מערכת סולארית מסחרית

מהפכת האנרגיה הסולארית נוכחת בישראל ובמדינות נוספות ברחבי העולם. מי שיודעים לזהות אותה, יוכלו להעיד כי יש לא מעט אנשים פרטיים ובעלי עסקים שעושים בה שימוש. אם אינכם מכירים בה באופן מעמיק, כדאי שתקראו את השורות הבאות. שכן, מאמר זה יציג בפניכם את כל המידע החיוני על מערכת סולארית מסחרית, כדי שתוכלו להכיר בה באופן מעמיק.

מערכת סולארית מסחרית – מה זה אומר?

כשמדברים על מערכות מסוג זה הכוונה למערכת שכוללת פאנלים סולאריים ייחודיים שמותקנים על גבי גגות ושטחים מסחריים. כל פאנל סולארי שכזה מפיק חשמל תוך ניצול יעיל של אנרגיה שמגיעה מהשמש. העובדה כי ישראל הינה מדינה חמה, נחשבת ליתרון חשוב בהקשר זה. שכן, קרני השמש החזקות מאפשרות להשתמש באנרגיה ירוקה ולחסוך בחשמל. כידוע, התעשיה המודרנית כוללת סוגים

שונים של שטחי נדל”ן מסחריים, למשל:

– מחסנים
– בתי עסק רחבי ידיים
– מבנים חקלאיים
– מפעלים ועוד

כדי שתוכלו להכיר במערכת זו מקרוב, עליכם לדעת תחילה כי יש 2 סוגים עיקריים של מערכות שכאלה. נציין את המידע הנרחב אודותיהן בפסקאות הבאות.

מערכת סולארית בגודל 6500 מר
יצירת קשר
סוג מספר 1:

מערכות סולאריות מסחריות עצמאיות

המערכת הסולארית הראשונה שבחרנו להציג בפניכם היא כזו שיש בה לוח סולארי שאוגר את החשמל בתוך מצברים. זו בעצם מערכת שמנותקת מהרשת. לכן, היא נקראת “מערכת מסחרית עצמאית”. החשמל שמיוצר במערכת מסוג זה הינו לשימוש עצמי, כך שעסקים מסחריים שבוחרים במערכת זו, לא צפויים לקבל עליו תשלום מצד חברת החשמל.

סוג מספר 2:

מערכות סולאריות מסחריות עצמאיות מחוברות רשת

מערכת זו נחשבת לנפוצה ביותר בישראל והיא כוללת חיפוי סולארי שמחובר לרשת. מערכות סולאריות שכאלה מותקנות במרבית המקרים על גבי גגות. סביר להניח שנתקלתם בהם לא פעם כשעברתם על יד מבנה של עירייה, אולם ספורט או בית ספר. גם מפעלים ומבנים חקלאיים שונים עושים בה שימוש בגלל שזו מייצרת בין 15 ל – 630 קילוואט (כמות עצומה של אנרגיה!). ראוי לציין כי מערכת מסוג זה מותקנת על גגות רחבי ידיים שעולים על 200 מ”ר והיא מצופה בחומר ייעודי שנקרא זכוכית סולארית.

ממיר למערכת סולארית מסחרית

כמה עולה מערכת סולארית מסחרית גדולה?

בשלב זה אתם יודעים מה היא מערכת סולארית מסחרית, אילו סוגי מערכות קיימים ומה הוא היתרון האדיר בהתקנה שלה. כך שבעצם, נותר לכם רק לפנות אל חברת יוניקיט אנרגיה ולשוחח עם מי מהנציגים שלה, כדי לבדוק התאמה להתקנה של מערכת מסוג זה שתחסוך לכם הרבה כסף.

התקנת מערכות סולאריות מסחריות על גבי מבנים

מה כולל תהליך ההתקנה?

אי אפשר להעמיק על אנרגיה סולארית מבלי לציין כמה מילים אודות תהליך ההתקנה. נציין בקצרה כי ההליך המדובר מורכב מ – 4 שלבים שעשויים לארוך כשנה לערך. השלב הראשוני כולל פגישה עם יועץ מקצועי. כך תוכלו לבדוק את הכדאיות של התקנת מערכת סולארית מסחרית על הגג של המבנה שלכם. היועץ ימדוד את המרחב ויבצע בדיקות, כדי שתוכלו לקבל בסופו של דבר הערכה לגבי הכדאיות הכלכלית. בהמשך, יגיעו שלבים נוספים שנוגעים קודם כל לעניינים בירוקרטיים ולאחריהם, יגיעו שלבי ההתקנה.

היתרון העיקרי של מערכת זו – חיסכון כלכלי אדיר

סביר להניח ששמעתם לא פעם כי התקנה של מערכת סולארית ביתית חוסכת כסף רב. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי ההתקנה של מערכת מסחרית שכזו תחסוך לכם הרבה יותר. שכן, יש לכם שטח הרבה יותר גדול מאשר שטח שקיים בבית פרטי. אתם אמנם תצטרכו לשלם כרגיל עבור החשמל שתצרכו, אבל חברת החשמל צפויה לקזז מהצריכה הכוללת שלכם (וזאת בהתאם לטבלה מסודרת שתוכלו למצוא באתר החברה).

מערכות סולאריות מסחריות BIPV
Call Now Button דילוג לתוכן