דלתות הפנים הטובות ביותר לעיצוב פנים

דלתות-פנים-אקס-X

בעבר הרחוק- דלת הייתה רק דלת. חוצץ בין פנים לחוץ. הסיבה לכך שכיום מתכננים ואדריכלים רבים לוקחים בחשבון את דלתות הפנים של המבנה כחלק משמעותי בעיצוב פנים בימינו, היא המגוון הרחב של העיצובים והיכולות שנוצרו בעולם הדלתות מכניסה של חומרי גלם וטכנולוגיות חדשות.

שדרוג הדלתות

בעבר מבנים שונים היו דומים ואף זהים אחד לשני. דלת הייתה רק דלת, אף לפני שאנשים הסתכלו על חלל הבית שלהם וחשבו להעלות שאלות לגבי שדרוגים ועיצובים שונים שאפשר לתת למקום. לפניכם מספר תמנות של דלתות פנים מעוצבות הממחישות את המגוון הרחב של העיצובים הקיימים בשוק, מאלנטי וקלאסי ועד מודרני זוהר וחדשני.

דלתות פנים בעיצוב מודרני

כיום, יותר ויותר אנשים רוצים להביע את עצמם דרך עיצוב הפנים (והחוץ) שבביתם. הסיבה לכך היא שקיימת תודעה רבה יותר לאיכות חיים ותפקיד חללי מחייה ועבודה במשרדים ובתים בכך, כך שאנשים יותר ויותר מכירים את עצמם, ומזהים שיש להם רבדים שונים שברצונם להביע. אנשים אלו שמחים להביע את הביטויים השונים של תחושת העצמי שלהם, גם דרך צורות של עיצוב הבית והחלל בו הם נמצאים.

 

דלת, כמאפיין עיצובי רב עוצמה, אשר משלח ומקבל אנשים ברחבי הבית והחלל – יכול לקבל, ואכן מקבל – מצד אדריכלים ומעצבים בעלי יכולת בתחום דלתות הפנים המעוצבות – דרך להבעה עצמית של הדרים במרחב, דרך לביטוי עצמי וגילוי מהויות, כדרך דלתות הפנים המעוצבות – עצמן. 

דלת-לחדר-ילדים
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

דלתות פנים מעוצבות

דלתות פנים מעוצבות, הן יותר מאשר השימוש הפרקטי שלהן, הן יכולות לשמש כיצירה. ניתן, לדוגמה – לשלב בין מראה של דלת, למראה הכללי של המרחב. כלומר, אם לקיר בו הדלת מתבוססת יש דוגמה וצבע מסוים, אפשר שהדלת תגיע עם צבע ומרקם או מחומר גלם דומה – או לפחות עם עיצוב שמחמיא לכך. לדוגמה: מחיצות רצפה תקרה או מחיצות קיר שלמות המשולבות עם דלתות פנים מחומר זהה, כפי המופיע בתמונה שלמטה.

כך שזה למעשה מאפשר לקחת עיצוב קיים, ולהוסיף עליו דלת שתבטא אותו באופן מעניין ומושך. העניין הוא חדשני במיוחד, לאור כך שהטרנד הזה הוא לא העניין השכיח ביותר שניתן לראות כיום. הרי לכמה מאיתנו יש דלתות, המעוצבות בהתאמה לקירות ולחללים האופפים אותן? עצם החידוש כשלעמו, יכול לשמש כצורה מסוימת של ביטוי, בעניין.

מחיצות רצפה תקרה למשרד
טיפ: תכנון מראש של עיצוב הפנים

דרך אחרת להסתכל על זה – היא מראש, לתכנן ולעצב את החלל, כך שהקירות והחלל, יתאימו לדלת, אותה נרצה להוסיף לחלל, כמו שימוש בחיפוי קירות פנים מותאם, או מחיצות מתאימות. כך שכמו שאנחנו יכולים לעצב ספה וכריות לה, בהתאמה מבחינת סגנון, צבעים, מרקם וכו’ – ואנחנו כמו יכולים לדמיין את הצורה של שניהם יחדיו – אז למה לא גם לגבי דלתות פנים, והחללים האופפים אותן? וממש, לתכנן זאת מראש?

 

כך שכאשר יש עניין לחצוץ, לתחום או להיטיב עם חללים בבית, ואנחנו רוצים לעשות זאת באמצעות דלתות פנים מעוצבות – אנחנו יכולים להשתמש בהן לטובת שימוש פרקטי זה, וגם – לטובת שיפור ההיבט העיצובי ובכך גם שיפור האווירה וההבעה האישית של המשתתפים במקום.

דלת-פולימר-שחורה-במשרד
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן