כמה עולה מערכת סולארית?

מערכות סולאריות ביתיות ומסחריות

כיסוי של פאנלים סולאריים

חשמל סולארי מתחדש

השקעה באנרגיה סולארית

העובדה שמדובר בתחליף נהדר להפקת החשמל הקלאסית שמזיקה לסביבה. יחד עם זאת, למרות שלטווח הרחוק מדובר ברווח נאה, עדיין עלינו להשקיע כרגע ברכישה של מערכת סולארית. אז בואו נגלה מהם המחירים, כמה תשואות ניתן להפיק והאם יש תנאים לרכישה.

מבנה-עם-חיפוי-זכוכית-סולארית

על מה בנויה המערכת הסולארית?

מערכת סולארית מתפקדת לרוב על שלושה חלקים, שכולם יחדיו קולטים את אנרגיית השמש וממירים אותה לחשמל. בגלל שמדובר במערכות חדישות אז זו גם השקעה כספית לא קטנה. לכן, טרם כל רכישה חשוב לדעת שכלל מרכיבי המערכת תקינים ואיכותיים וכמובן שאיכות ההתקנה מקצועית. לצד זה, יש להבין האם באמת יש לנו תנאים בסיסיים להקמה והאם זה משתלם.

מחיר המערכת

מערכת סולארית עולה בערך 400,000 ₪ ומעלה, ומחיר זה תלוי בכמות הקילוואט שנרכוש. כאן בעצם משתלבים התנאים להקמה, ביחס למחיר שנשלם עבורם. משמע, המיקום על הגג קובע כמה קילוואט נוכל לשלם. כמות הקילוואט תיתן לנו צפי לייצור חודשי וכך נדע מהו התעריף שנקבל עבור כל קילוואט. בהתאם לכך נוכל לחשב מהו הרווח שנוכל לייצר, שגם יחזיר את ההשקעה שנבצע.

צפי תשואות

בהתאם לכמות הקילוואט שנקנה ונייצר בשנה נוכל לחשב את צפי הרווח. באופן ממוצע, בעבור 140,000 קילוואט שהקמנו נוכל לייצר של עד כ-20% וזאת בהתאם להשקעה המדויקת במערכת, כמות הייצור החודשי וזמן החזר ההשקעה (שהוא בין ארבע לחמש שנים).

למי זה מתאים

ובכן, חשוב לדעת שמערכות אלו יכולות להיות ממוקמות גם בבית וגם בעסק. בעצם, הן רווחיות ביותר עבור אלו בעלי הון רב שיכולים להשקיע ברכישה וייצור של קילוואט. לצד זה, כמובן שהמערכות עצמן מאד אפקטיביות עבור כל אלו שרוצים לחסוך בהוצאות, שהם כמובן חקלאים שונים ואנשים פרטיים.
לשם כך, חברות רבות בתחום מציאות הלוואות למטרה ספציפית של רכישה והשקעה בפאנלים סולאריים.

משתלם לכולם

נראה שמערכות סולאריות הן לא טרנד חולף, אלא מהוות אפיק השקעה לטווח ארוך עבור אנשים רבים המבקשים לייצר אנרגיה נקייה, שגם תחזיר להם כסף. עלות הקמת המערכת היא כ-400,000 ₪ בעוד שהרווח שנוכל לייצר לאחר החזרת ההשקעה היא כ-20%.

energy-500-logo
השאירו פרטים

חייגו:

Call Now Button דילוג לתוכן