למי כדאי להתקין מערכת סולארית ביתית

התקנה של מערכת סולארית הפכה לדבר נפוץ בשנים האחרונות בקרב בתי אב רבים. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי להבין מה עומד מאחורי ההחלטה להתקין את המערכת הזו והאם מדובר בהליך כדאי. הישארו אתנו ותגלו את כל המסקנות המרתקות שאליהן הגענו.

מהי מערכת סולארית ביתית?

פסקה זו פונה אל מי שטרם הכירו מקרוב במערכת המדוברת. נציין כי המערכת מורכבת מ – 3 חלקים עיקריים:

– פאנלים סולאריים
– מונה חשמל
– ממיר מתח סולארי

נציין בקצרה כי פאנל סולארי הוא החלק העיקרי במערכת. פאנל זה הופך את הקרינה של השמש לחשמל. מי שבוחרים במערכת שעשויה מפאנלים איכותיים, יוכלו להיות בטוחים כי אלה יעמדו בתנאי מזג אוויר משתנים, כמו למשל, לחות גבוהה, שמש חזקה, גשם ועוד. הממיר שצוין לעיל מבצע בעצם המרה של מתח סולארי. החלק האחרון הוא מונה החשמל שתפקידו למדוד את הדברים החשובים הבאים:
1. כמות החשמל שיוצרה במערכת
2. כמות החשמל שנעשה בו שימוש

כך בעצם מתאפשר לחשב את הרווח שנותר מעודפי השימוש במערכת.

צפו בגגות סולאריים PV:
יצירת קשר

תכירו ביתרון המשמעותי בהתקנת מערכת זו - רווח כלכלי

כאמור, אנו רוצים לבדוק האם כדאי לבצע התקנה של מערכת ביתית שכוללת פאנלים סולאריים. כדי שנוכל להגיע למסקנה בנושא זה, עלינו להכיר ביתרונות המערכת. היתרון הראשון שהתגלה בפנינו נוגע לרווח כלכלי. מסתבר שמי שמתקין את המערכת, יכול בסופו של דבר להרוויח לא מעט כסף ממכירת עודפי הייצור. המכירה מתבצעת אל מול חברת החשמל שמעודדת את הצרכנים להשתמש באנרגיה ירוקה. שכן, שימוש באנרגיה זו מקל באופן משמעותי על מערכת החשמל הארצית.

מערכת סולארית ביתית משתלמת גם למדינה

בירור שערכנו בנושא העלה כי ממשלות שונות ברחבי העולם מעודדות את האזרחים שלהן להתקין מערכות שכוללות לוח סולארי ביתי. הממשלות הללו מעניקות כל מיני תמריצים ואפיקי מימון מגוונים, כדי לגרום לאזרחים לבצע את התקנה זו. התמריצים הללו הגיעו כמובן לישראל והם באים לידי ביטוי באמצעות היכרות בהכנסה זו. אפשר לומר כי המדינה אינה רואה בהכנסה ממערכת סולארית כהכנסה של עבודה כלשהי או עסק. אם לא די בכך, יש ניסיון להביא להורדת תעריפי הארנונה עבור בתי אב שהתקינו מערכות סולאריות ביתיות.

מה המסקנה שלנו? האם כדאי להתקין מערכת ביתית שכזו?

בשלב זה אתם וודאי מבינים את המסקנה החד משמעית שלנו בנושא זה. המידע שריכזנו עד כה העלה כי כדאי להתקין מערכת סולארית ביתית, מכיוון שזו מאפשרת ליהנות ממגוון רחב של יתרונות חיוניים, למשל:
– חיסכון כלכלי
– שמירה על סביבה ירוקה
– הפחתת העומס על חברת החשמל

טיפ חשוב עבור מי שמתכננים להתקין מערכת סולארית בביתם

מי שמתכננים לבצע התקנה של מערכת שכוללת חיפוי סולארי בביתם, צריכים לדעת כי עליהם לפנות אל חברה מוכרת ומומלצת בתחום. הכוונה לחברה בעלת ניסיון רב שמתקינה זכוכית סולארית ושאר מרכיבים איכותיים שיאפשרו למערכת לקלוט את אנרגיית השמש לאורך זמן. שכן, בחירה נכונה תוביל בסופו של דבר לשימוש יעיל במערכת לטווח רחוק.

השורה התחתונה – צאו להתקין את המערכת

לאחר שהעמקנו בנושא והכרנו בו מקרוב, אנו יכולים לומר שיש לנו מסקנה חד משמעית בנושא – התקנה של מערכת סולארית בעינינו הינה כדאית והכרחית. מי שבוחרים לבצע את ההתקנה המדוברת, צריכים לפנות אל חברת יוניקיט אנרגיה שעוסקת בהתקנה של פאנלים שקולטים אנרגיה סולארית. שכן, כך יתאפשר להם להיות בטוחים בכך שמדובר בבחירה איכותית.

Call Now Button דילוג לתוכן