משרביה

משרביות בשלל עיצובים מיוחדים

עיצוב משרביה עץ אלומיניום מודרני מרוקאי קלאסי

משרביות לעיצוב דקורטיבי ולהתקנה בפתחים בסגנונות עיצוב רבים. המשרביה היא אלמנט חופשי עם חירור דקורטיבי הנותן לאור ולאוויר לעבור. חיתוך משרביה נעשה בעזרת חיתוך לייזר CNC, ניתן ליצור מגוון של דוגמאות משרבייה מורכבות בחומרי גלם שונים כמו אלומיניום, מתכות ועץ. שימוש במשרביות נפוץ כמובן כקישוט לבית, אטימת פתחים דקורטיבית, חיפוי למבנים ובתור מחיצות חציצה והפרדה כפתרון במשרדים, מסעדות ועוד.

מעוניינים להתאים משרביה? צרו קשר ויועץ משרביות יסייע לכם/ן למצוא את החומר המתאים, הדוגמה וכל הפרטים הקטנים בכדי ליצור משרביה בהתאמה אישית.

קבצים להורדה
משרביה מרוקאית

קטלוג משרביות דקורטיביות

לפניכם/ן תמונות המסודרות על פי סגנון העיצוב. הלוחות נעשים בחיתוך CNC לייזר, בצורה מדויקת. כך שאנו בטוחים שתוכלו למצוא את העיצוב המתאים ביותר למשרדים, דירות או כל סוג פרויקט.

משרביה (10)
עיצוב מודרני
משרביה (חדר)
עיצוב כפרי
משרביה לבית
עיצובים חדשים 2024
משרבייה לחדר
אוריינטלי מסורתי
משרביות לבית מלון
צורות גיאומטריות
משרביה עלות
בקו הטבע

משרביה לחיפוי פנים

משרביה הן אלמנט עיצובי יפהפה ופונקציונלי המשמש לחיפוי קירות פנים וחוץ. הן עשויות מחומרים שונים, ביניהם עץ, מתכת ואלומיניום, ומגיעות במגוון רחב של דוגמאות ועיצובים.  ביישום משרבייה בחיפוי פנים, משרביות מוסיפות עניין ויופי לכל חדר. הן יכולות ליצור תחושה של מרחב ואור, ולהוות נקודת מוקד עיצובית. כמו כן, משרביות יכולות לסייע בשיפור האקוסטיקה בחדר. הן מפחיתות הד ועוזרות ליצור סביבה שקטה יותר.

 

התקנת משרביה פנים-פרויקט לדוגמה

משרביה לפני ואחרי

משרביה היא אפשרות מעולה לעיצוב פנים על ידי התקנת חיפוי קירות פנים בדוגמאות משרביה. בפרויקט הבא נבחרו משרביות מאלומיניום עם עיצוב רציף. המטרה של העיצוב היא ליצור תמונה אחת שלמה המורכבת מכל שדות המשרביה ומוצגת על גבי הקיר כיחידה אחת שלמה ורציפה העוברת על גבי כל החיפוי הפנימי שהותקן. הדוגמה שנבחרה על ידי הלקוח היא תמונה בהתאמה אישית שהובאה אלינו ואנו התבקשנו לשחזר את התמונה לכדי עיצוב מחורר שיכול להיחרט ב-CNC על גבי לוחות המשרביה בצורה הרצויה.

שלב א-תכנון מקדים והדמיות

כדי להתקין בצורה נכונה ומוצלחות פריקטים של משרביה הדורשים עיצוב מוקפד ונכון, אנו מקיימים שלבי תכנון מקדימים במשותף עם הלקוח או האדריכל העובד מטעמו. בשלב זה אנו מגבשים את התכנית הכללית וסוגרים את כל הפרטים הדרושים לפני שיוצאים לדרך.כאן ניתן לראות הדמיות ודפים טכניים משלב זה.

שלב ב-התחלת וביצוע ההתקנה

לאחר ששלב א הסתיים ויש בידינו את כל המידע הדרוש לנו ואת הסכמת הלקוח המזמין לפרטי העבודה. אנו יוצאים לדרך ולהתקנה. ראשית התחלנו בהכנת השטח והכנת הקירות להתקנת של לוחות המשרבייה מהאלומיניום שהוכנו מבעוד מועד על פי פרט העבודה בדוגמה המותאמת אישית שנבחרה. המשכנו  בהנחת כל פרט במקום המיועד לו על פי השרטוט הטכני הקובע את הרציפות של הדוגמה , עד לסיום והרכבת כל המשרביה על הקירות.

שלב ג-סיום ההתקה ומסירת העבודה

זהו השלב האחרון של ההתקנה של הפרויקט לדוגמה שאנו שמחים לשתף עמכם. להלן המשרביה כפי שהיא נראית בסוף העבודה על גבי הקירות כשהדוגמה ממשיכה בצורה רציפה ויוצרת מראה אחיד על פני כל הקיר. 

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
כל כך הרבה חומרי גלם אינספור אפשרויות

הכירו את חומרי הגלם מהם עשוי חיפוי משרביה

משרביה עץ אורן לוח סיבי העץ היחידי בעל אישור מה DIBT. לוח אקולוגי הניתן לעיצוב בכל אחת מדוגמאות משרביה המוצעות שלנו. חיפוי קריות פנים אלגנטי ומרומז. חומר הגלם מבוסס על עץ אורן ובשימוש ברחבי העולם כבר מספר שנים.

משרביה-עץ אורן

משרביה מעץ אלון לוח חיפוי חסון במראה מודרני. לוחות חיפוי על בסיס עץ אלון, בנויות בשכבות ויוצרות לוח חסון ועמיד המיועד לחיפוי קירות פנים, זמינות בכל גווני צבעי RAL.

משרביה עץ אלון

משרביה MDF שימושית וגמישה, לוח סיבי עץ בעל דחיסות בינונית. בשימוש על חיפוי קירות פנים, מצויין למחיצות, מעקות, חיפוי קירות, אקוסטיקה, מחיצות אקוסטיות ועוד המון. חזיתות שמגשימות חלומות של מעצבים, עם מינימום ניצול שטח הפנים.

משרביה-MDF

משרביה מתכת במתכת ניתן לעשות שימוש באזורים של חוץ ופנים כאחד. חיפוי קירות חוץ מועצם על ידי יישום על חזית המבנה, משרבייה ממתכת תעניק אווירה מיוחדת גם לכל חלל שעל קירות הפנים שלו יותקן אלמנט עיצובי בדוגמאות המיוחדות והמגוונות של המשרביות.

משרביה-אלומיניום

משרביה אלומיניום – היתרונות הידועים של אלומיניום, עכשיו גם במשרביות. משרביות אלומיניום היא מוצר אלומיניום לכל דבר, מהמשמש בבניה מתקדמת בכל עבר. עמידות גבוהה המתאימה לחיפוי קירות חוץ וקירות פנים. ניתן ליצור חזית בניין מרשימה בחיפוי עם משרביה מאלומיניום

משרביות מאלומיניום

מעקה משרביה –  מכיוון שמשרביות ניתנות לייצור מתוך מגוון רחב של חומרי גלם, שחלקם עמידים ביותר ומותאמים במיוחד לשימוש בחוץ, מעקה משרביה הוא מוצר מיוחד מאוד. מעקה דקורטיבי בכניסה למתחם, כבר נותן השראה. גם בתוך חללים, מעקות משרביה מייצרות אווירה נעימה וחלל מרשים.

מעקות משרביה
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
חיפוי משרביות לבנין

משרביה לחיפוי חוץ / חיפוי קירות פנים דקורטיבי, משרביה עץ, מתכת ועוד. גמישות חדשה באדריכלות ועיצוב משרדים או עיצוב דירות, המשתלב גם בעיצוב תעשייתי. צורת המשרביה התפתחה במטרה ליצור הבדלה בין פנים הבית לחוץ המאפשרת כניסת אוויר ואור טבעי או מלאכותי. משרבייה משתלבת כאלמנט אדריכלי שימושי אך לא פוגעות בפרטיות ואף, מיושמות כאלמנט סבכה והצללה.

קטלוג תמונות משרביה

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

מפרט טכני משרביות

משרביה לבית ולמשרד

מלבד ההיצע הרחב של דוגמאות לחיתוך משרביה שאנו מציעים, הבחירה בצבע מאופיינת גם כן במגוון רחב של צבעים לבחירה. מעל 300 צבעים נוגדי קרינת UV לבחירה, שולי הפאנלים מכוסים בצבע לבחירתכם. בנוסף, תוכלו לשלוח קבצים מתאימים ולהזמין לוחות משרביה בעיצוב אישי שלכם. הכל בכדי שתוכלו להגשים את חזון העיצוב הגדול שתכננתם/ן. אנו מקבלים קבצי DXF & DWG. צרו קשר לייעוץ והכוונה.

מניפת-צבעים-משרביות-לחיפוי

קטלוג משרביה לצפייה והורדה

התרווחו ועיינו בקטלוג הדוגמאות האפשריות לחיתוך משרביה. החיתוך מתבצע בלייזר על פי הדוגמא שנבחרה. כאן תוכלו להתרשם מהמגוון ולהחליט איזה חיפוי המשרביה הכי מתאים לפרוייקט שלכם. ניתן להוריד את הקטלוג לשימושכם כאן.

כמה עולה משרביה ?

המחיר משתנה בהתאם לגודל האזור שתרצו לכסות בחיפוי קיר משרביה, או אורך וגודל המחיצות שתרצו למקם. לגבי דוגמאות המשרביה, לרב המחיר דומה לכל המשרביות שאנו מציעים, אך ייתכנו שינויים במחיר המשרביות תלוי דגם, מורכבות ודרישות ואלמנטים נוספים שייתכן ותרצו בהם. אנו מזמינים אתכם לחייג אלינו או להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר כאן, אנו נשמח לענות ולייעץ לכם בבחירה. 

0737-969-733

משרביה מודרנית

במקורן, רעיון העיצוב של המשרביות, הגיע מארצות מסורתיות חמות, כשהרעיון מאחורי החיתוכים של עיצוב דירות במשרביה, היה ליצור פתח אוורור וכניסה של אור לבתים באקלים החם, בשימוש באלמנטים דקורטיביים מעץ. הטכנולוגיות של ימינו מאפשרו לנו לבחור חומרים מתקדמים יותר לחיתוך משרביות. אנו מספקים לכם מחיצות וחיפוי קירות משרביה, המיועד הן לקירות פנים הבית, כמו גם לקירות חוץ. המשרביות שלנו זמינות במאות צבעים לבחירה (בקטלוגים להורדה), כך שנוכל להציע לכם חומר מעולה בעל עמידות וחוזק לעיצוב מרשים.

קיר משרביות
משרביה מתכת

בבסיס הרעיון של המשרביה, עומד השילוב בין שימושיות לעיצוב יפה. כעת, המשרביות שלנו יוכלו להביא למבנים שלכם עיצוב, הגנה ומראה מעורר השראה. חיפוי קירות פנים במשרביה שאנו מספקים, מעניקה גם תכונות של טיפול אקוסטי לחללים, סביבות משרדים, מלונות וכדומה, יוכלו לשאוב רבות מהיתרונות של אקוסטיקה עם משרביה. הסביבה המוקפת באלמנטים דקורטיביים, תהפוך לסביבה שימושית ויעילה פי כמה. בשילוב בפרוייקטים גדולים ומבנים בעלי חזיתות שטח גדול, יצירת חיפוי משרביה מוכיחה עצמה כחסכונית וזולה. מחיר חיפוי משרביה בפרויקטים שבהיקפים גדולים חוסכת למתכננים תקציב רב.

חיפוי קירות אקוסטי

ישנם כל מיני סוגים של חיפוי קירות. חלקם שייכים אל תחום האקוסטיקה והבידוד, משמשים בצורה יעילה עבור בידוד, מפני חום וקור ולא רק עבור בידוד מפני רעש. כשרוצים לשים את הדגש על חיפוי אקוסטי יכולים לעשות זאת על ידי התקנה של חיפוי אקוסטי עם פאנלים אקוסטיים, חיפוי אקוסטי ניתן למצוא מפלסטיק, סוגי צמר מבודד של חברת Bruag גרמניה. חיפויי המשרביות שאנו מספקים, הם בעלי תכונות אקוסטיות, יוצרות הרגעה של רעשי רקע ומטפלים אקוסטית בחללים המחופים בהם. שכבת חיפוי משרביה כחלק מעיצוב משרדים, תיתן אפקט הרגעה אקוסטי ועיצוב ללא תחרות.

משרד משרביות
משרביה עץ שחורה

בכך מייעלים את השימוש בחלל. המראה של חיפויים אלו נהפך כה מושך ומעוצב, כשמגוון דוגמאות של אריחים מחומרי בידוד שונים יצאו לשוק, הפכו אולפנים, דירות , מבנים ציבוריים, מסחריים ומשרדים כאחד, למובילים בתחום עיצוב פנים בשל דוגמאות ועיצובים שהותקנו בהם, גם כאלמנט עיצובי וגם שימושי ומייעל. חלק מחיפויי הקירות הם כאלה אשר עשויים מאלומיניום שגם לו יש יכולות בידוד אקוסטיות. מלבד העמידות הגבוהה, את החיפוי  הזה יותר נהוג לראות באזורים שדורשים בידוד מרעשים באופן מקצועי.

קיר משרביה מתקדם

משרביה ממזגת היבטים תרבותיים, חזותיים וטכניים. לאפשר מעבר של אוויר, לראות את הסביבה, אך להישאר בלתי נראים. המבנה הפתוח המסורתי מעודד זרימת אוויר קבועה לקירור הפנים וכמובן, רמה גבוהה וחדשנית של עיצוב פנים ועיצוב חוץ.

משרבייה מעוגלת
משרביות-על-חזית-בניין

עם התפתחות של חומרים שפותחו בעזרת טכנולוגיות חדישות, תפקיד החיפוי השתנה משכבה למיסוך מפני נוף חיצוני לאלמנט עיצובי ראשון במעלה  בעיצוב פנים המושך את העין. עיצוב משרבייה, עם משחק אור וצל מתוחכם, עומק וההשקעה בפרטים קטנים, מאפשר לבעלי בתים ולמעצבי ומקימי מבנים, לוותר על העיצוב החיצוני והפנימי הישנים וליצור לעצמם שם בעולם העיצוב ותכנון המבנים. כמו כן, חיישנים וטכנולוגיות מודרניות מבטיחות לשמור על רלוונטיות המשרביות גם בעתיד.

התפתחות המשרביה

עדינה ומציעה הגנה יעילה מפני אור שמש אינטנסיבי במזרח התיכון במשך מאות שנים. עם זאת, בימינו משמש אלמנט עיצוב זה לכיסוי וחיפוי מבנים שלמים , קירות פנים וקירות חוץ כקישוט ועיצוב, המספק הצללת שמש וקירוי. מעצבים הפכו את המשרביה המסורתית לאלמנט חדיש ויעיל עוד יותר, המשולב במבנים על ידי מהנדסים, קבלני ואדריכלים, במספר עולה בכל יום, של פרויקטים מעולם הבניה המתקדמת.

משרביה עץ פרחים

משרבייה היום ידועה כרלוונטית עבור כל אדם שמעוניין להוסיף בביתו מחיצות דקורטיביות ובכן, מדובר על אלמנט סככתי שמטרתו היא ליצור חציצה באזורים כלשהם בבית שמעוניינים להפריד ביניהם לבין שאר הבית. המקור של המשרביות הוא במדינות ערב, כאשר המטרה שלהן דאז הייתה להפריד בין הפנים לחוץ. כלומר: בכל בית שבו היו מעוניינים לשמור על אוויר טוב בתוך הבית, אך יחד עם זאת לשמור על הפרטיות של דיירי הבית, היו פשוט בוחרים להתקין משרביה איכותית ודקורטיבית, שמימשה את שתי המטרות המדוברות באופן הטוב ביותר. המשרביות הן בעצם מחיצות המורכבים מכמות כלשהי של ריבועים סימטריים אשר בכל אחד מהם יש דוגמה כלשהי. כל ריבוע שכזה מתחבר לאחר וכך נוצרת דוגמא מרהיבה. על אף שהמשרביות הן מיושנות יותר מבחינת המראה שלהן, הרי שכיום ניתן להתאים אותן בתהליך עיצוב פנים ביתי גם לבית מודרני, על ידי שימוש בדוגמאות אחרות במשרבייה כגון: פרחים, צורות גאומטריות ועוד.

מחיצות-משרבייה-למשרדים

משרביה היא רעיון עיצובי בארכיטקטורה, אלמנט עיצוב היברידי החושף תרבות, היסטוריה וחילופים פוליטיים שהשתנו כתוצאה ממגמות הגלובליזציה התרבותית. כך נבנה הרעיון של זהות כתהליך של שטף קבוע של חילופי תרבות. משרביה היא אלמנט אדריכלי עם מוטיב רוחני, מאפיינים דקורטיביים ופונקציונליים, משרביה היא אלמנט עיצובי ששרד למשך שנים ארוכות כחיי המין האנושי, סגנון עיצוב החי ובועט עד ימינו בעיצוב תעשייתי, עיצוב משרדים, עיצוב פנים ועיצוב חוץ. שנועד לאפשר כניסת אוויר ואור ןהתפתחה במטרה ליצור הבדלה בין פנים הבית לחוץ , תוסיף ולא תפגע בפרטיות ותשתלב עם אלמנט סככה או קיר קיים בקלות.

משרביה MDF
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
סרטון עיצוב משרביה

צירפנו סרטון המציג את יכולות החריטה בעץ באמצעות CNC והרמה הגבוהה של העיצוב שניתן להגיע אליה. עיצוב מדויק באמצעות שרטוט פרט טכני המועבר אל מכונת החריטה שמבצעת בדיוק את החיתוכים המורכבים עד שנוצרת לנו מחיצה מושלמת. הצבע, הגימור והעיצוב לפי בקשתכם. כמו גם אפשרות לעיצוב מתמשך בין הלוחות.

סרטון תמונות דוגמאות משרבייה
היכן כדאי להציב משרביה

אם כבר התוודעתם ליופי ולדקורטיביות שמוסיפה משרביה לבית, לעיצוב משרדים או לכל מתחם אחר ואתם תוהים כיצד ניתן לשלב אותה בצורה הטובה ביותר ? הרי שניתן להציב אותה בכל מקום שבו יש צורך ליצור הפרדה, אך עדיין ליהנות בו מאור טבעי. כלומר, לא פעם ניתן להוסיף קיר משרביה בחדר משרדים גדול שבו עובדים כמה אנשים, על מנת להפריד בין מתחם עבודה אחד לאחר. כמו כן, לא פעם ניתן לתחם בבית פרטי את אזור המטבח משאר האזורים בבית. בנוסף לכך, ניתן להשתמש בה לצורך יצירת מסתורי כביסה דקורטיביים או מסתורי מזגנים דקורטיביים. אם אתם נועזים יותר מבחינת סגנון העיצוב שלכם, תמיד תוכלו לבצע חיפוי משרביה על קירות ביתכם . 

קיר משרביה עץ אורינטלית
עוד יתרונות לעיצוב משרביה

העיצובים המורכבים של המשרביה נוצרו על ידי מעצבים ואומנים כדי לייצר חיפויים הנושאים תבניות גאומטריות מפוארות. בהתחשב באקלים של המזרח התיכון, טמפרטורות גבוהות בחוץ הם נורמה. לכן אדריכל או קבלן המתקין חיפוי קירות , בין אם קירות חוץ או קירות פנים, צפוי לבחור במשרביה כאלמנט שימושי ומעוצב לחיפוי קירות המבנה.

משרביה  עוזרת לאוורר בתוך הבית ולשמור על זרימת האוויר בו. הפתחים הקטנים במשרביות עוזרים לזרם אוויר רציף לזרום בחדרים. היתרון השני של משרביות הוא שהם עוזרות לשלוט על מעבר האור.

עוד יתרון משרביה הוא היכולת לספק פרטיות, תוך מתן אפשרות להשקיף על הרחוב.

בהתחשב ביופיו, בשימושיות והיעילות, הגמישות של חיפוי משרביה, ללא ספק נמשיך לראות וריאציות חדשות של טכניקה עתיקה זו עוד המון.

.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 7 votes
Brand
unikit
Product
משרביה
Price
ILS 880
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן