חיפוי קירות סולארי

יעילות, עיצוב ואנרגיה בחיפוי חזית סולארי

יבואנים רשמיים של חברת
מערכת חיפוי BIPV

חזית סולארית משולבת-מבנה

חיפוי קיר מיטרקס בייבוא יוניקיט משתמש בכח השמש כדי לייצר חשמל נקי. החיפויים כוללים מגוון חומרי חיפוי המאפשרים התקנת מערכת סולארית מפאנלים קלי משקל וחזקים.

מקובעים על גבי מסגרת חזקה ,שכבה של תאים סולאריים עם חזית מותאמת אישית המייצרת ומשחזרת כל טקסטורה או צבע ועדיין מאפשרים ייצור אנרגיה. הפנלים גם מספקים התנגדות תרמית והנמכת רעשים למבנה יחד עם יעילות אנרגטית, עמידות ובטיחות.

חיפויים סולאריים תוצרת Mitrex הם פתרון אנרגטי לחזיתות קיימות ומבנים בתהליכי הבניה. לפתרונות ה BIPV שלנו יש אפשרויות כמעט בלתי נגמרות גם למעצבים וגם למתכננים. הפנלים הופכים כל מבנה חד גוני למבנה יעיל בעל מעטפת מבנה המגנה ומייצרת כוח בו זמנית.

ונולה

Venula

שיש
פרו

Ferro

בריקים

כאלקריה

Calcaria

בריקים

ארקטורוס

Arcturus

ליימסטון

קאסיה

Cassia

מתכת

סנופול

Snowfall

שיש

מנדורלה

Mandorla

עץ

סטריאטה

Striata

צִפחָה
אורביט

Orbit

שיש

תחנת כח מעוצבת

עיצובים סולאריים מותאמים אישית

הניצול של הכוח הקיים בלוחות BIPV (Building-Integrated Photovoltaics) או לוחות פוטו-וולטאים, היו מוגבלים ודלים באפשרויות העיצוב ויכולות התקנה או שילוב במבנים מאוד מוגבלות אם בכלל. היתרון של הלוחות שמשווקים על ידינו הוא היכולת להתאמה אישית של העיצוב באופן שזורם עם העיצוב המתוכנן ויכולת להתקין מערכת סולארית על כל משטח ולהפוך אותו לייצרן אנרגיה. לשימושכם שלל עיצובים בחומרי גלם כמו שיש, גרניט, עץ, מתכת, פורצלן, בריקים, גרפיקות מותאמות אישית או תמונות וטקסטורות רבות לבחירה.

אנו משיגים זאת על ידי חידושים בחזיתות החיפויים וטיפול ההופך את התבנית לזכוכית סולארית היוצרת משטח עמיד המתנקה מעצמו. בגלל המבנה נטול המסגרת של הפנלים, החיווט יכול להתבצע דרך אחורי הפנל הסולארי ולהישאר בעיצוב רציף.

על אף הצביעה האמורה בדרך כלל לפגוע ביכולת מעבר האור ובקליטת אנרגיה, הטכנולוגיה והמגוון של העיצובים הזמינים מאפשרים ניצול מלא.

המוצרים עוברים שיפור מתמיד כל הזמן, לשיפור היעילות. הייחוד המשמעותי של המוצרים הוא היכולת של אדריכלים ומעצבים לבחור וליצור חזיתות יעילות אנרגטית למבנים חדשים או קיימים.

 

גודל פאנל מותאם אישית

עוד מגבלה מרכזית שיש לפאנלים סולאריים היא שהם מוגבלים לגודל הפאנל. מגבלות בגדלי הפאנלים מעכבים את יכולתם של מתכננים בחופש יצירתי מלא. הפנלים והמערכות הסולאריות  שלנו מתגברות על מכשולים אלו הן בגודל והן בעיצוב. מאמצים את השינויים הנחוצים על ידי אדריכלים לפי פרויקט. החיפויים הסולאריים שלנו זמינים במגוון גדלים, עיצובים בהתאם לעיצוב שתבחרו ליצור.

חזית סולארית משולבת-מבנה

כדי לדמות חומרי גלם עם טקסטורות שונות, אנחנו יכולים להשתמש בזכוכית בעלת טקסטורה שונה. חלק מהאפשרויות מתאימות ליעילות גדולה ללא התפשרות על העיצוב הנבחר, הזכוכית הסולארית מאפשרת שימוש יותר טוב בפנלים ליצירת אנרגיה יחד עם מראה נקי וטבעי של מגוון חומרי גלם.

גימור הזכוכית כולל את האפשרויות המוצגות בגלריה.

ייצור אוטונומי מלא

בית מלאכה לייצור איכותי

פס ייצור הממוקם בצפון אמריקה, לייצור בקנה מידה רחב של מוצרים סולאריים וזכוכית סולארית בעלי פטנט.

מתקן הייצור המודרני והמתקדם מופעל באופן אוטומטי לגמרי. מצויד במכונות חדישות לייצור לוחות פוטו-וולטאים. 

אנו מסוגלים לייצר ולשלח במהירות לוחות העונות לצרכים ספציפיים. כל לוח המיוצר במפעל חייב לעמוד בדרישות האיכות כדי שכל רכיב יצא בדיוק כפי שצריך. 

שריפת דלקים מאובנים היוצרת שחרור מאסיבי של גזים רעילים לסביבה של כולנו כבר לא הגיוניות ואין הצדקה לשימוש בהם בשל ההרס הרב העשוי להבוא אם לא נכחיד את הדלקים הללו משימוש, יוניקיט ומיטרקס יחדיו, שואפות לעתיד נקי מזיהום.

שיטת התקנה חכמה

מתאים לשיטות התקנה רגילות

מערכות החיפוי הסולארי שלנו קלות וברורות להתקנה. אנו מספקים  מערכת סולארית דרך חברת הבית ודרך מפיצים מורשים. כולל בידודים, התקנת הפנל, חיבורי חשמל וגימור החזית. הייצור האוטונומי ומכשור ההתקנה החכם שלנו מפיקים סביבת עבודה נקייה מהסחות ויעילה יותר.

החל מהתקנת פאנלים סולאריים, הרכבת קירות בחיבור לוח אל לוח ועד קירות מסך ווילונות מסך, פתרון החיפוי העילי שלנו שולב כבר בתוך פרויקטים עולמיים נחשבים.

כל מבנה

אין סוף אפליקציות
לבניה חדשה ומתחדשת

השמיים הם הגבול לפתרונות הסולאריים שאנו מציעים, עם יכולת התאמה למבנים בשלבי בנייה שונים וכן התאמה מלאה למבנים קיימים השואפים להתחדשות והתייעלות. החיפוי הוא רק ההתחלה. 

הטכנולוגיה של מיטרקס מתאימה לכל סוג מבנה ובכל שלב, האפשרויות הבלתי נגמרות שלנו מתאימות לבניינים נישאים ורבי קומות, היכלי ספורט ומרכזי קניות, מרפאות ומבנים מוסדיים, מחסנים ומבני לוגיסטיקה אחרים וכמובן לבתים פרטיים. 

לכולנו יש מה להרוויח מהתרומה למאבק בשינויי האקלים, עם חומרי גלם וטכנולוגיה מתקדמת היוצרת רווח לסביבה ולך.

חיפוי חזית סולארי

הופכים מבנים
לתחנות כח ירוקות

שילוב של טכנולוגיה סולארית משולבת מבנים וקירות בצורה היוצרת אנרגית חשמל וכל זה בתהליך התקנה קל ומהיר.

אנו שואפים לשלב חיפויים סולאריים לכל סוג מבנה עם גישה כלכלית. החיפויים שלנו מסוגלים עלויות תפעול ולהתאים לדרישות מעצבים בו זמנית. המערכת הסולארית הנוצרת על גבי המבנה בעלת יכולת החזר השקעה מהגבוהות בשוק. 

בנוסף, הטכנולוגיה מתאימה לכל סוג של בית מגורים, רבי קומות, מבני תעשייה, אצטדיונים, תחנות אוטובוס, חממות ופארקים.

מערכת שמחזירה השקעה

חיפוי סולארי משתלם כלכלית

בין אם מדובר בהסכם רכישת אנרגיה או רכישה רגילה, המודל העסקי הייחודי שאנו מציעים הופך את השימוש בלוחות הסולאריים ובמערכות לייצור אנרגיה לאפשריות לכל אחד. אנו מציעים בחירה בין אספקת ציוד סטנדרטית או אספקה מלאה כולל הכול ומוכן להפעלה. זה מה שמאפשר לנו להעניק את המחיר הכי תחרותי שיש.

מוצר וביצועים

אחריות יוצאת דופן

האחריות על החומרה במוצרים היא ל 25 שנים ומובטח כי לאחר 25 שנים, היעילות תעמוד על מינימום 80% מיכולת הייצור המקורית. מה שמבטיח אסתטיות ותפוקה לכל החיים.

קירות סולאריים

מחליפים את החיפויים המסורתיים

החיפוי הסולארי מעוצב כדי להוות תחליף קל לחיפויי הקירות הרגילים, בעיקר בטוק יצוק, ACM וסוגי חיפוי אחרים.

 

הכירו את
Unikit Energy

יוניקיט אנרגיה, השלוחה הסולארית של חברת יוניקיט הנדסה, שמנו לנו למטרה להביא חדשנות סולארית לישראל כפי שביצענו במהלך שנים במוצרים חדשים לתחומי הבניה ועיצוב פנים וחוץ.

יוניקיט אנרגיה מספקת מערכות סולאריות ביתיות, חקלאיות ולמבנים גדולים עד גדולים מאוד. בין מורינו: תחנות כוח סולאריות, פאנלים סולאריים, גגות סולאריים ועוד.

לוח סולארי לייצור חשמל סולארי

חיפוי קירות סולארי, תוצרת MITREX, מיועד לספק מערכת חשמל סולארי המאתגרת ומייצרת סטנדרט חדש לחיפוי קירות מבנים, המתאים לכל סוג פרוייקט. פאנל סולארי כחיפוי קיר המיועד ליישומים במבני מסחר ותעשייה. חיפוי זה הוא ייחודי, מבחינת העיצוב, חיסכון אנרגטי, יעילות וביצועים, איכות ובטיחות. אנו מספקים חיפוי קיר סולארי בעל שימושים רבים ומאפיינים עיצוביים מיוחדים למבנים וארכיטקטורה גבוהה.

שכבות הלוח

חשמל סולארי לאינספור אפשרויות

בעבור מתכנני פרויקטים, קבלים ואדריכלים, אנשי עיצוב ועוד, חיפוי קירות סולארי המורכב מלוח סולארי ממיר חשמל סולארי כמו שאנו מספקים, פותח עולם שלם של אפשרויות חדשות, גם לעיצוב דקורטיבי וגם מבחינה של יעילות וצריכת אנרגיה. בגדול, חיפוי הקירות הסולארי שלנו, מוזיל את עלויות התפעול משמעותית ומייעל את עמידות ותפוקת המבנה.

מחפשים מערכת סולארית לבית או לגג?
עיצוב

פאנלים סולאריים המעוצבים במראה אסתטי ביותר, נטולי מסגרת ופני שטח שווים למראה במגוון צבעים הנוצרים בטכנולוגיות מתקדמות ליצירה של צבעים למאפיינים ארכיטקטוניים מובהקים היוצרים צבעוניות מיוחדת במגע אור השמש.

פנל סלארי צבעוני
איכות

לוח סולארי איכותי תוצרת קנדה, מאושר על ידי ISO, החיפוי שלנו מציע איכות גבוהה ובטיחות ברמה בנייה תעשייתית. 

פנל סולארי שיש
יעילות

חיפוי קירות סולארי הופך את מעטפת הבניין למערכת ייצור ואגירה של אנרגיה סולארית, תורמת באופן פעיל להתייעלות המבנה בכל מצב.

פנל סולארי שיש שחור
ממה עשוי לוח חיפוי קיר סולארי ?

ניתן לשלב בין מגוון רחב של חומרי גלם ולייצר חזיתות בעלות מראה מגוון ושונה בהתאם לתכנון העיצובי. אנו משתמשים באלוקובונד, אלומיניום, עץ, רשת מתכת, סיבי בטון זכוכית, וצמנט אדריכלי באיכות גבוהה. בעזרת החיפוי הסולארי תוכלו להגשים את החזון שלכם.

מערכת סולארית על הקיר
מערכת מאווררת

כחלק מערכי הקיימות שבבנייה מתקדמת, מערכות חיפוי קירות שמספקת יוניקיט, מתהדרים במערכת מאוורת בחזיתות מבנים, היוצרת בקרת אקלים חכמה ויעילות אנרגטית.

פנל סולארי בריק
פנל סולארי עץ (2)
התקנה

בתלות עם חוקי עזר עירוניים וממשלתיים, לוחות סולאריים דגם סקאלה, ניתנות להרכבה בצורה אנכית או אופקית ואפשר להרכיבם בקלות על תשתיות קיימות.

חשמל סולארי
  • אין צורך בלחץ מכני להצמדה בשל מערכת  התואמת לכל תשתיות מבנה קיימות 
  • מיוצרת בקנדה על ידי חברת מיטרקס ועברה את כל האישורים והבדיקות המחמירות ביותר בארץ הייצור
  • זמין במגוון צבעים
פנל חיפוי למערכת סולארית
צפו בכל סוג חיפוי הקירות:
.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 2 votes
Brand
יוניקיט אנרגיה
Product
חיפוי סולארי
Price
ILS 1
Availability
Available in Stock
energy-500-logo
השאירו פרטים

חייגו:

דילוג לתוכן