קירות מסך סולאריים

קיר מסך מאלומיניום-זכוכית המייצר חשמל

לכל משטח בו אור השמש נוגע יש את הפוטנציאל לייצר חשמל. לטכנולוגיה סולארית קיימות אפשרויות יישום בלתי מוגבלות. אנו מבינים זאת ומטרתנו היא לספק את האמצעים לנצל יכולות אלו.

יוניקיט אנרגיה
energy-250-logo
יבואנים רשמיים של חברת מיטרקס

איך קיר מסך סולארי פועל?

יוניקיט אנרגיה היא יבואנית בלעדית של מוצרי מיטרקס  העולמית למוצרים סולאריים משולבי מבנה, המתאימים למגוון של יישומים מסחריים , מבני מגורים ומבני ממשל יחד עם התאמה ושדרוג של יישומים סולאריים שכבר קיימים בשימוש כמו גגות ושטחי חקלאות.

המודולים הסולאריים שלנו משולבים בהתקנה פשוטה ויוצרים מראה גמר מדויק. הטכנולוגיה הייחודית נקראת טכנולוגית BIPV. שמשמעותה תאים פוטו-וולטאים  משולבי  מבנה המאפשרים הקמת של מודול של מערכת סולארית במספר דרכים והתאמה לצרכי ותשתיות המבנים.

מערכת BIPV כוללת מערך סולארי של פתרונות המשולבים על גבי המבנים במגע עם אור השמש.  למעוניינים, ניתן להתקין תוספת עצמאית של מוניטורים העוקבים אחר תפקודו של כל פאנל בנפרד, כדי לוודא שהמערכת הסולארית עובדת בצורה מיטבית. למערכות גדולות יותר, תוכלו לוודא כי כל קילו-וואט עודף שמיוצר, יאוחסן במאגר החשמל הפרטי על ידי הוספת סוללה לשלל פתרונות הייצור שאנו מספקים.

שדרוג מבנים קיימים וחדשים

כדי שקהילות יהיו מסוגלות לאמץ וליישם טכנולוגיה סולארית חדשה, על אותה הטכנולוגיה לאזן בין שלוש קטגוריות: הפתרון חייב להראות טוב, להיות בעל החזר השקעה כדאי ולהיות מותקן מהר ובקלות.

אף מוצר סולארי לא הצליח לענות על כל שלושת הדרישות.

עד עכשיו.

  • המערכת הסולארית שלנו הופכת את קירות המסך לפאנלים סולאריים ובכך, מרחיבים את פוטנציאל הייצור הסולארי ממורד הגגות אל הקירות של המבנים החדשים או הקיימים.
 
  • המוצרים הסולאריים כולם במראה של חומרי גלם מסורתיים מהם בונים קירות מסך ומבנים ככלל. המחיר של קירות מסך סולאריים כמעט זהה למחירם של קירות סך מסורתיים, בנוסף להחזר השקעה הזורם בצורת חשמל נקי לכיסכם.
 
  • קירות מסך העשויים מזכוכיות וחיפויים סולאריים הניתנים להתאמה אישית בעיצובם מחומרים רגילים ועד עיצובים ייחודיים.
 
  • כל המוצרים מצופים בשכבות השומרות על מראה וחוזק המסכים כדי לשמור על המראה ולהוזיל עלויות תחזוקה שוטפות לכמעט אפס.
 

גם החיפוי הסולארי וגם הזכוכיות והחלונות הסולאריים שלנו שומרים על מראה אסתטי יחד עם ייצור חשמל. באופן זה אנו מאפשרים לאדריכלים ומתכנני חזיתות, בעלי מבנים ומשקיעים את ההזדמנות לעצב ולהרוויח מטכנולוגיה סולארית ללא התפשרות על החזון לתוצאה סופית ברמה גבוהה.

עיצובים יפיפיים

קיר מסך מזכוכית סולארית

הזכוכית הסולארית שלנו מספקת עולם רחב של פתרונות להסבת מבנים לייצרני חשמל נקי מאנרגיה מתחדשת על ידי פאנלים סולאריים מסוגים שונים. בין הפתרונות הכוללים זכוכיות סולאריות קיימים מוצרים כמו מעקה סולארי, חלונות סולאריים וכמובן, קיר מסך סולארי. כל המוצרים ניתנים להתאמה אישית מלאה.

רמת השקיפות של הזכוכית וגם הצבעים שלה נעשים על ידי החלטה שלך. אנו מציעים גם אפשרויות נוספות לצבעים וסגנונות המתכת והפרופילים או המסגרות. בדיוק כפי שחיפוי הBIPV הסולארי שלנו משתמש בכח השמש לייצור חשמל על גבי בניינים.

צבעים

קיר מסך מחיפוי אלומיניום סולארי

מהם היתרונות המרכזיים של קירות מסך מחיפוי סולארי?

עלות זהה ולעתים אף זולה יותר מחומרי גלם רגילים לחיפוי מבנים, בנוסף להפחתת עלויות צריכת אנרגיה עתידיות ברמה ניכרת.

שילוב תאים סולאריים בצורה חלקה ללא תקלות בתוך מגוון לא נגמר של עיצובים, סגנונות וצבעים לבחירה, מה שמאפשר לטכנולוגיה להיות חלק בכל מבנה.

תרומה משמעותית להנמכת טביעת הפחמן הקבוצתית של מבנים ממגוון תחומים.

יכולות עמידות ברוחות ברמה גבוהה מאוד, רמת בטיחות בסטנדרטים גבוהים וידידותי לבעלי כנף.

ייצור רציף באופן שנתי יחד עם יכולות התקנה הנתמכות בתנאי אחריות יוצאי דופן.

שימוש בשיטות התקנה רגילות המתאימות לשילוב בבנייה חדשה או במבנים קיימים או על גבי תשתיות קיימות

חיפוי-אלומיניום-סולארי-למבנים
energy-500-logo
השאירו פרטים

חייגו:

Call Now Button דילוג לתוכן