רפפות אלומיניום דמוי עץ

מה זה רפפות אלומיניום?

רפפות אלומיניום, מרכיבות מוצרים שונים בחיינו. החל מפרגולות וחיפויים שונים וכלה בגדרות שונות. כיום, השוק הישראלי משתמש בהן יותר מתמיד – וחשוב לנו לדעת סביב מה כל הרחש. במאמר זה – ניגע בנושא רפפות אלומיניום דמוי עץ: במה בכלל מדובר? מהן רפפות, בקצרה, ומהם המוצרים השונים שמורכבים מרפפות אלומיניום דמוי עץ? וכמובן גם מה טווח המחירים.

האם רפפה מאלומיניום חזקה?

רפפות הן מעין שלבים המרכיבים כיסוי/תריס גדול. עם זאת, אל תטעו: הרפפות הן שלבים עמידים במיוחד. ישנן רפפות סטטיות, נייחות – אשר לא מסוגלות לזוז כמו שלבים. בניגוד אליהן, קיימות רפפות ניידות אשר מסוגלות לזוז. למשל, בפרגולות חשמליות – ישנן רפפות אשר זזות בצורה חשמלית. כמו כן, קיימות רפפות אשר מסוגלות לזוז באופן ידני גם כן, כך שאין צורך במנגנון חשמלי תמיד כדי להפעילן.

זה לא עץ זה אלומיניום דמוי עץ

הרפפות עשויות מחומרים שונים ומשמשות כבסיס למוצרים רבים בתעשייה (עליהם נפרט בהמשך). רפפות אלומיניום דמוי עץ, בהן נתמקד – הן סוג איכותי במיוחד. מדוע? ובכן, רבים מעוניינים במראה הססגוני של העץ בביתם / בעסק שלהם, אך בכל זאת להימנע מן התחזוקה השוטפת שכרוכה באחזקת מוצרים מעץ ובמיוחד ממחירם הגבוה. וכעת, כשהבנו במה מדובר –

 הגיע הזמן שנראה באילו מוצרים משולבות הרפפות השונות…

רפפות אלומיניום דמוי עץ – המוצרים הנפוצים

הרפפות השונות מרכיבות מוצרים מוכרים לכולנו בשוק: פרגולות, חיפויים, גדרות לגינה ומוצרים נוספים. כל אלו מורכבות מרפפות אלומיניום – והם מספקים יתרונות שונים. ניגע בכל אחד מן המוצרים האלו ונעמיק בנקודות החשובות:

פרגולה אלומיניום דמוי עץ

פרגולות אלומיניום, פרגולות חשמליות, הן אחד המוצרים המבוקשים ביותר בשוק הישראלי. הן מאפשרות הצללה איכותית, כך שנוכל לעמוד בימי הקיץ הלוהטים. הרפפות בעצם מרכיבות את השלבים השונים בפרגולה, ומאפשרים במידה ומדובר בפרגולה חשמלית להיפתח לפי דרישה. האלומיניום מספק יתרונות גדולים גם כן, שכן לא מדובר בחומר כבד, מגושם או כזה שעלול להיות מועד לשריפות שונות בימי הקיץ החמים. פרגולות אלומיניום דמוי עץ פתחו עולם שלם של עיצוב שימושי בפני מתכננים ובעלי בתים, המחפשים עיצוב מעולמות היוקרה.

חיפוי אלומיניום דמוי עץ

חיפוי קירות נועד לשמור על שלמות המבנה לאורך זמן, לאפשר חסכון והתייעלות לארגון בהוצאות כלליות ולבסוף, להיות חזית מבנה מעוצבת המשדרת את רצינות וגודל החברה. חיפוי קיר חות מאלומיניום דמוי עץ מתאים למגוון של יישומים וניתן להתקנה ותכנון מלא בהתאמה אישית. מגוון רחב של צבעים וגוונים של עצים כמו עץ אלון או אורן, זמינים למעצבי חוץ ליישום חלומם האסטתי.

חיפוי קיר חוץ דמוי עץ

גדר אלומיניום דמוי עץ

כחלק מן השימוש להגנה מפני גורמים לא רצויים, גדרות למרפסות הן מוצר מבוקש ביותר. רפפות האלומיניום משמשות כשלבים השונים של הגדר. היתרונות של השלבים האלו ברורים: הם חזקים ועמידים ומאפשרים הגנה מפני ניסיונות פריצה שונים, בעוד הם מספקים מראה איכותי וססגוני. העמידות הייחודית של גדר אלומיניום היא בכל תנאי מזג האוויר השונים – בניגוד לגדרות מעץ אשר עלולות להיפגע מתנאים קיצוניים. כמובן, בגדרות כאלו יש אפיונים שונים – כמו צפיפות הרפפות, אטימות הגדר וכו’ שמשפיעים על המחיר – עליהם נרחיב בהמשך.

גדר אלומיניום
מוצרי דמוי עץ – המחירים המשוערים

למוצרים השונים של רפפות האלומיניום דמויות העץ ישנם מחירים שונים. המחירים נמדדים בעיקר במחיר למ”ר (מטר רבוע), ולכן נציג אותם ככאלו. בפסקה הזו, ניגע במחירים השונים של המוצרים הללו: באשר לפרגולות אלומיניום דמויות עץ, המחירים נוטים להתחיל מאזור ה־750₪ למטר רבוע ויותר.

מחירים וסוגים של פרגולות:

תוספות שונות – כמו פרגולה חשמלית, או סוג פרגולה ייחודי עלול להקפיץ את המחיר – אלו ה־”סוגריים” הקטנים. המחירים של תריסי רפפות / כיסויים לחלונות המורכבים מרפפות נעים גם הם באזור ה־600₪ למטר רבוע, בהחלט מחיר משתלם ביחס לחומר האיכותי. ולסיום, גדר האלומיניום דמויות העץ, לו נתבקשנו לנקוב במחיר אצבע – היינו אומרים שהמחירים מתחילים באזור של כמה מאות שקלים למטר רבוע. שוב, הכל תלוי במידת הצפיפות של החומר והאטימות של הגדר שכמובן משנים את המחיר.

עוד רפפות
רפפות הצללה לבניין

הצללת מבנים היא אלמנט מבני התופס תאוצה בשל היתרונות לחסכון באנרגיה ובגלל חידושים בתחום הלוקחים חומרי גלם מיוחדים, יוצרים חזית מבנה מעוצבת באופן בלתי רגיל. המשאיר רושם רב. מתכננים ומעצבים רבים מחפשים את הדבר המיוחד והחדשני שייתן לפרויקט לא רק את היעילות והאמינות המבנית הדרושה לאחריות על המבנה, גם את העיצוב הייחודי תופס העין. רפפות הצללה לבניין ולוברים לוקחים חלק נכבד מעולם פתרונות ההצללה בעולם הבניה.

צפו במוצר:
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן