סגירת חורף לפרגולה

סגירת חורף לפרגולה היא אפשרות מעולה ליצירת מרפסת סגורה ומתאימה לשימוש במהלך כל השנה. כאשר ישנם ימים קרים או גשומים, פרגולות אלומיניום מספקות פתרון למקום יבש וחם יותר לקהל הלקוחות. היא יכולה גם להגן על הריהוט והציוד בפני מזג האוויר הקיץ הישראלי, כגון קרני השמש החזקות והזיהומים הסביבתיים. סגירת חורף לפרגולה מגיעה במגוון רחב של חומרים וסגנונות, וניתן להתאים אותן לסגנון ולצרכי העסק. לא רק שהם משפרים את איכות החיים, אלא גם מעניקים ערך לנכס ויכולים לגרום להגדלת ההכנסות בעסקים

סגירת חורף לפרגולה מאלומיניום​

סגירת חורף לפרגולה היא פתרון מעוצב ויעיל להארכת תקופת השימוש במרפסת גם בחורף, כאשר מכוונים לשמור על חווית חוץ וטבע גם במזג אפרורי וקריר. זהו פתרון קירוי והצללה נפוץ במיוחד באזורים עם חורף גשום, וכן במקומות שבהם מרפסות ופרגולות הן חלק בלתי נפרד מחוויית המסעדות, בתי קפה, מספרות ובתים פרטיים.

בזמן שבחורף חלק גדול מהאנשים מתכנסים אל תוך המבנים, סגירת חורף לפרגולה מאפשרת ליהנות מלהיות בחוץ גם בחודשי החורף ובימים גשומים. סגירת חורף לפרגולה מאפשרת לייצר אזור חיצוני נגיש ונעים יותר ללקוחות ובכך להאריך את תקופת השימוש ואת ההכנסות של העסק. בנוסף, זהו פתרון ירוק וידידותי לסביבה המאפשר לצרכנים ליהנות ממזג אקלים מושלם גם בחודשי החורף.

סגירת חורף לפרגולה מחיר

סגירת חורף לפרגולה עולה מחיר שעולה על 1000 ש”ח למטר רבוע לסגירות עם פתרונות יותר איכותיים המחזיקים ליותר שנים. עם זאת, תוכלו לקנות חומרי גלם יותר זולים כמו ברזנט ושמשוניות לסגירות פרגולה לחורף, בהם המחיר זול יותר ומתחיל באזור 300 ש”ל למטר.

מחיר סגירת חורף לפרגולה
חייגו
השאירו פרטים
סגירת חורף לפרגולה במרפסת

מה הפתרון הכי זול ואיכותי שאפשר לסגור אתו פרגולה? מסך ZIP.

הפתרון הכי זול ועדיין איכותי לסגירת פרגולה לחורף הוא להשתמש במסך חשמלי הנקרא מסך זיפ (Zeep Screen), מסכי גלילה אלו מעניקים צל והגנה מרוחות קלות, מונעות את כניסת הגשם באופן חלקי אך יעיל מאוד ומסדרים לכם פרטיות רבה בתוך הפרגולה שלכם, בין היא ממוקמת במרפסת הבית או בגינה הצופה לרחוב.

כמו כן, כדאי לשים לב לאיכות החומרים שבהם נעשה שימוש. בחירת כיסוי איכותי יכולה להבטיח שהפרגולה תישאר מוגנת מפני מזג האקלים במהלך החורף. הכיסוי מיוצר מבד מיוחד המשלב בו סיבי זכוכית ולעתים משולב בפחמן המעניקים לו עמידות גדולה ובתנאי חות וגם שומרת על צבע הבד לאורך זמן. אמנם זהו פתרון שאינו מתאים לטווח של עשרות שנים אך הוא יחזיק שנים רבות יותר מהפתרונות הזולים יותר.

מה הפתרון הכי טוב לסגירת חורף לפרגולה? - זכוכית ואלומיניום

סגירת חורף לפרגולה עם זכוכית על גבי מבנה אלומיניום של פרגולת אלומיניום קיימת הוא הפתרון הכי יעיל והנשמר לשנים הכי רבות. סגירת עם זכוכית מאפשרת להפוך מרפסת לחדר או אזור חיצוני לחלל מוגן מגשמים היכול לתפקד בכל מצב ועם כל סוג של מערכות חשמל ומכשירי חשמל רגילים.

ניתן לחשוב על סגירת הפרגולה עם חומרים חזקים יותר כמו זכוכית העמידה לפעולת האקלים או אלומיניום העמיד לקורוזיה. איתם תוכלו לקבל מערכת שליט ה מרחוק כדי לפתוח ולסגור את הפרגולה מרחוק במהלך החורף.

בכל מקרה, חשוב לשים לב לצרכים שלך ולבחור בפתרון המתאים

חייגו
השאירו פרטים

סוגרים פרגולה במרפסת לחורף

קירוי והצללה לפרגולה במרפסת ניתן לעשות באמצעות מגוון מוצרים ופתרונות. הבחירה בין הפתרונות תלויה במטרת הסגירה והתקציב שלך.

כמה מהפתרונות הפופולריים לסגירת פרגולה למרפסת כוללים:

סגירת חורף שקופה

חלון זכוכית: זהו פתרון אסתטי ועמיד בפני מזג האקלים, ומאפשר הצגת הנוף המסביב למרפסת. ניתן לבחור בחלונות זכוכית או מתקפל או נפתח כדי לאפשר פתיחה מלאה של המרפסת בזמן הקיץ. 

סגירת חורף לפרגולה חשמלית

מסגרת אלומיניום עם גג מקורה או מערכת גג מתקפלת: פתרון זה מאפשר לשמור על הפרגולה יבשה ומוגנת מפני גשם ומוגן מקרינת שמש. היתרון של מוצר זה הוא שהמסגרת עשויה מאלומיניום עמיד לקורוזיה וקלה לתחזוקה.

מערכת מתקפלת חדשנית: פתרון זה מאפשר לסגור את הפרגולה כפי שרוצים ובקלות רבה. הפרגולה המתקפלת החשמלית מאפשרת לכם להתאים את זווית השמש או אטימות הגג לפי מזג האוויר בזמן שאתם יושבים בה.

מחיר סגירת חורף לפרגולה עם מסכים להצללה

מסכי הצללה מגבירים פרטיות ליושבים במרפסת וזהו פתרון מעולה לשמירה על האופי העיצובי של השכונה מבלי להתנגש עם תקנות הרשות המקומית על ידי פתרון המסוגל להפתח כשצריך ולהיסגר כשרוצים יותר פרטיות, הגנה מגשמים, הצללה משמש ומראה מעוצב ויפה כך הזמן.

סגירת חורף מתקפלת

מסכי הצללה מגבירים פרטיות ליושבים במרפסת וזהו פתרון מעולה לשמירה על האופי העיצובי של השכונה מבלי להתנגש עם תקנות הרשות המקומית על ידי פתרון המסוגל להפתח כשצריך ולהיסגר כשרוצים יותר פרטיות, הגנה מגשמים, הצללה משמש ומראה מעוצב ויפה כך הזמן.

סגירת מרפסות בזכוכית לחורף

סגירת חורף לפרגולה ברזנט, שמשונית

הפתרון הזול ביותר לסגירת פרגולה לחורף הוא בדרך כלל לכסות את הפרגולה בכיסוי ברזנט או בד שמשונית. זהו פתרון זמני וזול שיכול להגן על הפרגולה מפני הגשמים באופן חלקי וליצור צל בקיץ.

אם ברצונך לסגור את הפרגולה לאורך זמן ולהפוך אותה לחלל מגורים נוסף או למשרד, עדיף שתבחרו בפתרונות יקרים יותר הכוללים התקנת חלונות זכוכית או דלתות גדולות שנפתחות כמו חלונות לתת לאור להיכנס ולאפשר גישה נוחה לחלל הסגור. פתרונות נוספים כוללים שימוש במסך עמיד בפני קרינת UV ויותר יכולות בידוד, מה שהופך את המקום ליותר מתאים למחיה. אפשרויות אלו עלולות לעלות יותר, אך הם פתרונות ארוכי טווח ופרקטיים יותר לסגירת פרגולה לחורף.

פרגולה סגורה עם מסכים

ככה נסגור פרגולה בגינה לחורף

קירוי והצללה לפרגולה בגינה או החצר של הבית יכולה לייצר לכם חדר נוסף או חדר שמש, יכולה לבודד או לאטום אזור וכך תוכלו להשתמש בו יותר וליצור מראה שימושי ויוקרתי בחלל החיצוני שלכם בו תוכלו לארח, לעבוד וליהנות בעצמכם.  ניתן לעשות באמצעות מגוון מוצרים ופתרונות.

סגירת חורף לפרגולה ביתית

ניתן לסגור את הפרגולה עם גג מתכוונן או מסגרת מתקפלת חשמלית, וכך לשמור על הפרגולה יבשה ומוגנת מפני גשם. פרגולה חשמלית היא בעצם מבנה שמוכן כבר לסגירת צדדים עם מסכים או התקנת זכוכיות על מסילות ייעודיות הזמינות לשם כך.

סגירת חורף לפרגולה זכוכית

סגירת פרגולה לחורף הנמצאת במרכז הגינה או ברחבה בחצר שלכם, בזכוכיות וחלונות ודלתות, יוצרת חדר שמש מזכוכית מהפרגולה המסוגל להיות פתוח וגם לסגור בחורף.

סגירות חורף אלומיניום

פרגולות אלומיניום מיוצרות מפרופילים מאלומיניום ומחזיקות שנים בצורה זאת. הגג שלהם עשוי מסרגלי אלומיניום היוצרים צל בצורה מאוד יעילה. על גבי פרגולה בגינה ואפילו פרגולה למרפסת, תוכלו להתקין הצללה קבועה מסרגלי אלומיניום בצבעים לבחירתכם או מאלומיניום דמוי עץ, כך תקבלו סגירה קבועה שלא ניתנת להזזה אך עדיין יוצרת צל, הגנה מסוימת מגשמים ופרטיות מוגברת משכנים או אזורים שקרובים מדי לשטחים ציבוריים.

סגירת חורף לפרגולה מחיר
חייגו
השאירו פרטים

פרגולה מאלומיניום לסגירת חורף

אפשר לעשות סגירת חורף למגוון רחב של פרגולות, כגון פרגולות אלומיניום קבועות, פרגולות אלומיניום חשמליות ופרגולות פנל מבודד. ישנם מספר דגמים של פרגולות המיועדות במיוחד לצרכי סגירת חורף, ואפשר גם לבצע התאמה של פתרונות סגירה לפי דגם הפרגולה הקיים. לפני התקנת סגירת חורף לפרגולה כדאי לוודא שהפרגולה מתאימה לסגירת חורף ושיש אפשרות לבצע את ההתאמות הנדרשות לפי הדגם והסוג של הפרגולה.

סגירת פרגולה לחורף

סגירת חורף למרפסת

הגדלת מספר המקומות: סגירת חורף לפרגולה מאפשרת לבעלי בתים להגדיל את מספר המקומות בביתם ולהוסיף מקום נוסף לאורחים לשבת וליהנות.

שיפור הנוף: הוספת סגירת חורף לפרגולה יכולה לשפר את הנוף וליצור מרפסת נוספת ונעימה לבית.

חיסכון באנרגיה: הסגירה מסייעת בחיסכון בחשבונות החשמל על קירור הבית, כיוון שמסייעת בשמירת טמפרטורה ויוצרת צל על הבית.

הגנה על הריהוט והציוד: סגירת חורף לפרגולה עוזרת להגן על הריהוט והציוד שנמצא במרפסת מפני הגשמים והרוחות הקרות של עונת החורף וגם מהקרינה הישירה של המשמש היכולה להרוס מוצרים רבים בחשיפה ארוכה.

עלות נמוכה: סגירת חורף לפרגולה מהווה פתרון יעיל וזול להוספת סוג של חדר מקורה נוסף לבית. העלות של סגירת חורף לפרגולה במחיר נמוך יותר מהוספת חדר של ממש מבטון.

סגירת חורף לפרגולה

סגירת חורף לפרגולה

  • הגדלת מרחב פעילות – סגירת חורף לפרגולה מאפשרת לעסק להגדיל את מרחב הפעילות שלו, ולכן לקבל יותר לקוחות במהלך חורף.
  • תחזוקת ציוד – סגירת חורף לפרגולה יכולה לסייע לתחזק את הציוד של העסק במהלך החורף, ולמנוע נזקים מהגשמים והרוחות החזקות.
  • הגדלת רווחים – סגירת חורף לפרגולה מאפשרת לעסק להגדיל את הכנסותיו על ידי פעולות נוספות כמו מכירת מוצרים חורפיים, חבילות עסקיות וארוחות חמות לקהל הלקוחות.
  • הגדלת נפח הלקוחות – סגירת חורף מאפשרת לעסק להרחיב את מקום המכירה שלו ולאפשר נוחות ובטיחות ללקוחות גם בחורף, מה שיוביל לגדילת הנפח והמכירות.
  • עלות נמוכה יותר מבנייה קבועה – בניגוד לבנייה קבועה של חדר סגור, התקנת סגירת חורף לפרגולה מציעה פתרון זול יותר שמאפשר לעסק לחסוך

בסופו של דבר, סגירת חורף לפרגולה יכולה להיות כלי חשוב ומשתלם עבור בעלי עסקים שמחפשים להגדיל את כנסותיהם ולשמור על הציוד והמתקנים שלהם במהלך החורף.

 
מסך זיפ לסגירת פרגולה

האם משתמשים בזכוכית בסגירות חורף?

כן, זכוכית היא חומר נפוץ לשימוש בסגירות חורף, במיוחד כאשר מדובר בסגירת מרפסת או פרגולות. הזכוכית יכולה להיות ממוחזרת או חדשה ומשמשת לסגירות בעלות סטייל מודרני ויוקרתי. כמו כן, הזכוכית מאפשרת חדירת אור ואווירה פתוחה לכן היא פופולרית בסגירות למרפסות או פרגולות. כיצד פותחים את הסגירה? זה תלוי בסוג הסגירה. אם מדובר בסגירת חורף מתקפלת, היא מתקפלת על עצמה בצורה של אקורדיון ופותחת על ידי גלגול ואיחוד החלקים השונים. אם מדובר בסגירת חורף קבועה, היא פותחת כמו דלת רגילה, כך שהיא יכולה להיות נעולה או פתוחה. אם מדובר בפנל מבודד, הגג לא נפתח לעומת סגירה עם פרגולה חשמלית בה גם הגג דינמי וניתן לכיוון פתיחה וסגירה. בכל מקרה, יש להתייעץ עם מתקינים מנוסים כדי להבין מה ניתן לבצע ומה הכי כדאי לכם.

בד של מסך זיפר במבט מקרוב
חייגו
השאירו פרטים

האם סגירת חורף למרפסת יכולה להיות עמידה בפני רוחות חזקות ?

תלוי בסוג הסגירה והחומרים שמשמשים בה. סגירות חורף למרפסת המיוצרות מחומרים עמידים כמו אלומיניום איכותי או זכוכית מחוזקת, יכולות לעמוד בפני רוחות חזקות ומזג אטמוספרי קשה.

 

סגירות חורף למסעדות

סגירות חורף הן פתרון יעיל ופונקציונלי המאפשר לבעלי מסעדות להרחיב את שטח הישיבה שלהם גם בחודשי החורף הקרים והגשומים בהם אזורי הישיבה ללקוחות המסעדה מצטמצמים ומתרכזים לפנים המסעדה בלבד. הן מספקות לאורחים סביבה נעימה ומחוממת, תוך שהן מגנות עליהם מפני מזג האוויר הסוער וזאת עם יצירה של מקומות ישיבה חיצוניים גם בחורף.

סגירות חורף לעסקים

בתקופת החורף, ישנה נטייה לירידה משמעותית בביקושים ללקוחות רבים של עסקים שונים, בעיקר בענפים כמו מכירות קמעונאיות, תיירות ובידור. הסיבות כוללות תנאי מזג אוויר קשים, מיעוט אירועים וסגרים. הירידה בביקושים מובילה בהכרח לירידה בהכנסות העסקיות בתקופת החורף, מה שמקשה על יכולת כיסוי ההוצאות הקבועות. לכן הפתרון של סגירת חורף עוזר לעסקים רבים לעבור את תקופת החורף מבחינה כלכלית.

סגירות חורף לבתי קפה

בעידן בו החורף נהפך להיות אתגר משמעותי עבור בתי הקפה בישראל, ההתמודדות עם החורף הפכה לאחד הבעיות המורכבות ביותר. אולם, מי שהצליח לנצל את כל שטח בית הקפה גם בחורף, הצליח למקסם את הכנסות העסק. היופי בסגירות חורף לבצתי קפה הוא השילוב המושלם של אווירה חורפית חמימה, תפריט חורפי עשיר ושירות אישי.

סגירת חורף לפרגולה עשה זאת בעצמך

לסגירות חורף למרפסת המתקפלות או הנעות ייתכן שתצטרכו לפנות למקצוען. עם זאת, סוגי הסגירות ומורכבות העבודה דורשת התייחסות גם לפרטים קטנים אך קריטיים שרק בעלי מקצוע מנוסים מכירים. אנו ממליצים לבצע את ההתקנה רק על ידי מתקין מוסמך.

האם מותר לעשות סגירה בכל מרפסת?

לא תמיד מותר לעשות סגירה בכל מרפסת, וכדי להתקדם בהתקנת סגירת חורף למרפסת כדאי לבדוק את החוקים והתקנות המקומיות במקום המגורים או העסק שלך

סגירה מאלומיניום לחורף בפרגולה
סוגי חומרים לסגירת חורף למרפסת

קיימים מספר חומרים שניתן להשתמש בהם לסגירת חורף למרפסת. הם כוללים:

זכוכית: סוג של זכוכית מיועד לסגירת מרפסות ומספק הגנה מפני רוחות ומזג אוויר קיץ וחורף.

פוליקרבונט: חומר פלסטי עמיד במיוחד וקל משקלו המיועד לסגירת מרפסות, יחידות אירוח ואזורים פתוחים אחרים.

אלומיניום : לסגירת מרפסות ומספק עמידות גבוהה בפני רוחות וגשמים, לא מחליד, לא נירקב, לא נסדק ושומר על זמן חיים ארוך מאוד.

טקסטיל: ישנם מספר חומרי טקסטיל המיועדים לסגירת מרפסות, בעיקר וילונות הצללה חשמליים או וילונות זיפר, הם לא יוצרים פתרון קבוע כמו זכוכית אך מאפשרים לקבל הגנה מגשם מהצדדים וגם פרטיות.

השארת פרטים
חייגו
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן