מחיצות זכוכית

מחיצות זכוכית למשרדים המשלבות קירות זכוכית ממגוון סוגים ( זכוכית טריפלקס, זכוכית עם בידוד אקוסטי, זכוכית חלבית, הדפסה או חריטה ), עם ניסיון עשיר בהתקנת והתאמת מערכות מודולריות ומערכות של מחיצות למשרדים לפתרונות חכמים לחלל המשרד. אנו מספקים מחיצות להענקת בידוד ,חלוקה, הפרדה עם מרחב של זכוכית מכל הסוגים ובמחיצות למשרד ולחללי אופן ספייס.

התקנת מחיצות ודלתות זכוכית בהתאמה אישית

חייגו עכשיו

תמונות מחיצות זכוכית שהתקנו במשרדים

קירות ומחיצות הזכוכית, הן למעשה אבן דרך בבניין, בין מרחבים, ויש לשים לב אליהן, ולהשקיע בהן כפי שהשקענו במרחב עצמו, מתוך הפרספקטיבה של חווית המרחב והעובד או הלקוח. לפניכם/ן חלק קטן מהיישומים שכבר בוצעו עם מחיצות זכוכית ברחבי משרדים וחללים.

השארת פרטים
חייגו עכשיו

מחיצות זכוכית למשרדים במקצועיות ללא תחרות

מחיצות הזכוכית למשרדים יכולות לספק אשליה של מרחב רב ורחב, המתמשך על גבי מטרים רבועים רבים. מחיצות מזכוכית היוצרות חוצץ בין מתחמים וחללים פתוחים ומאפשרת הפרדה ברורה. נראות המרחב ממשיכה מעבר למחיצות הזכוכית למשרדים, כיוון שהזכוכית היא למעשה חומר שקוף, לכן מחיצות זכוכית, מאפשרות מעבר של אור, ועם אור יש גם ראייה, כך שגם האור וגם ראייתם של המשתתפים במרחב הפתוח ממשיך מעבר לגבולות מחיצות המשרד.

נסיון של שנים

דירוג שירות גבוה

מחיצות במחיר הוגן

שקיפות מלאה

מחיצות זכוכית הן הפתרון האולטימטיבי להפרדה בין מרחבים ובתוך המרחב עצמו. כמובן, שום פתרון אינו באמת האולטימטיבי, כי בסופו של דבר, המילה ‘אולטימטיבי’, מציינת ‘פתרון סופי’, שאין עוד מלבדו ואחריו, הצורה האחרונה, המילה וההתפתחות האחרונה שיש בנידון. אין דברים כאלו, לא ביקום שלנו, מלא האפשרויות הבלתי מוגבלות ובלתי-נגמרות.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

זכוכית טריפלקס

זכוכית חלבית

זכוכית אקרילית

קירות זכוכית

מחיצות זכוכית

מערכות מודולריות אקוסטיות

מוצר זכוכית מהפכני זכוכית סולארית מבית יוניקיט אנרג’י, לחזיתות מבנים המייצרות אנרגיה מתחדשת

מחיצות למשרדים

יש לנו עוד פתרונות ליצירת הפרדה ומחיצות למשרדים בעיצובים וחומרי גלם חדשניים ומרהיבים.

מחיצות אקוסטיות למשרד

צפייה במחיצות אקוסטיות

מחיצות מודולריות

צפייה במחיצות מודולריות

מחיצות למשרדים

צפייה במחיצות למשרדים

מחיצות ניידות

צפייה במחיצה ניידת

מחיצות אופן ספייס

צפייה במחיצות אופן ספייס

מחיצות פרספקס

קירות, דלתות, מערכות מודולריות לאופן ספייס ועוד. פרספקס שקוף  לחלוקה ועיצוב החלל המשרדי

שלל פתרונות מעוצבים בזכוכית ומחיצות

צפו בסרטונים
סגירות מרפסת עם קירות זכוכית

סגירת מרפסת היא פרקטיקה המיצרת חדר חדש אם במרפסת או בגינה, בנוסף, טכניקה זו מתאימה לעסקים ומבני ציבור ומסחר בהם קיים אזור חיצוני הניתן להסב לחדר מוגן בו ניתן לארח כל השנה בכל מזג אוויר. 

קירות החדר החדש יכולים להיות עשויים במחיצות זכוכית שקופים ופנורמיים, הניתנים לזזה או קיפול. לצפייה וקריאה נוספת על כל סוגי הסגירות אנא עברו לדף סגירת מרפסת

סגירה מעוצבת עם פרופיל מעוגל

קירות זכוכית מעוצבים

קירות-זכוכית-מחולקים

מחיצות זכוכית הן אלו שמחזיקות את הבניין כאשר הוא רוצה להישמר גם באיכותו, גם בעיצובו וגם בהגשמתו את חווית היוקרה והנעימות וההתיימרות.  יש לנו כל כך הרבה סוגי דלתות מזכוכית, יש לנו דלתות פנים עשויות או לפחות מורכבות בחומרי זכוכית אקרילית, זכוכית חלבית ועוד סוגים של דלתות וקירות זכוכית,

דגמים וגוונים של זכוכיות, שמניבות לנו מראות שונים שניתן לייצר ולייצר באמצעותם אי אילו מאפיינים שמאפשרים לנו לשמור על מראה יוקרתי, על מחיצה והמשכיות בין מרחבים, ועל תחושת מרחב וחדירת אור. 

 

עכשיו, זה כן חשוב ומהותי לשים לב להמשכיות בין המרחבים. שכן, נק’ החיבור בין המרחבים, חשובה לא פחות מהמרחב עצמו ומאיך שהוא נראה. 

פרט-קיר-זכוכית

אנשים טרם הכירו פתרון טוב יותר מאשר זה שמחיצות זכוכית יודעות לספק בזה הרגע, לכן בהחלט אפשר להניח שהוא באמת המוצלח, הטוב והנעים ביותר שאפשר להעלות על הדעת, כאשר רוצים ליצור חללים מעניינים, ממוקדם ונעימים ליצירה, הגשמה ופשוט שהייה.

יש לכך שימושים רבים, החל מבתי ספר, חללי משרדים, מקומות ציבוריים והן לבתים פרטיים. מבחינת בתים פרטיים, מחיצות זכוכית יכולות לשמש כמעין דרך לארגן מחדש חללים פנימיים, כך שאם רוצים לדוגמה לארגן חללים מקוצים למטרה כלשהי, זה יכול להתאפשר על ידי שימוש באמצעים כמו מחיצות מודולריות, שבהרבה מקרים הן יכולות להיות גם ניידות, וגם על ידי מחיצות זכוכיות דקורטיביות, ופשוט, כל סוג של מחיצה, למעשה. מדוע אנו, צוות הכותבים של מאמר זה, אומרים זאת – ובכן, ראינו לאחרונה מקרה של בחור שיושב בביתו, ומקבל שם אנשים לצורכי טיפול אלטרנטיבי.

עיצוב מחיצות זכוכית

מחיצות זכוכית, יכולות להיות מקוטלגות לתוך קטגוריה של מחיצות ודלתות זכוכית. הסיבה לכך, היא כי אכן ניתן לעשות שימוש במחיצות זכוכית, כפי שניתן לעשות שימוש בדלת הזזה זכוכית. כלומר, אם יש לנו דלת זכוכית, שנמשכת מרצפה עד תקרה, או מרצפה או גובה מסוים בה, עד רצפה או גובה מסוים בה, אם יש חלקים בנויים באמצע הדרך שלמעשה מאפשרים לדלת שלא להגיע מרצפה לתקרה, אלא מתחילת המתקן שמחזיק בה עד לסופו, כאשר המשך המתקן הוא זה שממשיך את הדרך מרצפה עד תקרה ולהפך. אז כך למעשה יכולות להיות מחיצות רצפה תקרה מזכוכית, כפי שבחרנו לכנות אותן במאמר זה.

קיר זכוכית בלגי

מחיצות מגיעות אלינו כפתרון, כדי ראשית כל לאפשר מחיצה או הפרדה בין משטחים, תחומים ומרחבים בתוך נגיד בניין, דירה, משרד, מרחב וכן הלאה – ושנית כל כדי לעשות זאת בצורה עדינה ונאה, כך שזה מתרחש באופן שנעים לכלל.

למעשה, זו אחת הסיבות שמחיצות זכוכית יכולות להתאים למשימה זו, כיוון שעצם כך שהן מחיצות, ולא קיר, הן כבר מיוצרות בצורה מסוימת, שמבקשת מהן להיות דקות ועדינות יותר, מאשר אם היינו מרכיבים קיר שייקח חלק מהמרחב, והעובי הממשי שלהן יכול להיות תחת טווח מידה של מילימטרים או סנטימטרים

 אין זה אומר שמחיצות זכוכית הן עדינות ברמת החוזק, העוצמה והעמידות שלהן, שכן, עקב כך שהן מיוצרות בתהליך עיבוד מסוים שמכין אותן להיות בשימוש במרחבים בהם אנשים נמצאים, ונמצאים בתנועה – הן עוברות חיסום, שלמעשה מבקש את עיבוי הזכוכית על ידי חימום, כך שעל אף שהיא שומרת על שקיפותה (לרוב), היא נהיית יותר חזקה. מקורות מסוימים מצטטים שחוזק ועמידות הזכוכית משתפר עד פי 4 או 5, לאחר תהליך חיסומה.

במקרה זה, זכוכית יכולה להתאים כדי להיות בשימוש עבור מחיצות ודלתות זכוכית, שאלו הם מוצרים למעשה אנחנו עושים בהם שימוש בזכוכית, והם נמצאים בתנועת כל, או בקרבה לתנועות של האנשים סביבם.

כך שניתן להשתמש במחיצות זכוכית כדי לייעד חללים בתוך מתחם, כי הן ראשית כל נמצאות בעובי מספק לכך, ויש לכך דיוק מעודן, ושנית כל, הן מגיעות עם עוצמה מסוימת, שמאפשרות את העמידות שלהן גם במקרים של הלם שהן סופגות, שאגב, אם באמת יגרום להן לנזק, הדרך בה הן עוברות עיבוד, לרוב מאפשרת להן להתנפץ לרסיסים, שאינם אמורים לגרום לנזק, אלא ללכלוך – על פני חתיכות זכוכית חתוכות, שאולי מתקבלות מתהליכי שבירה וניפוץ של זכוכיות שאינן מחוסמות, או כך אנחנו מבינים מן הכתוב בנושאים של זכוכיות המיועדות לשימוש עבור מחיצות ודלתות מזכוכית.

 אך לא במידה גבוהה מדי. כלומר, מחיצות זכוכית למשרדים, יכולות לשמש לכמה פונקציות. פונקציה שרבים מאיתנו מכירים, בייחוד בעולם העסקי והתאגידי (והמשרדי), היא זו של המרחב הפתוח. מחיצות אופן ספייס אלו מאפשרות לחלק את החלל בצורה נאותה ונעימה למה שמתבקש. כך, שאם את טווח מרחב הראייה הזכרנו קודם, וציינו את הקשר שלו לנעימות המרחב ולתחושה שאכן יש מרחב במרחב, אז במקרה זה הוא גם משמש כדי לטוות מעין תחושת מרחב, גם כאשר אנחנו שמים הגבלות עליו ומפרידים אותו בתחומו ממרחבים אחרים.

כלומר, אנחנו משתמשים במחיצות אופן ספייס, כדי למקד את המרחב לכל מיני תתי-מרחבים, תוך שאנחנו מאפשרים לעצמנו ליהנות ממרחב רחב ונעים, על ידי כך שנשמרת מידה גבוהה (ולו באופן יחסי) של טווח ראייה, המשכיות מרחבית, וחדירת אור למה שנמצא במרחב שלנו. מדוע חדירת אור?

ובכן, זכוכית היא חומר שמאפשר חדירת אור, ולכן אנחנו יכולים לראות את המרחבים שלנו מקבלים אור, גם אם נכסה אותם במחיצות ודלתות מזכוכית ואף בקירות ותקרה, על אף שבמקרה זה, זה כבר ייראה יותר כמו חממה, ומסיבה פשוטה, כי זה מה שזה הופך להיות, אלא אם כן משתמשים בסוגים מסוימים של זכוכיות שמאפשרות לפחות מידה מסוימת של סינון קרינה, כך שהטמפרטורה לא עולה באותה מידה (באופן יחסי), וחלק ניכר ומשמעותי מטווח הקרינה שבני אדם לא אמורים להיחשף אליו בלי סיבה, מקבל סינון גם הוא. ועם זאת, עדיין יש מעבר נעים, איכותי והרמוני של קרני אור, שמאירות את המרחב ומאפשרות לו להרחיב כמקשה אחת של חלל משותף לכל.

אקוסטיקה בחללים מכוסים זכוכית יכולה להיות מאתגרת, בעיקר אם מדובר באלו שמקורים במחיצות זכוכית, ברמת התקרה והקירות ואף הרצפה, וכן הלאה, אך כמובן שהכוונה שלנו כאן היא במקרים פשוטים בהם קירות המשרד עשויים זכוכית, ועולה השאלה כיצד לשמור על אקוסטיקה הרמונית שמאפשרת בידוד רעשים מסוימים. ובכן, במקרה כזה ניתן להתקין פרופילים, ושאר אביזרים, כמו גומי (על גבי הפרופיל), שמאפשרים איטום מסוים, ברמת סגירות דלתות הזכוכית, שכן כשהן נסגרות הן מאפשרות מידה גבוהה יותר של אטימות. מעבר לכך, מחיצות זכוכית אקוסטיות, על אף היותן יפות, לא בכדי נקראות הן גם מחיצות זכוכית דקורטיביות, יכולות להשפיע לאי אילו כיוונים על רמת האקוסטיות, על ידי סוג הזכוכית בה עושים שימוש, ואופן עיבודה, ופרזולה. כאשר הפרזול, מתייחס כאן לכל פריט ואלמנט בעובדה שאינו החומר המדובר עצמו, דהיינו, זכוכית. כל דבר שאינו זכוכית, במקרה זה, הוא הפרזול בעבודת הזכוכית, והוא בין השאר יכול להשפיע על מידת האקוסטיות.

וכמובן, ייתכן שתתבקש התאמה או חשיבה ממוקדת ואף מדויקת כדי לאפשר למחיצת זכוכית את האקוסטיקה שהיא מבקשת לספק. לֶמחיצות זכוכית יש מחיר, או טווח מחירים, בהתאם לסוג הזכוכית, אופי העבודה, ממדים, חומרים וכן הלאה. מי ייתן ונמצא את השילוב הנכון של כל שנרצה ונקבל זאת כאן ועכשיו, או כשהזמן יהיה בשל. 

מחיצות רצפה תקרה מזכוכית

אלו למעשה מחיצות שמגיעות והולכות מהרצפה עד התקרה וחזרה, ועשויות זכוכית. זהו, זה סוד הקסם. הן אמנם לא מדברות על הזזה, ממש עכשיו, אך הן כן יכולות לזוז במידה והן מודולוריות, כך שניתן לפרק אותן ולהרכיב אותן מחדש, כי ההתקנה לא מערבת התקנת קבע, כזו שמבקשת מהם להיות דבוקות, או מוחזקות במקום בצורה כלשהי. וכאשר הן יכולות לזוז, אולי כי הן למעשה לא מותקנות על התקרה או על הרצפה, אלא זמינות להזזה, הן בהחלט יכולות להידמות לדלתות הזזה מזכוכית. בעיקר כאשר אלו מגיעות עם מנגנון מובנה של אקוסטיקה, שמאפשר איזשהו בידוד קולות. אולי עם מחיצות דקורטיביות מזכוכיות זה יכול להיות מעט מאתגר יותר, כיוון שאלו צריכות למעשה פרופילים מסוימים, עם אמצעי בידוד מסוימים, שיותר קל להתקין בדלתות זכוכית ובמסילותיהן, מאשר במחיצות מזכוכית. 

קיר-שקוף-מזכוכית-למשרד
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

כמה חזקה מחיצת זכוכית?

עכשיו, מבחינת הזכוכית , אז למעשה מדובר בזכוכית שעברה עיבוד. לרוב היא מחוסמת, כך שהיא יכולה להיות עד (או לפחות, אבל כנראה עד) פי 4 או 5 חזקה יותר מאשר זכוכית רגילה. זה אולי לא נשמע הרבה, כי זכוכית היא דבר שנשבר בקלות לכל דבר ועניין, אך במעגלים מקצועיים כנראה חושבים שזה מספיק, כי טרם מצאנו מאמר באינטרנט שאומר לנו שיש סיבה שדלתות ומחיצות מזכוכית יישברו אם הזכוכית עברה חיסום, על אף שלא באמת חיפשנו מאמר כזה, אז מי יודע. נכון גם להגיד, שכאשר דלתות זכוכית ואף מחיצות מזכוכית עוברות חיסום עבור הזכוכית שלהן, אז במקרה זה, באשר למקרה של פגיעה בגוף הזכוכית, סביר שהיא תתנפץ לרסיסים שאינם פוגעים באמת, אלא מלכלכים את הרצפה שהם נוחתים עליה, שיש בכך ייתרון ייחודי לסוג זה של זכוכיות. 

קירות זכוכית חיצוניים מעוצבים
מחיצות זכוכית טריפלקס

למעשה, צורה מסוימת של ייצור זכוכית המיועדת לדלתות פנים ומחיצות מזכוכית היא דרך הדבקת שתי יריעות של חומר זכוכית, אחת לשנייה, כשבאמצע יש חומר תומך, הנקרא PVB שהוא למעשה פילם, שעוביו כמה מילימטרים (לכיוון הסנטימטר כמעט), שאינו משפיע במידת מה על שקיפות החלון, אך כן על רמת הקסוטיות שלה (ולטובה) שכן הוא תומך רבות בבידוד שלה מפני רעשים. נוסף על כך, כאשר משתמשים בו בין 2 יריעות הזכוכית כדלהלן, ויוצרים באמצעותו את ההרכב המכונה זכוכית טריפלקס, ומשתמשים בכך כדי לייצר חלון או חומר גלם לחלון (שכן צריך מסגרת ומה לא) – אזי שהחלון מחזיק מעמד ועמיד יותר לזעזועים באשר הם. וזה נהדר, כי להבנתנו, רוב חלונות בתי ישראל מורכבים מזכוכית טריפלקס, שבשמה העברי נקראת גם זכוכית מרובדת, שזה כשלעצמו חגיגה לאוזניים וללשון, כי מרובדת זה מלשון רבוד, או רובד, משמע שיש לה כמה רבדים, או שהיא מתקיימת/חיה בכמה רבדים – וזה בדיוק המצב.

 

עכשיו, כאשר משלבים אותה בטרם הדבקת רבדיה הזכוכיתיים לזה של הפילם שבאמצעותן, עם תהליך עיבוד הזכוכית הנקרא חיסום, אזי שהיא מחוממת לדרגת חוזקה גבוהה יותר, מאשר הייתה טרם לכן. 

קירות-זכוכית-טריפלקס

מחיצות זכוכית נועדו לביצוע אי אילו משימות.
אי אילו משימות אפשר ואף ניתן לשאול?
ראשיתן היא בחילוק מרחבים, ואף בהסתרה. מדוע רוצים להסתיר דבר מה?
זה היופי במשחק האשליות, האורות והצבעים – שמראה של מקום יכול להשתנות,
בשימוש בכלים הנכונים, שבמקרה הם יכולים להיות עשויים מחומרים הולמים לשם כך.

למה הכוונה בכל זה?
נניח שיש לנו חלל פתוח, מעין אופן ספייס שכזה.
הוא צריך להיות כזה רחב וגדול? מה לגבי האנשים שרוצים מרחב לעצמם?
היצירתיים, המופנמים, אלו שפחות אוהבים תקשורת עם קולגות בזמנים מסוימים, אלו שאוהבים שקט בזמנים אחרים, וכן הלאה. יש מקומות, זמנים ועניינים, עבור אנשים שונים, שמבקשים מהם לחזור פנימה לתוך עצמם ולהיות בדממה שלהם. כאשר יש אופן ספייס, לא תמיד יש תחימה, אם אי פעם.


אנחנו רואים את זה במשרדים בהם ישנם אנשים בכירים, אולי מנהלים, שיכולים לקבל פנייה בכל רגע נתון, ללא התייחסות למה שהם כרגע חווים. עכשיו, יש אנשים שזה פחות מתאים להם. לא כי הם לא נהנים מהפנייה, לא כי הם רוצים לעשות דבר מה שונה (אולי, בעצם זו כן סיבה לגיטימית ורלוונטית למקרה המוצג הנ”ל), ולא כי הם לא רוצים שיפנו אליהם באופן כללי. אלא שבאותו רגע, הם אינם בפניות. אולי הם במחשבות, או בתהליך יצירתי. וזה נכון, מנהלים בכירים לא בהכרח יושבים באופן ספייס, וכי אפשר שיש להם חללים ממוקדים ותחומים, ועם זאת – בשגרת אופן ספייס, האם הם באמת הולכים לבודד את עצמם מכל הצוות? האם הם באמת הולכים לקחת משרד נפרד, ואם כן, האם הם הולכים לשמור על פרטיות, בתוך מרחב שמהדהד התערבבות?

אלו לא שאלות של שיפוט, אלא של בחינה, זו שמיועדת פנימה. כיצד מנהל יכול להישמר לעצמו, כאשר האווירה המונהגת במקום היא זה של ערבוב ואחדות? אין נפרדות במצב כזה, עליו לקבל זאת ולדעת שאם פונים אליו בלי תחימה, זה כי גם לאנשים עצמם אין תחימה, כי אין הם מכירים את האיכות הזאת בתוכם, ברגע זה או בשלב זה של חייהם, המקצועיים וכנראה בכלל. למעשה, ייתכן שהם מתייחסים אליו כמעין הורה מסוים, והיעדר הגבולות והתחימה יכול לאפשר להם לפנות אליו בעניינים מסוימים, שלו הייתה מעורבת במרחב תחימה, טרם לכן, היה יכול המנהל שלא להקדיש לכך מתשומת ליבו, ולהישאר בנוכחות המרחב של עצמו, תוך שהוא שומר על האנרגיה שלו עבור הרגעים שבאמת מתבקש ממנו להשקיע אותה. אך אין זה תירוץ או סיבה להשתמש בתחימה, אלא לנהוג בכבוד, הערכה ואיזון עם העובדים, כך שאלו יידעו גבולות ברורים, גם ברמה האנרגטית, שכן להתייחס למנהל כהורה זו מעין פרצה אנרגטית, שבעצם מבקשת לקחת ממנו אהבה ונראות, וזהו כמובן כבר עניין אחר, שכמובן עולה, כאשר מדברים על גבולות ותחימה, באופן טבעי, מטבע הדברים, שכן זה מזכיר לנו זכרונות רגשיים “נשכחים” (או שלא) של ילדות וחיים אחרים.

אזי, שאשליות מחיצות הזכוכית למשרדים, הן למעשה התחומים הנפרדים שאפשר ליצור תוך אופן ספייס. אנחנו הרי לא מתקינים קירות, אנחנו לא מעוניינים לחסום או לפצל את המרחב, וגם לא להתקין תאים קטנים עבור אנשים. ייתכן שיש בזה כבר מן המיושנות, ואף תפישה מסוימת שאין זה רלוונטי למען תודעת הכוורת של העובדים במקום, וההרמוניה של הרגשתם במהלך שטף העבודה ורצף מחייתם בחלל המשרדים.

עד כמה שאנחנו יודעים, לכל אחד מהעובדים בארגון יש אפשרות להביא משהו שייקח את הארגון לשלב הבא במסע שלו. ודברים כאלה, לעתים יכולים להתבסס על תהליכי הבשלה והגשמה, והם כמובן – התנועות, פנימה והחוצה. אז מהי מחיצת זכוכית הזזה בעבור זה? רק כלי. שכן מחיצות ודלתות זכוכית, מאלו שאפשר להזיז ולהניע, לחשוף ולסגור את המרחב שלנו, מאפשרות לנו לעבור רגע פנימה, לראות מה קורה בתוכנו, טרם אנחנו יוצאים לעולם – וכשאנחנו נחשפים אליו, בתקשורות שלנו, בפרויקטים שלנו, ביחסים ובמה לא – אנחנו עשירים בתכנים פנימיים שגידלנו, השקנו וטיפחנו בעצמנו.

זוהי למעשה התנועה פנימה והחוצה. האם מחיצות זכוכית למשרדים הן הכלי שיאפשר זאת? לא, המודעות, הביטחון, האמונה וההערכה לאנשים ולתנועה הזאת שהם וביכולתם לבצע, היא זו שתפתח כנראה את הפתח לכך לראשונה, או כל דרך ודבר אחר שלמעשה יסלול את הדרך עבור כך. מחיצות זכוכית למשרדים, הן מחיצות מעוצבות שמתאימות לצרכים מסוג אלה, ועם זאת חשוב לשים לב לרצון של אנשים לפרוץ החוצה עם הדבר הבא שהם רוצים להביא לעולם, כי כך היזמים הגדולים בעולם למעשה נוהגים. הם מביאים משהו מהפנים שלהם, אל החוץ.ֶ

מזכוכית מייצרים קירות שקופים המתאימים ומיועדים לשימושים אדריכליים כמו סגירת מרפסת וסגירות חורף.

.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 3 votes
Brand
יוניקיט
Product
מחיצות זכוכית
Price
ILS 2500
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן