היום קל יותר להתקין פרגולה​

בניית פרגולות-מדריך שלב אחר שלב
נגן וידאו אודות בניית פרגולות-מדריך שלב אחר שלב
בניית פרגולה מאלומיניום

השלבים להתקנת פרגולה

האם אתם חולמים על פרגולה יפהפייה שתספק לכם צל בקיץ ותגן עליכם מהגשם בחורף? אם כן, אתם במקום הנכון! בפרק זה נלמד איך להתקין פרגולה, שלב אחר שלב. בגדול, השלבים להתקנה של פרגולה הם די ברורים, עם זאת, ידע ונסיון הופכים את התוצאה הסופית למדויקת ובטיחותית יותר. להלן שלבי התקנה ידועים של פרגולה:

ממקמים זווית קיר בעזרת ג'מבויים
רמת קושי 80%
ממקמים עמודים עם תושבות מותאמות​
רמת קושי 85%
מחברים את הקורה הנושאת
רמת קושי 70%
מחלקים את הקורות המקשרות בחלוקות שוות על זווית הקיר וקורת העומס
רמת קושי 50%
מחברים את הרפרפות עם בורג קודח​
רמת קושי 30%
מתקינים סנטף או פוליגל לפי הרצון שלכם
רמת קושי 60%
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון

הבחירה המתאימה לבניית פרגולה

הסוד של בניית פרגולה הוא בשאלה – למה אתם זקוקים למעשה? כלומר, האם אתם רוצים פרגולה ניידת שגם אפשר לפרק? או שאולי אתם רוצים מבנה יציב וחזק שיוכל להחזיק מעמד גם ברוחות עזות במיוחד? לא קל לענות על השאלה הזאת והאמת היא, שגם אין לה תשובה אחת נכונה. כלומר, לכל גינה יש צרכים אחרים שנובעים, בין היתר, מהגודל של הגינה. אנו ממליצים לכם להיכנס ולראות במדור ההתקנות שלנו כיצד בונים פרגולה איכותית ואם יש לכם שאלה אנו תמיד זמינים, לכן זה טבעי שנראה במקומות מסוימים פרגולות מאוד גדולות ומאסיביות ואילו במקומות אחרים נראה שאנשים העדיפו דווקא פרגולה שאפשר גם לפרק בסוף הקיץ. בנוסף לכך, אנחנו מציעים לכם לחשוב גם על הגודל של הפרגולה ויש לקחת כאן בחשבון את גודל הגינה כולה. כלומר, האם אתם באמת רוצים שכל הגינה תהיה מוצלת? או שאולי המטרה היא פשוט לעשות קצת סדר וליצור אזורים שונים? בכל מקום בגינה בוודאי תרצו לעשות פעילות אחרת, בין אם זה משחקים, גידול של עצים וצמחים שונים או אפילו מנגל. לכן ברוב המקרים אנשים לא בוחרים באופציה של פרגולה שתהיה בנויה על כל שטח הגינה כי יש בכך גם משהו מגביל. יש למדוד את הגינה ולהחליט מראש איפה תרצו שהפרגולה תהיה ממוקמת כי בסופו של דבר זה מה שיקבע מה מתאים לכם יותר.

בניית פרגולה אטומה

רפרפות של פרגולה אלומיניום

עוד נקודה שתמיד עולה כאשר אנחנו חושבים על האפשרות של בניית פרגולה, זו השאלה האם אתם רוצים שהפרגולה תהיה אטומה לחלוטין או לא. כלומר, חשוב להבין שבתחום של בניית פרגולות ניתן לבחור בין פרגולה שניתן להגיף או פרגולה עם שלבים קבועים שסגורים בצורה מסוימת. זו שאלה מהותית ביותר כי כך תוכלו לקבוע האם הפרגולה תגן עליכם לא רק מפני השמש הקופחת של ישראל אלא גם מפני הגשם שיורד בחורף. כמובן שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת, כי זה תלוי בטעם האישי שלכם ובציפיות שלכם מהפרגולה ומהגינה כולה. כאשר בוחרים לבנות פרגולה אטומה לחלוטין יש לקחת בחשבון שזה גם משפיעה על הטמפרטורה המורגשת כאשר יושבים בתוכה ולכן לא בטוח שזו תמיד יכולה להיות הבחירה הכי טובה שיש.

מאיזה חומרים תרצו שהפרגולה שלכם תהיה עשויה?

הנקודה הבאה ששווה מחשבה ובדיקה מעמיקה סביב הנושא של בניית פרגולה, היא כמובן השאלה ממה תרצו שהפרגולה תהיה בנויה. כלומר, האם אתם מעדיפים שהיא תהיה בנויה מעץ? או שאולי דווקא אלומיניום זה החומר הנכון לכם? חשוב לדעת שאין כאן תשובה אחת נכונה ולכל חומר יש יתרונות אחרים. מצד אחד, סוגי העצים השונים שמהם ניתן יהיה לבנות לכם את הפרגולה החשמלית יוכלו להתאים כמעט לכל גינה, שכן כאשר מדברים על פרגולה מעץ מדברים על מבנה שמשתלב נהדר עם הטבע. מצד שני, לא תמיד עץ מחזיק מעמד לעשרות שנים ויתרה מכך, הוא בדרך כלל דורש תחזוקה מסוימת. לכן, אם המטרה שלכם היא להתקין היום פרגולה בגינה ולא להתעסק בה יותר, הרי שכדאי יהיה לחשוב על עוד אפשרויות. האופציה השנייה שהפכה להיות מאוד נפוצה בשנים האחרונות סביב הנושא של בניית פרגולה, היא לבנות אותה מאלומיניום. כדאי לדעת שאלומיניום זה חומר מאוד חזק אך יחד עם זאת גם מאוד גמיש. זה מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מבנים שונים ועבור מטרות מגוונות, כמו לדוגמא, עבור הפרגולה שתעמוד בגינתכם. בנוסף לעמידות של החומר הזה, כמובן שגם תוכלו לבחור את הפרגולה המועדפת ואת הצבע של האלומיניום המועדף עליכם, מה שאומר שאם תמיד רציתם שתהיה לכם פרגולה צבעונית, מאלומיניום זה בהחלט אפשרי.

בניית-פרגולה-על-בטון-קיים

מדוע חשוב להחליט מראש על התקציב?

אם חשבתם לרגע שעכשיו, אחרי שאתם יודעים, פחות או יותר, איזו פרגולה תתאים לכם, כל מה שנותר לכם זה לפנות אל חברה מסוימת שעוסקת בבנייה של פרגולות, אצלנו תמצאו פרגולות אלומיניום מחיר כולל התקנה וכולל אחריות, כלומר, רגע לפני שאתם פונים אל חברות שונות לקבלת הצעת מחיר בתחום הזה, אנחנו מציעים לכם גם לבדוק את השאלה כמה באמת תהיו מוכנים להשקיע בעניין ולהשוות בין החברות השונות. האם אתם באמת מאמינים שכאשר משלמים יותר על דבר כזה התוצאה הסופית גם יותר יפה? יציבה? או מוצלחת? כמובן שהתשובה לכך שלילית. לכן אנחנו מציעים לכם, עוד לפני כל הבירורים שאתם עושים בנושא הזה, לבדוק עם עצמכם כמה באמת הייתם מוכנים לשלם על בניית פרגולה. קחו בחשבון שיש הבדל בין פרגולה שניתן לפרק ובין מבנה כזה שצריך להחזיק מעמד בגינה שלכם לאורך שנים רבות ואין ספק שזה נתון שישפיע על המחיר הסופי.

פרגולה-אלומיניום-של-יוניקיט-עמידה-בכל-מזג-אוויר-768x752-768x752
למה כדאי להזמין שירות מיוניקיט?

כעת אתם בוודאי בדילמה: לאיזו חברה כדאי לכם לפנות כדי להזמין שירותי בניית פרגולה. האם באמת החברה הראשונה שאת שמה תמצאו אונליין היא החברה הנכונה לכם? בכלל לא בטוח. מצד שני, האם אתם צריכים להתחיל לעבור בין כל השכנים שלכם שכבר בנו פרגולות בגינות שלהם כדי לקבל המלצות על חברות כאלה ואחרות? זו גם אופציה שלא יכולה להיות ריאלית עבור רבים מאיתנו כי היא דורשת השקעה גדולה מידי. לכן אנחנו כן מציעים לכם להשתמש באינטרנט כדי לעשות כמה שיותר בירורים, אולי להגיע אלינו לרח’ המלאכה 1 יוקנעם כי זו גם דרך נפלאה שתעזור לכם לסנן את האפשרויות השונות. בסופו של דבר, כאשר אתם מזמינים שירותי בניית פרגולה בגינה הביתית שלכם, כדאי יהיה לפנות אל חברה שיש לה מוניטין בתחום הזה ושנים רבות של ניסיון. כמו כן, חשוב מאוד לברר מראש שתקבלו אחריות לכמה שיותר שנים על הפרגולה ועל הבניה עצמה, כי זה אומר שהחברה מעריכה את המוצרים שלה ומאמינה במה שהיא מוכרת לכם. חשוב מאוד להזמין שירות כזה מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום כי הדבר האחרון שאתם רוצים זה שהפרגולה, עם הרוח הראשונה, לא תחזיק מעמד ותתמוטט. לכן יש לבדוק את כל הנתונים, לפנות אל כמה חברות שונות ולראות איזו חברה מרשימה אתכם בצורה עמוקה ורצינית יותר לגבי השירות של בניית פרגולה בגינתכם.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
יוניקיט הנדסה פתרונות מתקדמים
בניית פרגולה
Article Name
בניית פרגולה
Description
המדריך המלא לבניית פרגולה. כל השאלות והתשובות שאתם מחפשים לפני שבוחרים את הפרגולה המתאימה
Unikit
Unikit
יוניקיט
Publisher Logo
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן