איך בוחרים מערכת סולארית

למרות שמדובר ביתרונות מאד גדולים, חשוב לזכור שהשוק יחסית חדש ולכן יש לקחת את צעדינו הראשונים בתחומו, מאד בזהירות. זה מתחיל כמובן עם בחירת המערכת שלנו והספק

ייצור חשמל סולארי

מערכות סולאריות

מערכת סולארית פועלת בעצם על בסיס מספר מרכיבים חשובים שיחדיו קולטים את אנרגיית השמש וממירים את הקרינה לכדיי חשמל. מדובר בהשקעה לא קטנה מבחינה כלכלית, אבל היא משתלמת ביותר לטווח הרחוק, עקב הסכמים שניתן לסגור מול חברת החשמל וכמובן החיסכון בהוצאות על חשמל. אבל, אם החלטנו להשקיע, בואו גם נלמד כיצד להשקיע נכון.

מבנה-עם-חיפוי-זכוכית-סולארית

מחיר של מערכת סולארית

קודם כל, במידה והחלטנו להקים בבית או בעסק מערכת סולארית, חשוב להתכונן לזה כלכלית. מערכת שכזו עולה עשרות אלפי שקלים, והיא השקעה לטווח רחוק שיכולה לייצר רווח של ממש
לכן, בדקו את המחירים בשוק ביחס למחיר על ההתקנה, השירות, וכמובן איכות המרכיבים (עליהם נדבר בהמשך). כמו כן, דעו כי לא מעט חברות מציעות הלוואות בגין הרכישה שמותאמות בדיוק למטרה זו.

התקנת מערכת סולארית

חשוב לזכור שלא מספיק לרכוש את רכיבי המערכת הרלוונטיים, אלא צריך גם לדאוג שיתקינו אותם בצורה איכותית ומקצועית. שירות זה חשוב לא פחות מפעולת המערכת עצמה, אשר לא תתפקד כראוי אם זו הראשונה תיעשה לא כראוי.

משמע, עלינו לוודא היטב מי הוא הגורם המתקין של המערכת, האם יש לו ניסיון, כמה עולים שירותיו וכך הלאה. קבלו ממנו המלצות במידת הצורך, וכמובן בדקו עליו ברשתות על מנת לשמוע חוות דעת מלקוחות עבר.

מרכיבי המערכת הסולארית

החלק העיקרי ביותר במערכת סולארית הוא מרכיביה. המערכת כוללת את הפאנלים, ממיר חשמל וכמובן מונה. כל אלו חייבים להתקיים יחד ואיכותם צריכה להיות ברמה הגבוהה ביותר, על מנת שישמשו אותנו לתקופה הארוכה ביותר. מערכת זו פועלת לפחות כשלושה עשורים ואמורה להיות עמידה בפני תנאי מזג אוויר שנים. לכן, בבואכם לרכוש מערכת, בצעו סקר שוק נרחב וקבלו המלצות.

אחריות ושירות

אז אחרי שקנינו מערכת והתקנו אותה, פתאום מתחרשת תקלה לא צפויה או שאנחנו פתאום לא מצליחים להפעיל אותה. מקרים אלו ואחרים אכן יכולים להתרחש, אבל כדיי שנוכל גם לתקן אותם ללא עלות גבוהה, או בלי עלות בכלל, חשוב לדאוג מראש לאחריות. לצד האחריות בעת הרכישה עלינו לוודא שהחברה תספק לנו לתקופת מסוימת, או באופן קבוע, שירות טכני.

השקעה משתלמת

מערכת סולארית היא השקעה מאד משתלמת לטווח הרחוק והיא בעיקר מסייעת לשמור על הסביבה. אבל, כדיי שההשקעה באמת תניב תוצאות חשוב לבחור את המערכת בקפידה. לכן, נתמקד על אנשי מקצוע מומלצים, מרכיבי מערכת איכותיים, וכמובן ונוודא שאנחנו מקבלים שירותים טכניים ואחריות מלאה.

energy-500-logo
השאירו פרטים

חייגו:

Call Now Button דילוג לתוכן