לוחות סולאריים למגוון משטחים

פאנלים סולאריים צבעוניים

הטכנולוגיה הסולארית לניצול אנרגיה מתחדשת עברה תהליך התפתחות ארוך שהגיע לשיאו. האם ידעת כי לא רק הגג יכול להפוך לסולארי כי גם, חזיתות הבניין שלך יכולות לייצר אנרגיה? יוניקיט אנרגיה, יבואנית בלעדית של מוצרי מיטרקס העולמית, מציעה פאנלים סולאריים בצבעים ובמרקמים שונים ומציגה פאנלים סולאריים חזיתיים לחיפוי קירות כך שכל משטח יכול להפיק אנרגיה. במקביל, הפאנלים הסולאריים מתוכננים כך שיתאימו לסכמת הצבעים של הבניין שלך תוך מתן יתרונות אסתטיים מוגברים.

מלבד זאת, פאנלים סולאריים צבעוניים יכולים גם להציע יעילות ורמת ביצועים דומים האופייניים לפאנלים הסולאריים הרגילים בשחור וכחול, מה שהופך אותו לבחירה משתלמת בטווח הארוך.

טכנולוגיה סולארית לאנרגיה מתחדשת ​

בואו נהפוך את הבניינים שלנו
למיקרו-רשתות ותחנות כוח לייצור אנרגיה

התאמת העיצוב של המערכת המייצרת אנרגיה סולארית, השתנתה ללא היכר והפכה לתחום בו אפשרויות הבחירה ועיצוב הפאנלים הסולאריים מתרחב ונעשה בלתי מוגבל. עבור בעלי מבני מגורים ומסחר רבים היכולת להפיק חשמל לשימוש עצמי הפכה לממשית מאי פעם. 

מכיוון שפאנל סולארי רגיל אינו מושך מבחינה ויזואלית, וגם אינו מתאים לצבע החיצוני או הגגות, מה שממזער את האפשרויות לעיצוב ושימוש בידי מתכננים ואדריכלים. אנו מאמינים כי אם בעבר חשבתם על להתקין מערכת לייצור חשמל סולארי בביתכם, בסוף ההחלטה הייתה לוותר על הרעיון מכיוון  שהפאנלים הסולאריים הרגילים מוגבלים לשחור וכחול. אבל לא עוד!

בין אם בבעלותך בניין מגורים או מבנה מסחרי עם פאנלים סולאריים צבעוניים, לעולם אינך צריך לדאוג לגבי האסתטיקה החזותית של על הערך והיעילות של הבניין שלך.

דברו אתנו כדי להאמין שהעתיד הוא עכשיו!

פאנלים סולאריים בשחור לבן ואפור

זמין ב 3 תצורות המתאימות לכל סוג מבנה

מערכת סולארית לקיר מסך

מערכת קיר מסך

קירות מסך סולאריים
מערכת קיר מורכבת מראש

מערכות קיר מורכבות מראש

קירות וחיפויים סולאריים
חזית סולארית מותאמת

חזיתות בהתאמה אישית

זכוכית ופאנלים סולאריים
energy-500-logo
השאירו פרטים

חייגו:

Call Now Button דילוג לתוכן