בחירת דלתות פנים בצורה הנכונה

דלתות פנים מחירים

מה הן דלתות פנים?

כשמדובר על דלתות פנים הכוונה היא לדלתות אשר מציבים בפתחי החדרים השונים בבית עבור יצירת פרטיות, בידוד רעש, אסתטיקה ויצירת חללים שונים. ישנו מבחר גדול מאוד של סוגי הדלתות פנים אפשריות, ולכן יש לבחור את סוג הדלת העמידה ביותר שתחזיק לאורך זמן, בשילוב של עיצוב מדויק המתאים לאופי הבית שאותו יצרתם בעזרת העיצוב הכללי.

דלתות פנים בעיצוב מודרני איטלקי

כל דלתות הפנים המעוצבות שלנו

השאירו פרטים
מוזמנים לחייג אלינו

סוגי דלתות פנים

בשוק קיימים 4 סוגים עיקריים של דלתות פנים הבית.

עץ מלא

עץ מלא, בזכות איכות החומר ניתן להסיק כי הבידוד הנוצר בחללים אלו הוא ברמה גבוהה מאוד המאפשר שקט מירבי לנמצאים בחלל החדר. את סוג דלת זו ניתן לעצב במספר צבעים שונים לפי כמות סוגי העץ המלא שניתן לעצב עבור דלת. זהו סוג מצוין המתאים גם לעיצוב דלתות בהרבה בתים וגם ברמת איכות הבידוד.

אלומיניום

אלומיניום, חומר זה הוא חומר עמיד במיוחד ולכן דלתות מסוג זה עמידות ונשארות חזקות ויציבות לאורך שנים רבות. בנוסף, דלתות אלו ידועות כדלתות המהוות בידוד אקוסטי מצוין שמאפשר שקט ברמה גבוה בחדר. דלתות אלו בעלות יתרון משמעותי של האפשרות להחלפת חיפויים בקלות, ועל ידי כך ניתן לחסוך כסף רב לאורך השנים.

פלקסבורד

פלקסבורד, סוג חומר זה גורם לדלת החדר להיות עמידה בפני בעירת אש ובפני מזיקים שונים ולכן נחשב לאיכותי מאוד. דלת מסוג זה מובילה לבידוד באיכות גבוה.

MDF

MDF הוא עץ תעשייתי מלאכותי העשוי משאריות נסורת ואבקת שיוף. סוג זה הוא הסוג הזול יותר בעולם דלתות הפנים והחומרים בו ידידותיים לסביבה ולכן אנשים רבים בוחרים בסוג זה.

מחיצת קיר ודלת פנים
איזו דלת היא הבחירה הנכונה?

הבחירה הנכונה בסוג דלת הפנים היא הבחירה שתגרום לכם לחיוך על הפנים כשתתעוררו בבית ותתהלכו בו. בכדי להגיע לחיוך זה נסו לדמיין או העזרו בתוכנות הדמיה שיעזרו לכם לראות את סוגי הדלתות והצבעים השונים כמכלול של שאר עיצוב הבית מבפנים בכדי לא להגיע למצב שרק בדיעבד הבנתם שהחיבור בין הדלתות לשאר העיצוב פחות מדבר אליכם. בחירת סוג הדלת בשילוב העיצוב המתאים לכם יכול להוסיף המון לעיצוב הבית ולאפשר לחדרים הנוצרים להיות שימושיים ושקטים במיוחד.

דלת פנים מוצגת באולם המכירות
השאירו פרטים
מוזמנים לחייג אלינו
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן