מחירי דלתות פנים

ראשית: איזה סוגים של דלתות פנים ניתן למצוא

באופן כללי, ניתן לחלק את עולם דלתות הפנים לחמישה סוגים כלליים. סוגי הדלתות השונים נוצרו במהלך השנים למען מטרות מסוימות. דלת פנים לחדר שינה לעומת דלת לאמבטיה, צריכות להיות מיוצרות קצת אחרת כדי להתאים לסביבה. הסוג הראשון של הדלתות הנפוצות הוא דלתות ציר יחידות, היתרונות בסוג זה הוא שימוש במסגרת ליצירה של דלת דקורטיבית. קיימות דלתות ציר העשויות מעץ כבד דו שכבתי, האפשרות הקלה יותר היא דלתות העשויות פולימרים או רכיבי פלסטיק חדשנים, המעניקים מראה מעניין יותר. דלתות כפולות הוא הסוג השני של דלתות הפנים, בעצם 2 דלתות ציר הנפתחות מהאמצע כשהן מחוברות יחד. 

דלתות כפולות יכולות להתאים לכניסות חדרים, ארונות ואף דלתות כניסה. הסוג השלישי הוא דלתות הזזה. אלה נעות על מסילה המותקנת לרוב בחלק העליון של הדלת, דלת זו תאפשר לכם יותר מרחב מאחר והפתיחה שלה לא גוזלת מהשטח בחדר. הסוג הרביעי שנזכיר הוא דלתות אקוסטיות למשרדים, וכמובן לבתים ומבנים בהם יש צורך לבידוד רעשים בכניסה לחדר. דלתות אקוסטיות משתמשות בחומרים מבודדי רעשים כלחומר הגלם וזמינות במראה שקוף ואטום. הסוג האחרון הוא דלתות לשמאליים ולימניים, דלתות אלה מותקנות על פי הכיוון של המשתמש, עם ידית פתיחה המותקנת בצד של היד הדומיננטית וצירים בהתאם.

דלת-מחיצה-כתום
דלת-קרטון
דלת-מחיצה-ירקו
דלת-מחיצה-שחור

איך מרכיבים לדלת פנים מחיר

המחיר של דלתות פנים ודלתות חוץ למקרה זה, נקבעות ביחס ישיר לסוג החומר, רמת העיצוב, הייחודיות והעמידות. בנוסף יש לשכלל את מחיר התוספות והאביזרים. אביזרים במקרה של דלתות אלה מסילות, ידיות, פרופילים וקורות כשאלה האחרונות, זמינות במגוון של סגנונות.

קצת עלינו

אנחנו יוניקיט, ספקית ויצרנית בתחום העיצוב והאלומיניום. אנו מתמקדים בלספק פתרונות לחומי הבניה והגמר, עם דגש על מוצרים בעלי איכות גבוהה ומראה ייחודי וחדשני. אנו מציעים מוצרי עיצוב חוץ ופנים מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר בסגנון שאין שני לו בישראל.

החל מפתרונות אקוסטיקה, פרגולות וגדרות, חיפוי קירות, מחיצות ורעיונות לעיצובים מודרניים.

שמחים להציג בפניכם את קולקציית דלתות הפנים המיוחדת שלנו. עמידה ביותר, מעוצבת נקייה ואלגנטית, הניתנת לשילוב עם מחיצות רצפה תקרה ויצירת של קו עיצובי אחיד, במראה הכי מיוחד שיש. כאן למטה, הכנו בעבורכם מספר תמונות מהקולקציה, לעיון בכל דלתות הפנים לחצו על הכפתור.

דלתות פנים מעוצבות פולימריות

דלת יחיד

דלתות הזזה שקטות ונסתרות, המחיר של דלתות אלה יכול לכלול צבעי מסגרות שונים, גימור ואנודיזציה למסילות האלומיניום לדלתות שמגיעות איתן. כמו גם גימור גלוסי או סאטן וסאטן צבעוני. דלתות אלה זמינות בגבהים שונים , הגובה והרוחב של הדלת משפיע על המחיר שלה פר מטר. 

דלתות פנים משולבות פולימר

דלתות משולבות

יצירה של מראה אחיד ומתמשך היא בחירה עיצובית. רבים מהמעצבים רוצים לייצר קו אחיד ללא הפרעה לאורך כל האזור. מחיר דלתות אלה נקבע לפי רוחב גובה ומידות התאמה, סוג המחיצה וסוג החומר גם כן מהווה שיקול בקביעת המחיר. יתרון שלנו, היא החיסכון בימי התקנה מאחר והתקנת המחיצות המיוחדות שלנו היא פשוטה ולרב לא אורכת זמן רב. דלתות למשרדים לרב משולבות בקירות ומחיצות. כספקים של מחיצות דקורטיביות מיוחדות, אנו גם מסוגלים לייצר מאותו החומר ממנו נבנה הקיר, דלת פנים במראה זהה או שונה לבחירה. המחיצות עצמן עמידות כמו קיר  ואף ניתן להתקין מחיצות אקוסטיות שלמה כמחיצות רצפה תקרה וכמחיצות מודולריות לגמרי. כך ניתן לעצב חללים פתוחים וחללים סגורים בסגנון שימושי ואחיד מבחינת סגנון העיצוב.

מבצע דלתות פנים יוקרתיות

דלת איכותית

האיכות הבלתי מתפשרת של חומר בגלם הייחודי מאפשר יצירה של דלת מיוחדת שימושית ועמידה. כעת האפשרות ליצור עיצוב פנים ברמה גבוהה ויוקרתית, נמצא זמין לכולם. סוגי מוצרים לעיצוב פנים וחות המגיעים הישר מאירופה מבירות העיצוב בעולם, שלא הוכרו עד כה לשוק הישראלי, כעת במטרה לאפשר את המרחב העיצובי למעצבים ואדריכלים, חרטנו על דגלנו לספק את כל פתרונות הגמר הטובים ביותר שניתן למצוא. 

צרו קשר לכל שאלה ומידע נוסף

0737-969-733

חייגו אלינו

צרו קשר

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן