גדר אלומיניום בפרופיל קלאסי

גדרות אלומיניום מעוצבות

גדר לגינה בבית בהרצליה

גדרות אלומיניום בעיצוב קלאסי

לא משנה מה תאמר לכם הסביבה הקרובה שלכם, ככלות הכול, אלו הן עצות אחיתופל לכל דעה ועניין. אף במידה ואתם חייבים לסגור אזור תעשייה, אזור מגורים, או לחלופין אזור מסחרי, הגדר מאלומיניום תשרת אתכם נאמנה

מדוע כדאי לבחור גדא מאלומיניום?

גדרות אלומיניום מחייבות מאוד מעט תחזוקה, חזקות ומהימנות. במידה ומשום מה התקבעתם דווקא על גדר מברזל יצוק או על גדר מעץ, אנו מפצירים בכם “לחשב מסלול מחדש” ולשקול את הגדר מאלומיניום כחלופה מוצלחת הרבה יותר מגדרות עץ או ברזל שהיו בשימוש יותר בעבר מאשר כיום. בעיקר כששיקולי קיימות וחומר גלם ממוחזר עלו לסדר היום של כל העולם, האלומיניום הינו חומר גלם  ידידותי לסביבה הניתן לשימוש חוזר ומחזור מלא.

גדר-האלומיניום

האם גדר לגינה מאלומיניום הינה רב גונית?

בוודאי שכן, גדר לגינה מאלומיניום הינה רב גונית, כאשר אפשר להתאים אותה לנוף שניבט מהגינה שלכם, באופן כזה שיהיה באפשרותכם לעשות בה שימוש על גבי משטח שטוח, או לחלופין על גבי אדמה משופעת, מבלי לחשוש למרווחים שאינם אסתטיים ולמעברים מכוערים. כמו כן, המון יצרנים מסוגלים לייצר עיצובים של גדר לגינה מאלומיניום בהתאמה באופן אישי, כאלו אשר יתאימו כמו כפפה ליד לצרכים ולדרישות המרחביים שלכם. גדר שכזאת נהדרת אף בשביל גדר לקיר מודולרית, וזאת משום שאפשר לייצר אותה בהתאם לכל מיני מפרטי גובה ולציפוי דוקרנים לשם משנה ביטחון, כל הנ”ל תוך כדי שמירה על הקודים המקומיים.

גדר אלומיניום דמוי עץ
למה יכולת השיפוע של גדר מאלומיניום כה חשובה?

יש משנה חשיבות ליכולת של השיפוע. איבדנו אתכם? שיפוע הוא גורם גם בהתקנת גדרות כפי שהוא בהתקנת פרגולות אלומיניום מיד נבהיר הכול. במידה והגדר שתתקינו תמוקם על גבי מדרון, מה שדי שכיח כיום, היכולת של הגדר להתעקל אל מול הנוף תהיה מכרעת ביותר, הדבר חייב להתכתב בהצלחה עם היכולת של המתלה, משמע – שהמתלה יתכוונן אל המדרון בלי כל קטעים לא רצויים של מדרגות באמצע. גדר אלומיניום מתלה תחבק באהדה את הקרקע, באופן כזה שאין ייווצרו מרווחים או חורים בין הקרקע לבין הגדר מאלומיניום, וכי החלק העליון שלה יהא רציף. בכך הנראות שתתקבל תהיה הרבה יותר מלוטשת, וכן תמנע מכל מיני חיות להחליק מתחת לגדר מאלומיניום.

גדר אלומיניום מוארת בערב
במה מתבטא פועלה של גדר לגינה מאלומיניום יועיל לכם?

כאשר מניחים זה מול זה את גדר לגינה מאלומיניום ואת גדר מיצוק פלדה, הראשונה “לוקחת ביג טיים”. חרף העובדה שהאפשרות השניה נראית מלכותית, כמו גם קסומה, היא הרבה פחות זולה או זמינה. כמו כן, חרף העובדה שתג המחיר הראשוני בעבור הגדר לגינה מהאלומיניום גבוהה יותר ממרבית סוגי הגדרות מעצים, שלא כמו הגדר מעץ, הגדר מאלומיניום לגינה לא מחייבת כל הוצאות כספיות בעבור תחזוקה. מדובר, חד וחלק, על השקעה כספית חד פעמית, שתשרת אתכם נאמנה לשנים רבות, מבלי הצורך להחליף אותה ביום מן הימים. עליכם לראות בה כסוג של השקעה בבית שלכם, ולהיות משוכנעים כי הגדר מאלומיניום לגינה תגיע עם רף של אחריות מוצקה, שתקנה לכם שלווה ושקט נפשי, ולכך אין שום מחיר שבעולם שמשתווה.

גדר-מאלומיניום-הייטק
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן