דלתות פנים דירוג

דלתות-פנים-דירוג

דלתות פנים בדירוג האיכות הגבוה ביותר. עמידה בתווי התקן לעמידות ובטיחות, של מדד iso לאיכות המוצר באופן אחיד וגלובלי. והעיצוב? אירופה!

דלת פנים מעוצבת מחיר
צפו בכל הדלתות
דלתות-מעוצבות-תוצרת-איטליה

אנחנו מביאים את דלתות הפנים המעוצבות והאיכותיות ביותר לחדרים ומשרדים, לחצו על הכפתור כדי לפות בכל הדגמים

איך לבחור דלתות פנים בעיצוב המתאים

דלתות פנים יכולות להיות אלמנט שימושי בסיסי שמאפשר לנו לסגור את החדר ולהנות מפרטיות. כיום, סוגי הדלתות מתרחב ותפקידה של דלת הפנים בעיצוב הפנים הופך למשמעותי. שינוי מעמדה של הדלת למעמד של אלמנט עיצובי הפך את היצע הדלתות המעוצבות לגדול בהרבה מפעם.

הכללים לבחירת דלת פנים מעוצבת

ממה הדלת עשויה

העץ והדיקט הפשוטים כבר לא חייבים להיות חומר הגלם של הדלת שלכם. פולימרים וחומרים חדישים, מאפשרים ייצור של דלתות פנים במגוון רחב של מראות ואפקטים ויזואלים היוצרים מראה מושך ומעניין יחד עם פרטיות שימושית. דלת פנים שקופה היא עיצוב אופנתי כיום, ניתן למצוא דלתות שקוםות או שקופות למחצה, בעלות צבעים וגוונים רבים היכולים להתאים לכל סוג עיצוב.

דלתות-הזזה-מחיר

לאיזה חדר

ניתן ליצור התאמה מדויקת לסוג החדר והשימוש המיועד בו. למשל, דלתות פנים לחדרי משרד יכולות ללבוש צורות רבות. באם מדובר בדלתו של המנכל שמעוניין בדלת יוקרתית ורישמית, לעומת חללי העבודה הפתוחים בהם נירצה להשיג תושת מרחב מתמשך בעזרת דלתות פנים שקופות למחצה שיאפשרו זרימה של אור בחלל כולו ויעניקו תחושבת מרחב.

דלת-פנים-זולה

קלות ההתקנה

בתהליך עיצוב פנים, זמן ההתקנה לעיתים יכול להיות הרכיב הגדול ביותר במחיר המשולם בסוף. ככל שהרכיבים יותר ידידותיים להתקנה כך ניתן לחסוך יותר במחיר כולו. בעיקר כשישנם מוצרים רבים הניתנים להתקנה עצמית ובכך להוזיל משמעותית את העלויות. כמו למשל, פרגולות אלומיניול הלתקנה עצמית, גדרות להתקנה עצמית, חיפוי קירות להתקנה עצמית ועוד רבים.

דלתות-פנים-מעוצבות-למשרדים

העיצוב הכולל

העיצוב הכולל של הפרויקט, אמור לקחת בחשבון את כל רכיבי העיצוב כמקשה אחת. אדריכלים ומעצבים רבים בוחרים להקים מחיצות רצפה תקרה או מחיצות מודולריות בתור קירות משרדים, את הדלתות מייצרים מהחומר שבו מחיצות הקיר עשויות, בצורה שמעניקה לכל העיצוב קו אחיד ונקי המעצים את האווירה של סגנון העיצוב.

דלתות-פנים-כולל-התקנה

השימושים הנפוצים בדלתות פנים מעוצבות

מחיצה מודולרית לבית פרטי

דלתות מעוצבות לבית

עיצוב הבית יכול לשלב דלתות מסוגננות ומעניינות בהתאם לחדרים עצמם, כשלכל חדר דלת בעיצוב מתאם לו, או לבחור באותה הדלת לכל החדרים. 

דל-הזזה-ירוקה

דלתות הזזה מעוצבות

דלתות הזזה מאפשרות להשתמש במינימום מקום בעת פתיחה וסגירה של הדלתות, מסילות הזזה שקטות יוצרות פעולה שקטה ונעימה.

שילוב מחיצה ודלת פנים למשרדים

דלתות מעוצבות למשרדים

דלתות משרדים מעוצבות ומהודרות בעיצובים יוקרתיים היוצרים רושם עז לממתינים מחוץ לדלת המשרד.

דלת-פנימית-לחדר-ילדים

דלתות מעוצבות לחדרים

אין עיצוב שלם ללא דלת פנים בעיצוב משלים העיצוב הכללי מקבל גימור וליטוש אחרונים עם דלתות פנים שמתאימות ומשדרגות את מראה והאסטתיקה ומראים את רמת ההשקעה.

דלת-מחיצה-שחור
דלת-מחיצה-כתום
דלת-מחיצה-ירקו
דלת-קרטון

חומרי גלם ייחודיים יוצרים דלתות פנים ייחודיות. אתם מוזמנים לעיין במגוון הדלתות המעוצבות שלנו, המיועדות לכל פרויקט ששם דגש על עיצוב וגימור גבוה. 

צפו בכל הדגמים:

דלתות ומחיצות

ניתן להתייחס לדלתות ומחיצות באותה צורה, כיום אפשר לייצר את הדלתות מהמחיצות עצמן. היתרונות לכך טמונים באפשרויות העיצוב הרבות שנוצרות מכך, הוזלה במחיר מתוך הקלה בתהליך הייצור והתהתקנה.

המשימה שלנו

אנו ביונקיט הנדסה שמנו לעצמו דגש לספק את מוצרי הגמר והעיצוב ברמה הגבוהה בעולם. למצוא את האלמנטים העמידים והמהימנים ביותר העומדים בתוי תקן ובדיקות מסוגים רבים ועוברות את כולן. עם תשומת לב מיוחדת למראה ואסטיקה שיוכלו לספק גימור היי אנד.

בקרו בדף המחיצות כדי ללמוד עוד

דברו איתנו
.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 1 votes
Brand
יוניקיט
Product
דלתות פנים מעוצבות
Price
ILS 3500
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן