הקמת מערכת סולארית

האם התעניינת בהקמת מערכת סולארית בביתך? או שמא רצית להתקין ולהקים מערכת סולארית גדולה בהיקף מסחרי? יוניקיט אנרגיה מציעה לכם את המערכות הסולאריות היחידות בישראל שתוכלו להתקין על קירות מבנים, גגות או לשלב בבניית של מבנים ובתים בצורה של זכוכית סולארית, מעקה סולארי וקיר מסך סולארי. כל אלו, עם אפשרויות עיצוב שניראות מעולה וברמה גבוהה, מיוצרות בטכנולוגיה מיוחדת בעלת םטנט לשמירה על הפאנלים של המערכות לאורך שנים ארוכות .

כל המידע שאתם צריכים על הקמת מערכת סולארית

בתי עסק ובתי אב רבים מבצעים בשנים האחרונות הקמה של מערכת סולארית שמאפשרת לכם ליהנות מיתרונות רבים. במאמר הנוכחי נבדוק באופן מעמיק את ההתקנה של מערכות אלו. הישארו אתנו ותגלו את שלבי ההתקנה וכל האינפורמציה שחשוב להכיר רגע לפני שמתחילים בהקמה של מערכות מסוג זה.

יצירת קשר

שלב ראשון בהקמת מערכת סולארית

בחינה של השטח או מבנה הגג

כמובן שבשלב הראשון צרו קשר עם יצרנים או מפיצים של פאנלים סולאריים והעזרו בהם ליצירה של מערכת הבנויה מרכיבים טובים ואמינים שנוסו כבר ויש עליהם המלצות. נציין כי ההקמה שכוללת העמדה של לוח סולארי אחד לצד השני, אינה באה לידי ביטוי בשלב זה. שכן, בשלב הראשוני יש צורך בביצוע הליכים בסיסיים. למשל, קבלת היתר, קבלת זימון להגשת תיק ולאחר מכן, תיאום של סיור שמתבצע מטעם חברת החשמל. לאחר שההליכים הללו מסתיימים ומתקבלים האישורים הדרושים, מתאפשר להתחיל בשלב השני והמעשי שכולל ביצוע חיפוי סולארי על גבי הגג.

שלב שני בהקמת מערכת סולארית

התקנת המערכת תוך שימוש באמצעי בטיחות

בשלב זה מגיעים אל המקום נציגים מטעם חברת אנרגיה סולארית. אלה יבצעו התקנה של פאנל סולארי אחד אחרי השני. חשוב מאוד לבצע את ההליך תוך ליווי מצד חברה מוסמכת ומוכרת בתחום. שכן, עליכם להיות בטוחים בכך שההתקנה תתבצע באופן בטיחותי תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, כמו למשל זכוכית סולארית ולא זכוכית פשוטה.

לוחות סולאריים על קיר מבנה

איפה נמצאת המערכת הסולארית הגדולה בעולם?

המערכת הסולארית המייצרת חשמל סולארי בעלת ההספק הגדול בעולם כרגע היא בהודו, ממוקמת “בפארק השמש” בהאדלה בהודו והיא פועלת בהספק כולל של כ-2,245 מגה-וואט.  השטח עליו הקומה המערכת משתרע על פני 14,000 דונם

מה המינימום להקמה של מערכת סולארית?

על מנת להקים מערכת סולארית שתוכל להתחבר אל רשת החשמל יש צורך בגודל מינימלי של כ-15 מ”ר על מנת להיות זכאית להרשמה אל אחד ממסלולי האסדרה של חברת החשמל. עם זאת, כל בעל בית יכול להקים מערכת סולארית בביתו על השטח הקיים לו והוא יקבל את ההספק הנוצר מתוך המערכת שיש לו והיא תוכל לבטח לספק חשמל להפעלת מכשיר חשמלי או מספר מכשירים תלוי בהספק. לדוגמה: פרגולה סולארית קטנה יכולה לספק חשמל למאוורר חיצוני וכך לספק חשמל נקי והצללה.

כמה עולה להתקין מערכת סולארית
הקמה נכונה של מערכת של סולארית

מי שמבצעים הקמה של פאנלים סולאריים, רוצים להיות בטוחים בכך שהמערכת תישמר לאורך שנים ארוכות. הקמה שמתבצעת על ידי מומחים בתחום יכולה להחזיק כ – 25 שנים לערך ולהביא לייצור חשמל יעיל במיוחד. ראוי לציין כי מדובר בצפי שמבוסס על הערכה. שכן, יש קושי בביצוע חיזוי מדויק של תוחלת החיים. הרי המערכות הללו הן חדשות יחסית וטרם עברו 25 שנים מאז הן יצאו לשוק.

הקמה של מערכות סולאריות מתבצעת תוך יישום של 2 שלבים עיקריים. מי שמבצעים אותם על הצד הטוב ביותר תוך סיוע מצד חברות מוכרות כמו יוניקיט אנרגיה, צפויים ליהנות ממערכת איכותית ויציבה שתחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

חיפוי-סולארי-אורקולו-W-260-1
Call Now Button דילוג לתוכן