עיצוב באריחים דקורטיבים

אריחים מקרמיקה הם חלק מתופעה עיצובית שנועדה לעצב חללים לכדי אמירה מסוימת. כשאנחנו יוצרים חללים וחדרים אנחנו יכולים להשתמש ב-4 קירות ותקרה, להוסיף כמה ריהוטים ולחדש כמה דברים מעניינים כמתוך עיצוב הפנים של המקום. טאץ’ נוסף שניתן להוסיף, הוא זה שעל הקירות ואף הרצפות.

אריחים מצוירים
אריחי פסיפס זהב זוהר
אריחים מצוירים מקרמיקה לחיפוי קירות

עיצוב הקירות באריחים

הקירות הרי, מהווים חלק נכבד מן המקום, מן החלל הנתפש בחדר. הדרך בה נעצב אותם – יכולה מאוד להשפיע על החוויה בחדר. למעשה, אצל מעצבי אירועים, אחת המטרות העיקריות בהצבת רהיטים, אטרקציות וכו’ – היא למעשה האווירה, האטמוספירה שנוצרת שם. האווירה, מבחינת הפרספקטיבה הזאת, היא זו שמשפיעה על האנשים, ועל רמת השמחה והנעימות שהם יכולים לחוות בחלל ובמרחב. לכן, אריחים מקרמיקה יכולים לתרום רבות לאווירה, על ידי כך שהם מאפיינים אותה בצורה מסוימת, שיכולה להשפיע על התפישה של האנשים שנמצאים בחדר, מה שיכול לעזור להם אולי לחוש יותר בנוכחות ונעימות, תוך השהייה בחלל.ֶ

ליחצו על הכפתור כדי לעבור לצפייה בכל האריחים המצוירים
חייגו אלינו
073-7969733

איפה להשתמש באריחים

אריחים מקרמיקה הם אלו שאפשר לראות בעיקר במקומות שאנחנו חושבים שעלולים להיות בהם רטיבות – כמו לדוגמה אמבטיה, מקלחת, מטבח, בריכה וכן הלאה. כן, הפריט האחרון ברשימה היה מפתיע באופן יחסי. קרמיקה נחשבת לחומר שיכול להתמודד עם מידת רטיבות. אך האריחים של יוניקיט למעשה עשויים פולימרים, עמידים במים ואש, כמו גם קלים לניקוי. כן, האריחים מקרמיקה של יוניקט, למעשה עשויים מפולימרים אלו. עקב כך שהם עמידים בפני רטיבות, אפשר לשים אותם גם מתחת למים, כמו נגיד בבריכה. שזה יכול להיות מעניין, אם לדוגמה אנחנו בוחרים עיצוב לא קונבנציונלי, ועל פני אריחי הקרמיקה הללו, אנחנו מדפיסים למעשה תמונה אישית שלנו – ואולי שמים אותה במקום אסטרטגי בקרקעית הבריכה… או פשוט, על קיר האמבט. 

מחיר אריחי
אריחי אמבט כחולים
מדבקות קיר מחירים

אריחים בחדרים שונים

בכך אנחנו יכולים לקבל אריחים מקרמיקה למקלחת או לאמבט או אפילו אריחי פסיפס לבריכה, תוך עיצובים נהדרים ומפתיעים שיכולים להשפיע באופן מאוד נעים על האווירה בחלל ובמרחב. בעיקרון, אריחים מקרמיקה של יוניקיט נועדו להדבקה על הקירות. הם נועדו להיות מאוד קלים ופשוטים להתקנה אישית, כמו גם קלים לניקוי ותחזוקה. עקב כך שהם עשויים פולימרים עם עמידות מסוימת באש, יוניקיט מתייחסים אליהם כחומרי מעכבי אש, שזה יכול להיות נהדר תחת נסיבות מסוימות.

פסיפס אמנותי לחדר
מדבקות קיר לחדרי שינה
חיפוי בגימור מושלם

לבסוף, המראה האסתטי, האלגנטי והמותאם אישית (פוטנציאלית) יכול מאוד לספק לחלל שאנחנו רוצים לצייד באריחים מקרמיקה, אווירה שפשוט נעים להיות בה – על ידי התקנה פשוטה של אריחי הקרמיקה של יוניקיט. כמובן, עקב כך שהם מיועדים להיות מותקנים במקומות שיכולים להכיל רטיבות, נתזים וכו’ – אפשר להתקין את אריחי הקרמיקה (פולימרים) גם בחדרי אמבטיה, מקלחת, שירותים ואף בריכה וכן הלאה.

ליחצו על הכפתור כדי לעבור לצפייה בכל האריחים
חייגו אלינו
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן