דנפל - קירוי שקוף ושקט לפרגולה

קיימים סוגים שונים של לוחות לקירוי והתקנה על גבי פרגולות אלומיניום. המטרה של קירוי הוא ליצור סככה החוסמת את הגשם ואפשרי גם שהיא מסננת את אור השמש. כיום, אנשים מעדיפים את הקירוי השקוף כדי שיוכל להתאים לתקנות העיריות בארץ בהתאם לחוק הפרגולות שמאפשר הצללה עם קירוי שקוף.

מה זה קירוי דנפל?

הסוגים הקיימים של חומרים לקירוי פרגולות ומערכות הצללה ביתיות או מסחריות משתנים באיכותם והמוכרים בהם הם כמובן לוחות פוליקרבונט המגיעים בצורה גלית ומלבנית. עוד סוגים שקיימים תוכלו קבל באולם התצוגה של יוניקיט הנדסה. הדנפל עם זאת, הוא הקירוי השקוף מכולם והשקט מבין סוגי הקירוי האחרים. על כן דנפל קירוי פרגולה שקט ופופולרי אצל כולם.

קירוי דנפל לפרגולה שקוף ושקט

מהיכן קונים קירוי דנפל לפרגולה?

דנפל הוא מוצר ייחודי של חברת דנפל העוסקת במתן פתרונות לאדריכלים מחומרי גלם פוליקרבונטיים. כדי לקנות לוח דנפל לקירוי הפרגולה עליכם לדעת בדיוק מה הגודל של גג הפרגולה ולהזמין את הלוחות לפי השטח שאתם הולכים לקרות. הלוחות זמינים במספר אורכים במקפצות אורך קבועות בסנטימטרים לכן מומלץ לחשב את האורך המתאים ולמקם את הלוחות בצורה אופטימלית ליצירה של קירוי אפקטיבי ושימוש נכון באורכים השונים של הלוחות, זאת כדי למנוע מחיר מופרז על הקירוי שמחירו בין כה יותר גבוה משל קירוי פשוט מאחר וקירוי דנפל נחשב לאסתטי ואיכותי יותר. 

השאירו פרטים כדי לקבל ייעוץ בהתאמה החומר לצורך שלכם ולקבלת הצעת מחיר לחומר גלם ו/ או התקנה

מוצרי קירוי נוספים:

השארת פרטים
חייגו לקבלת הצעת מחיר

הקירוי השקט ביותר לפרגולות הוא קומפקט או דנפלון, שניהם מיוצרים על ידי חברת דנפל, עם זאת יש עוד חומרים שיכולים ליצור קירוי שקט אך בכולם תהיה רמה מסוימת של צליל עם גשמים או ברד עזים.

דנפל קירוי פרגולה שקט
פרגולה על בטון עם קירוי דנפל

קירוי דנפל שקט לפרגולה מחיר

את הדנפל קונים במחיר הנקבע לפי כמות החומר במטרים. לוחות דנפל נעים בין 130 עד 250 שח למ”ר לחומר גלם ללא התקנה. עם זאת, הבחירה בסוג זה של קירוי היא ללא ספק בחירה בסוג איכותי ביותר של קירוי ממה שניתן לרכוש היום בשוק ההצללה. ומעבר לכך, החומר מעניק הרבה יותר שקט ונראה אסתטי ונקי בקו ישר ללא גלים או צורות מלבניות שבלוניות. בנוסף לכך שהוא חזק מאוד ויכול להחזיק בתנאי חוץ המון זמן, שנים ארוכות.

קירוי דנפל שקט לפרגולה מחיר

האם קירוי דנפל שקט?

כן, קירוי דנפל מתוצרת איכות המותקן כהלכה הינו קירוי שקט. הדנפל מותקן במקום שבו יכולות ליפול טיפות מים, והוא מפריד ומפחית את הרעשים והזעזועים המגוונים שעשויים להתרחש בעת נפילת הטיפות על הפרגולה. בכך ניתן ליצור סביבה שקטה ומרגיעה בפנים המבנה שמוגן על ידי הדנפל. יש לציין שבשלב הפרגולה עצמה ישנם אורכי התנתקות ותנודות עקב הרוח והגשם שיכולים ליצור רעש. קירוי דנפל יכול לשפר את המצב בצורה ניכרת בהשוואה לחומרים אחרים כמו סנטף מלבני בהם ניתן לקרות פרגולות וליצור סביבה ביתית שקטה ומוגנת מהזעזועים והרעשים המגוונים.

שלד פרגולה לפני הנחת קירוי דנפל
שלד פרגולה לפני הנחת קירוי דנפל

חומר גלם איכותי לקירוי פרגולות: שקט, אסתטי ושקוף

הקירוי בדנפל הוא פתרון איכותי ומעוצב לקירוי פרגולות, המתאים למגוון רחב של יישומים במבנים החיצוניים. דנפל מורכב מלוחות פוליקרבונט איכותיים המסוגלים להעניק מראה אסתטי ומודרני למבנים.

המבנה של דנפל עובר תהליך הייצור מורכב המתבצע במפעלים מתקדמים. הוא מורכב ממסגרת פנימית אשר מחזיקה את לוחות הפוליקרבונט ומבצעת גם פונקציה סטטית. הלוחות מחוברים באופן קשיח וחזק למסגרת באמצעות מערכת קיפול מיוחדת המבטיחה את יציבותם וחוזקם.

התכונות העיקריות של דנפל הן השקט, האסתטיקה והשקיפות. בזכות עיצובו הייחודי והמראה החלק והשקוף של הלוחות, דנפל מאפשר חדירת אור טבעי לתוך המבנה, מאפשר תחושת חופש ומרחב ויצירת חווית יחידה ומיוחדת במרפסת או הפרגולה.

בנוסף, דנפל מספק גם יתרונות של שקט והפחתת רעשים. החומר הגלם יכול להפחית את הרעש הסביבתי, כמו רעש מכוניות, רעש משטחי הדרכה או רעש מאזורי עיר.

עם תכונות אלו, דנפל הופך לפתרון אידיאלי לקירוי פרגולות, מעניק מראה אסתטי ומודרני, שקט ושקוף, ומספק חווית שימוש מושלמת במרפסת או הפרגולה.

בית פרטי עם דנפל קירוי שקט לפרגולה בחצר
יתרונות ויכולות של דנפל לקירוי פרגולות

דנפל, כחומר גלם לקירוי פרגולות, מציע מגוון יתרונות ויכולות שהופכים אותו לבחירה מועדפת למגוון יישומים. הנה כמה מהיתרונות המרכזיים של דנפל:

  • אסתטיקה מודרנית: דנפל מעניק לפרגולות מראה אסתטי, מודרני ומרהיב. השקיפות והחלקות של הלוחות הפוליקרבונט הופכים את הפרגולה למרכז תשומת הלב, ומאפשרים לאור השמש לחדור לתוך המבנה, יצירת יחידת מרחב ותחושת חופש.
  • שקט והפחתת רעשים: דנפל מתקשה בהפנת הרעשים החיצוניים לתוך המבנה המקורה. בזכות עיצובו הייחודי, הוא יכול להפחית באופן משמעותי את רעשי הסביבה כמו רעשי רחוב, רעשי תחבורה ורעשי אווירועים.
  • שקיפות: דנפל מאפשר חדירת אור טבעי לתוך המבנה, מאפשר תחושה של רוח וטבע במרפסת או הפרגולה. השקיפות מאפשרים לפרגולה להיות מקום נעים ונוח לשהייה גם בשעות היום החמות והשמשות.
  • עמידות וחוזק: דנפל עשוי מלוחות פוליקרבונט איכותיים המסוגלים לעמוד בפני תנאי סביבה מאתגרים כמו גשמים, רוחות חזקות, קרני השמש וטמפרטורות קיץ גבוהות. העמידות הגבוהה של דנפל מבטיחה את החזקת הפרגולה לאורך זמן והפחתת הצורך בתחזוקה.
  • עמידות לקרני השמש: דנפל מספק גם הגנה מפני קרני השמש המזיקות. הוא מסוגל לסנן את הקרנים הזוהרות ולמנוע את חמצון הרעש הקרני שמש, מה שיכול לשפר את נוחות השהייה במרפסת או הפרגולה בימי קיץ חמים ושמשיים.
 

בסיכום, דנפל הוא חומר גלם איכותי, שקט, אסתטי ושקוף המתאים לקירוי פרגולות. בעזרת התכונות הייחודיות שלו, דנפל מאפשר יישום מוצלח של פרגולות במבנים החיצוניים, יוצר מראה מודרני ואסתטי, מספק שקט וחווית שימוש נוחה, ומבטיח עמידות והחזקה לאורך זמן.

פרגולות אלומיניום עם קירוי דנפל שקט
שימושים נוספים לדנפל

בנוסף לשימושו המועסק בקירוי פרגולות, דנפל יכול לשמש גם במגוון יישומים נוספים במרכבי הבניין החיצוני. הנה כמה מהשימושים הנפוצים של דנפל:

  1. חלונות קירוי: דנפל יכול לשמש כחומר גלם לקירוי חלונות, מאפשר עיצוב חלונות שקופים ואסתטיים עם שקיפות ושקטות. השימוש בדנפל לקירוי חלונות יכול ליצור מראה מודרני ויחודי למבנה.
  2. דלתות קירוי: דנפל יכול לשמש כחומר גלם לקירוי דלתות חיצוניות ולסגירת מרפסת, מאפשר יצירת דלתות עם מראה שקוף ואסתטי. זה יכול להוסיף יופי וייחודיות לכניסה הראשית של הבניין.
  3. קירות וחזיתות מבנים: דנפל יכול לשמש גם לקירוי חומות דירה במבנים רבי קומות. זה מאפשר יצירת מראה ייחודי ושקוף לחללי המדיה ומעניק תחושת רוח ונוכחות של טבע.
  4. מסגרות וקירויים פנימיים: בנוסף, דנפל יכול לשמש גם ליצירת מסגרות וקירויים פנימיים בתוך הבניין. זה מאפשר יצירת חלוקה חזותית בין חללים שונים והפרדתם באופן אסתטי ומודרני.
 

באמצעות שימוש יצירתי בדנפל כחומר גלם לקירוי ומרכבי הבניין החיצוני, ניתן ליצור תחושת שקט, אסתטיקה ושקיפות במבנים השונים. זה מאפשר יצירת מראה מודרני, ייחודי ומרהיב שמשפיע על החוויה הכללית של המבנה.

השארת פרטים
חייגו לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן