנון הפרויקט מרחב הצללה ומרחב פתוח למשחקים ונינג’ה לילדים.

בניית הפרגולה מאלומיניום וארבעה עמודים במידה 100/100 ומסגרת במידה 200/50, בשילוב הצללה מלבנית 50/20 מגוון דמוי עץ בהיר מדגם אלון, התקנה בקו תחתון אלגנטי והרכבה של מרזב פנימי צמוד לקורת החזית המתנקז לשתי יציאות בשני צידי המסגרת של ההצללה בנפילה חופשית של המים.

הפרגולה מפולסת ובעלת ש שיפוע עליון לסנטף פריזמטי וכולל השחלות חשמל לתאורה

פרגולה תלויה בגליל המערבי

בניית פרגולה אלומיניום תלויה על מוטות תלייה. מסגרת הפרגולה בנויה מפרופיל U שוכב במידה 150. ההצללה מורכבת מפרופילים במידה 50/20 בהתקנה בין הקורות כשהם מיושרים לקו תחתון. מפרט הפרגולה שהוזמנה כולל גם מרזב פנימי ונסתר וכמו כן, קירוי של לוחות סנטף שקוף BH בגוון ברונזה כדי לשלשים את מראה המסגרת והצבע שנבחר מגוון 7044  לסרגלי ההצללה וגוון נוסף  9005 למסגרת הפרגולה-*כל הצבעים ממניפת RAL

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן