איך לסגור מרפסת ולקבל חדר?

סגירת מרפסת שמכניסה את החוץ פנימה. מגוון סגירות מעוצבות לנוף פנורמי וחיבור מתמיד בין האווירה של להיות בחוץ לביטחון של להיות בבית.

סגירת מרפסות במערכת של יוניקיט

סגירת מרפסת מעוצבת

אז איך בדיוק סוגרים מרפסת? אצלנו ביוניקיט הנדסה יש מגוון רחב של פתרונות הצללה ובנייה, דרכם תוכלו לקבל מענה שלם בחנות אחת, עבור כל מוצרי החוץ הנחוצים לכם ליצירת סגירה בעלת אופי המתאים אליכם. אנו מציעים סגירת מרפסת בשיטה נאספת או מתקפלת, בשילוב של פרגולה נאספת וקירות מתקפלים מזכוכית. על שילדת אלומיניום איכותיות ועבה, מותקנות קירות זכוכית הניתנים לקיפול אחד על השני כדי להכניס את החוץ פנימה.

סגירה עם קירות

באם רצונכם הוא לסגור מרפסת אך אין לכם דרישה של יצירת קירות, אלא רק ליצור אזור מוגן משמש וגשם כל השנה, אזור המאפשר לכם להשתמש בו כל הזמן. תוכלו ליצור סגירת מרפסת עם פרגולה חשמלית מכמה סוגים: מתכווננת, נאספת ומתקפלת. פרגולה הניתנת לפתיחה וסגירה עם שלט, כולל האפשרות לסגירות צד בבדי זיפר או וילונות הצללה חשמליים.

מה זה סגירה עם פרגולה חשמלית?

פרגולה חשמלית עם תאורה

פרגולות חשמליות הן מוצר הצללה איכותי הנחשב לעמיד ומעוצב בין שלל הפרגולות הקיימות בשוק בישראל ואף בעולם. מדובר במוצר בעל תווי תקן מאירופה, יכולות חכמות לכיוון והזזה קלה, כולל שילובים מעניינים של תאורות ואלמנטים לעיצוב הפרגולה ולשדרוג המראה היוקרתי. בסגירות לגינה או סגירת מרפסת, הגג יהיה לרב פרגולה, גג הפרגולה בסגירה מאפשר לכם לפתוח ולסגור בכל עת את הגג, כך תוכלו להיות מוגנים ממים ולהשתמש בחדר כל הזמן.

ממה עשויה פרגולה חשמלית?

איך מייצרים פרגולות חשמליות? מאלומיניום כמובן. היכולת של האלומיניום, כחומר, לעמוד שנים על גבי שנים בחוץ, תחת גשם, שמש, שלג וחמה, הופכת אותו לבן הלוויה המושלם ליצירה של פתרונות הצללה. פרגולות אלומיניום הן המרכב האידיאלי למנוע חשמלי ההופך את הפרגולות לחשמליות, בנוסף לכך, פרגולות אלומיניום איכותיות מגיעות עם גג אטום למים השומר על המנוע ועליכם!

פרגולת אלומיניום יפה מעל מטבח חוץ

מה זה סגירה עם זכוכית?

קירות החדר בסגירת מרפסת עם זכוכית, יהיו זכוכיות מתקפלות הנעות על מסילה ומתקפלות אחת על גבי השנייה. הן מותקנות בתור קיר של ממש, בעל איכות עובי ובידוד מתאימים ולפי סוג הזכוכית. ההתקנה יכולה להיות על כל היקף הסגירה או חלקה.
סגירה זאת מאפשרת לכם לפתוח את הקיר ובעתם להיות שוב בגינה ללא קיר, או להיות שוב במרפסת בחוץ ללא קיר ועם אוויר.

מרפסת של מסעדה סגורה לחורף

מרפסת סגורה - המפתח לביטחון רב יותר

סגירת מרפסת באלומיניום וזכוכית

אם תחליטו לסגור את המרפסת שלכם תוכלו לראות כי הדבר יביא למצב בו רמת הפרטיות שלכם תגדל פלאים וגם הביטחון האישי שלכם יהיה רב יותר. לאור זאת לא תרצו להתפשר על הנושאים הללו והצעד הנכון והחכם ביותר שתוכלו לקחת בחשבון הוא לסגור את המרפסת וזאת כאשר העבודה תצטרך להתבצע ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

סגירה עם קירות מזכוכית

הצעד הנכון ביותר שתוכלו לעשות כעת הוא לפנות אל בעל מקצוע עם ניסיון רב שנים אשר ניתן לסמוך עליו ועל היכולות המקצועיות שלו. זו תהיה הדרך שלכם להשיג את המענה שאתם מצפים לו ולא פחות מכך. אז שימו לב כי אינכם מוותרים על האפשרות להפוך את הדירה שלכם למקום הרבה יותר שלם ונעים. פשוט פנו אל בעל המקצוע שיוכל לבנות את הפרגולה הרצויה בביתכם ולהפוך את מקום המגורים שלכם לכזה שתוכלו להיות גאים בו וליהנות בו מאיכות חיים טובה יותר. אל תוותרו על האפשרות לחיים טובים יותר. הדבר נמצא במרחק נגיעה מכל אחד מכם בעצם.

סגירת מרפסת זה משתלם
קירות זכוכית מתקפלים

אף אדם שיש לו גינה, לא רוצה לאבד אותה בעבור קירות בטון. סגירת מרפסת עם קירות זכוכית שמה חדר בגינה ולא הופכת את הגינה לחדר. בעצם, הגינה המשמשת אתכם לאירוח, בישול חוץ ולזמן איכות משפחתי, יכולה להיות סגורה עם קירות שקופים מזכוכית אשר יכולים להיפתח ולהסגר, פתרון היוצר חדר של ממש במרפסת או בגינה, חדר מוגן מגשם ושמש ישירה, חדר עם חשמל מים וכל מה שצריך. אך עם האפשרות להפוך את החדר לגינה בקלות.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן