מערכות סולאריות לאנרגיה מתחדשת

פתרון ירוק ומשתלם כלכלית

גג סולארי לבית

דרכי רכישת מערכת סולארית

האנרגיה של העתיד הגיעה

נראה כי הפקת החשמל בדרכים הסטנדרטיות היא מזיקה ביותר לסביבה, במיוחד בעידן בו התחממות גלובלית נמצאת בשיאה והורסת בכל דקה יותר ויותר את האדמה על פניה אנו חיים. לכן, הגיע הזמן להכיר את הפתרון החסכוני והירוק והוא מערכת סולארית.

קנו מערכת סולארית

המעבר מהפחם אל השמש

החשמל שמופק נעשה באמצעות תחנות כוח, אשר עושות שימוש בפחם. העשן שעולה אל האוויר בעת ההפקה הוא זה שגורם בעיקרו לזיהום האוויר הניכר ובכך פוגע בכדור הארץ. לכן, חיפשו במהלך השנים דרך ירוקה ובטוחה יותר לעשות שימוש במוצרים חשמליים בדרך אחרת והמציאו את המערכת הסולארית, אשר כשמה כן היא, פועלת על כוחה ואורה של השמש שלנו. אז בואו נכיר אותה קצת יותר.

מהי מערכת סולארית המייצרת חשמל?

מערכות סולאריות מורכבות מהרכיבים אותם נתאר מיד, ביוניקיט אנרג’י תוכלו לרכוש מוצרים סולאריים לשימוש ביתי ומסחרי הניתנים ליישום על כל משטח שלא נוצל עד כה ליצירה של אנרגיה מתחדשת סולארית.

פאנלים סולאריים

המערכת קודם כל לרוב מותקנת על גבי הגג שלנו, או של בית העסק הרלוונטי. מה שבעצם קולט את אור השמש וממיר אותה לחשמל בסופו של דבר, הם הפאנלים הסולאריים. בתוך פאנל  סולארי ישנם תאים פוטו-וולטאים אשר מטרתם להמיר את אנרגיית השמש לחשמל והם מיוצרים כך שיוכלו לעמוד בפני כל מזג אוויר.

ממיר מתח חשמלי

חלק חשוב נוסף במערכת היא הממיר שעושה את ההמרה של התאים השונים לכוח חשמלי ושמפעיל את מה שיש להפעיל בחשמל.

מונה קילוואט

לבסוף, ממש כפי שיש מונה של חברת החשמל שבודק כמה צרכנו, כך יש גם מונה לאנרגיה סולארית שמודד את הפקת החשמל שלנו. בעצם זה מסייע לנו מול חברת החשמל, היות והיא יכולה לשלם לנו בעבור החשמל הזה ולא להיפך. בעצם המערכת הסולארית היא השקעה כדאית לטווח הרחוק מבחינה כלכלית.

יתרונות ידועים של המערכת הסולארית

מערכת זו יכולה להיות מותקנת כאמור בבית פרטי או אפילו בעסק. אבל בפועל היא מספקת לנו יתרון כלכלי לטווח מאד ארוך, מה שהופך אותה למושא עניין עצום במדינה בשנים האחרונות. בעצם, ישנם הסכמים שניתן לחתום מול חברת החשמל, לתקופה מאד ארוכה, במסגרתם הם קונים מאתנו את עודף החשמל המופק על ידי הפאנלים שלנו.

לצד זה, המערכת כולה, ובעיקר הפאנלים, הם הוצאה לא קטנה שעבורה לוקחים הלוואות במידת הצורך. אבל, בשילוב העובדה שמדובר בחשמל ירוק, שיכול להביא לכדיי הכנסה באמצעות הסכם עם חברת החשמל, לא מעטים הם האזרחים ובעלי עסקים שבוחרים להשקיע במערכת זו.

פתרון חדשני לעתיד ירוק ומשתלם

מערכת סולארית לבתי עסק ובתים, היא לא רק חידוש נפלא שעוזר לנו להפיק חשמל ירוק ובכך להגן על הסביבה שלנו, אלא היא גם אפיק נפלא להשקעה וליצירת רווח. המערכת מורכבת ממספר חלקים חשובים אך יקרים, אך באמצעות הסכם עם חברת החשמל נוכל להפיק מההשקעה הכספית רווח לשנים ארוכות קדימה ובאופן בטוח וירוק.

energy-500-logo
השאירו פרטים

חייגו:

Call Now Button דילוג לתוכן