גגון לקירוי פרגולה וגג

קירוי לפרגולה

קירוי גג הפרגולה מתבקש כשרוצים איטום ממים גשמים ורוחות הנוצרות במזג אוויר קיצוני או במרפסות הממוקמות בקומות גבוהות ומתאים לשלל יישומים אדריכליים ומבניים.

סנטף

סנטף הינו למעשה חומר פלסטי פוליקרבונט, הווה אומר – הסנטף עשוי מן תרכובות של חומרים פלסטיים. הוא מגיע באופן של לוח גלי בעובי של 0.8 מילימטר והינו הקירוי הכי שכיח לפרגולות. לסנטף יש המון מעלות, לרבות –

הדבר המעולה בסנטף נובע מכך שהינו, חרף עובדת היותו איתן ויציב, הינו בעל גמישות, באופן הזה שניתן להתקין אותו אף בצורה עגולה.

הסנטף הינו חומר חזק, אשר עמיד אף בקרני השמש והן בגשמים.

הסנטף מגיע בכל מיני רמות של צבעים ושקיפות, דבר שנותן בידכם מעין משחק עם רמת ההצללה של הפרגולה שלכם, ועם הנראות של הקירוי על הפרגולה.

 הקירוי של הסנטף אינו רק מצל על הפרגולות, כי אם הוא אף ממש כהגנה עבורכם מפאת חשיפה לקרינה של יו וי.

מניפת צבעים סנטף BH

קירוי פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום הן סוג הפרגולה המומלץ ביותר בעולם פתרונות ההצללה, בשל כך שהן קלות ובעלות צריכת תחזוקה מועטה. בהיות פרגולת האלומיניום קלת משקל, הינה יותר נוחה במקומות כמו למשל – סיפונים אשר בהם צריך לשמור על משקל מינימלי. אחת מן המגרעות של מסגרת פרגולה מאלומיניום באה לידי ביטוי בהתפתלות כאשר הן נתונות לרוחות חזקות.

פרגולה מאלומיניום מדמוי עץ
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

קירוי פרגולה לחניה

בניית פרגולה בחניה מהווה מענה אפקטיבי ואיכותי בשביל הרכב הפרטי שלכם. ראשית כל, מדובר בפתרון מעשי אל מול נזקי השמש היוקדת ומזג האוויר. רכב אשר מוגן ושמור במצב מיטבי יעניק לכם שירות לטווח הארוך ובעת מכירתו הערך שלו יהא רב יותר. כמו כן, מדובר בעניין אסתטי ודקורטיבי. במציאות העכשווית פרגולות בחניה מגיעות במנעד רב של דגמים אטרקטיביים אשר מבצעים סינרגיה מיטבית עם היטב עם החצר. מי שמעדיף את המענה הזה סומך בפרט על היציבות של החומר ממנו עשויות הפרגולות.

פרגולה אלומיניום מותקנת בחניה
פרגולות מאלומיניום לבית

פרגולות מאלומיניום לבית כרוכות בהשקעה כספית רבה יותר, אבל עם חלוף השנים ההשקעה מחזירה את עצמה לעומת פרגולות שונות. כל זה בשל כך כי העץ והן הברזל מושפעים הרבה יותר ממזג האוויר ובאים לידי ביטוי בבעיות של מזיקים, בקילופי צבע, בהתרחבות של קורה, בקורוזיה, וכיוצא בזאת, מה שיחייב אתכם בעבודות תחזוקה בכל כמה שנים.

גגון לקירוי פרגולה
פרגולות לחצר

המטרה הראשית של פרגולות לחצר הינה לעשות הצללה מפאת קרני השמש בעונת הקיץ, והגנה מפאת ממטרים בעונת החורף. הפרגולה לחצר נועדה לתמוך בצמחים מטפסים, כאשר העמודים אשר תומכים בעלי הקורות הזוויתיות, נותנים בידי הגבעולים להתפתל סביבם, אבל המון פרגולות עכשוויות משמשות כמקום בילוי ובידור לכל המשפחה, יותר מאשר פריט דקורטיבי.

פרגולה מאלומיניום מותקנת בחצר הבית
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן