גדר אלומיניום יוניקיט הנדסה

גדר אלומיניום פתרון אידיאלי

גדרות אלומיניום הם פתרון אידאלי לתחימת מתחמים ולחציצה בתוך שטח ובכך יצירת שטח ומתח נבדלים לצורך פעילות מסוימת. גדר עשויה אלומיניום נותנת מענה מיטבי הן משום החוסן שלה והן משום המשקל הקל שלה, המאפשר שינוע שלה ממקום למקום.

גדרות אלומיניום הם פתרון מצוין לתערוכות ולירידים, לרבות כאלה הנערכים מתחת לכיפת השמים, חשופים לשמש ולגשם. אלומיניום הוא חומר חסין ועמיד בפני חלודה ואש. גדר אלומיניום אינה מחייבת השקעה בעיצובה ובגימור שלה ולכן עלותה נמוכה- ביחס.

גדר אלומיניום עם יופי של גימור לנוי ולהידור

גדר אלומיניום מתאימה מאוד גם לסגירת מרפסות ולתיחום מתחמי חנייה. ניתן לחבר אותה לחומה או לרצפה קיימת במגוון צבעים ושילוביהם (צביעה בתנור) עם מרווחים בגודל רצוי בין שלביה. גדר אלומיניום נשארת לאורך שנים באיכותה שבה היא יוצרת מפס הייצור, ואינה משנה את צורתה בשל השפעת מזג האוויר. על מנת למקסם את הפוטנציאל ואת התועלת הגלומים בה חשוב שהיא תותקן על ידי בעלי מקצוע מנוסים, הואיל ולהתקנתה יש חשיבות והשפעה מכרעת על מילוי הפונקציה המיועדת לה. 

מחירי גדר אלומיניום משתנה על פי הסוג והדגם, מיקום התקנתה, עובי הפרופילים, האם היא מתחברת לקיר או מותקנת על הקרקע ומרכיבים נוספים המשפיעים על עלותה. מחיר מטר רבוע שלה עשוי לנוע בין כ 600 ל- 900 ש”ח עם זאת ייתכנו גם מחירים אחרים. תמיד רצוי לבדוק ולהשוות.

גדר אלומיניום משדרגת את הנכס ומייפה אותו. היא מהווה ונחשבת לסגירה איכותית, בטיחותית ודקורטיבית. היצע מגוון ועשיר של דגמים, עם פסים אנכיים או אופקיים, ריקועים להעשרת הגדר ולהעצמתה, צבעים שניתן להתאימם לעיצוב הרצוי, כל אלה הופכים אותה לגדר מועדפת על רבים לסגירת מרפסות וליצירת מתחמים שונים מחוץ לבית.
תוכלו להשלים את מראה הגינה שלכם באמצעות פרגולה מאלומיניום שתשתלב בצורה מושלמת בפרופילים ובגוון בתבחרו. 

גדר אלומיניום לגינה

גדר אלומיניום לגינה היא אפקטיבית ודקורטיבית. היא נותנת מענה מיטבי למי שרוצים להגן על הצמחים, הפרחים ועל כל תכולת הגינה, בכך שהיא מונעת אפשרות של כניסת בעלי חיים בלתי רצויים. גדר אלומיניום מסורגת בצפיפות שמונעת היתכנות של חדירת כלבים, חתולים ואולי אף – שלא נדע- תנים ושאר מרעין בישין אבל היא מותירה רווח שמאפשר להתבונן דרכו על כל היופי חי של הצומח והדומם בגינה.

גדר אלומיניום היא פתרון טכני מצוין לסגירת מתחם של בית קרקע מהשכנים או מהרחוב. היא מעניקה לדיירים תחושת ביטחון בהיותם מוגנים באמצעותה . על מנת לשדרג את המראה שלה, ניתן לשלב בגדר עשויה אלומיניום אלמנטים העשויים מעץ, מברזל, מאבן, מזכוכית, מקרמיקה ועוד. חשוב לציין, כי גדר אלומיניום עמידה, בין השאר, גם מפני חומרי ריסוס ודישון, גורמי קורוזיה לסוגיהם.

שימושים רבים לגדר אלומיניום

לגדר אלומיניום יש אפוא שימושים רבים. היא פונקציונאלית ודקורטיבית. היא אטרקטיבית בשל תכונותיה ולא אחת היא מתבררת כמי שמביאה תועלת אולטימטיבית.

 מי שרוצים לשמור על מראה ועל חזות כפרית של הבית וסביבתו יכולים כמובן להזמין ולקבל גדר אלומיניום בצבע עץ ובגוונים שונים שלו, ובכך לשמור על החזות העיצובית המועדפת עליהם.

על מנת למקסם את התועלת הגלומה בגדר אלומיניום מומלץ ליצור קשר עם אנשי מקצוע מנוסים המתמחים בייצורה ובהתקנתה. מדובר בהוצאה חד פעמית היות שאין כמעט צורך בתחזוקה של גדר. אין כל ספק כי מבחינת עלות- תועלת מדובר ברכישה מועילה, כדאית ומשתלמת. תמורת כספכם תקבלו מוצר מוגמר שייתן לכם מענה לכל צור ודרישה ויענה על הדרישה ועל הציפייה ליהנות מגדר אלומיניום אשר בעקביות ובהתמדה רוכשת לעצמה מעמד של הגדר המבוקשת והנדרשת ביותר על ידי לקוחות פרטיים ומוסדיים גם יחד.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן