עשה זאת בעצמך

למה כדאי לקנות קיט גדר אלומיניום להרכבה עצמית?

תמיד רציתם להתפאר במעשי ידיכם, ולהראות לחברים ולמשפחה את כישורי הבניה שלכם? רוצים לחסוך בהוצאות התקנה, או אולי רוצים פעילות מרתקת יחד עם המשפחה?

אנו בחברת יוניקיט חשבנו בדיוק עליכם, ועל הצורך הבסיסי בתחושת סיפוק והנאה, ואנו בטוחים שתאהבו את הרעיון שלנו.

במיוחד בשבילכם, פיתחנו קיטים (ערכות) של גדרות להרכבה עצמית. אין צורך בידע מסוים או בכלים מיוחדים. מודדים את השטח עליו אתם רוצים להקים את הגדר, בוחרים עיצוב לטעמכם, מתקשרים, מזמינים, מקבלים ו…מרכיבים!

אנו בטוחים שתהינו מהתהליך המעשיר, ולאחר ההתקנה תמליצו עליו גם לחבריכם.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

יתרונות האלומיניום בגדרות

יתרון-ראשון-לגדר-אלומיניום

האלומיניום הוא חומר גמיש, וניתן לעצב בעזרתו כמעט כל צורה שתרצו. תוכלי להזמין גדר מלבנית, מתעגלת או מרובעת. ניתן לצבוע אותו בצבעים מגוונים, שיתאימו לאווירה הייחודית שאתם רוצים לשוות לביתכם.

יתרון-שני-של-גדר-אלומיניום

האלומיניום הוא חומר קל לתחזוק. אין לו צורך בשימון או שיוף, והוא אינו דורש תחזוקה שוטפת או ניקיון מסיבי.

יתרון-שלישי-של-גדר-אלומיניום

האלומיניום הוא חומר קל, במיוחד יחסית לעץ, ברזל ואבן. במקרה ותחול תקלה, וחלקים מהגדר יפלו במהלך ההרכבה או לאחריה, לא        תישקף סכנה לחייכם ולחיי הסובבים אתכם.

יתרון רביעי של גדר אלומיניום

האלומיניום הוא חומר העמיד בפני תנאי חום וקור קיצוניים. לא כמו עץ שעלול להירקב בתנאי לחות, או להתלקח בזמן חמסין, ולא כמו      ברזל שיחליד במהלך השנים, ועלול לגרום לכוויה צורבת בימים חמים.

גדרות ומעקות משרביה

מעקה למרפסת לא חייב להיות משעמם.גדר לא חייבת להיות משעממת. מעקה וגדר משרביה הם הדברים החמים בעולם העיצוב. פרופילי אלומיניום עמידים חזקים ומעוצבים. מיטב באדריכלים ואנשי העיצוב כבר בוחרים במעקה משרביה לפרויקט הבא. מעקה ברזל למרפסת זה משרביה. 

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

למה בעצם כדאי לי להרכיב לבד את הגדר?

יכול להיות שאתם קוראים את המאמר ותוהים “למה לי כאב הראש הזה? למה שארצה להרכיב גדר לבד?”

ובכן, הנה כמה סיבות עליהן חשבנו, ובגינן פיתחנו את הערכות:

סיפוק: תחושת הסיפוק וההנאה שיש לכל אחד מאתנו כשאנו משלימים משימה, גוברת כשמדובר במשימה הנתפשת כקשה ומסורבלת. אנו ביוניקיט רוצים שתחושו סיפוק והנאה מבניית הגדר שלכם.

זמן איכות עם המשפחה: בעולם מהיר כמו שלנו, אין לנו הרבה זמן לפעילויות משותפות עם המשפחה. בניית גדר יחד תעזור ללכד את החבר’ה, ותעצים את גאוות היחידה שלכם כתא משפחתי כל פעם שתסתכלו על הגדר.

הוזלת עלויות: זה מזמן לא סוד שהמצב בכלכלי בארץ גורם לרבים מאתנו לוותר על המון דברים. לכן, כאשר חשבנו איך ניתן להוזיל עלויות במיוחד עבורכם, הגיע צוות המומחים שלנו למסקנה שחיסכון בעלויות המתקין יעזור לכם משמעותית. במיוחד בשבילכם, פיתחנו ערכות קלות להרכבה עצמית.

מהו התהליך של הזמנת קיט להרכבה עצמית של גדר אלומיניום?

לפני שמזמינים גדר, חשוב קודם כל להבין מהן מטרות הגדר. ביטחון? פרטיות? עיצוב? לאחר שתדרגו נכונה את צרכיכם, חשבו איזה חומר מתאים לגדר שלכם. עץ או ברזל יכולים להתאים, אך בתנאי שאין לחות או חמסינים באזור. האלומיניום, לעומתם, הוא חומר העמיד למזגי אוויר קיצוניים, וכנראה הוא האופציה המתאימה לכם ביותר.

ועכשיו, יוצאים לשטח.

חשוב למדוד בצורה נכונה את השטח עליו תוקם הגדר. יש לקחת בחשבון שהגדר מהווה גבול בין הבית לרחוב, אך גם מגדילה את שטח הבית בכך שהיא מספקת מרחב משחק, אירוח ותמרון בטוח.

 

לאחר שמדדתם את השטח, הגיע הזמן לחשוב על העיצוב. בין אם אתם רוצים גדר מסיבות של ביטחון, פרטיות או מבחינה עיצובית, עיצוב הגדר חושב לא פחות מהחומרים ממנו הוא עשוי. על הגדר להעביר מסר מסוים לעוברים ושבים. האם המסר אותו אתם רוצים להעביר או מסר של חום והזמנה? הזמינו גדר אלומיניום דמוית עץ, ובצבעים חמים ומזמינים. רוצים להרתיע אורחים לא רצויים? הזמינו גדר שחורה עם קצוות משוננים. רוצים לשוות מראה אלגנטי ועדכני לסביבה? גדר מטאלית בעיצוב חלק ונקי תעשה את העבודה.

לאחר שמדדתם את השטח, ובחרתם את העיצוב האידיאלי עבורכם, לבטח כבר תתחילו להרגיש את חדוות העשייה, עכשיו הזמן להתקשר אל צוות המומחים שלנו, שייעצו לכם בנעימות ואדיבות, ויוודאו שאכן בחרתם את החומר הנכון ביותר עבורכם. כעת תוכלו להחליט אם אתם רוצים להמשיך את התהליך לבד, או שאתם רוצים שנשלח אליכם מתקין מומחה שיעשה זאת עבורכם.

כעת, אם בחרתם להתקין את הגדר לבד, נותר זמן הציפיה המתוקה לעבודת כפיים מתגמלת. פנו לכם זמן, הכינו שתיה קרה במקרר, וחכו להגעת הגדר שתשמש אתכם למשך שנים ארוכות.

ההתקנה של קיט גדר להרכבה עצמית של יוניקיט היא קלה מאד. לא נדרש ידע קודם בהרכבה, ולא נדרשים כלים מיוחדים. מטרתנו היא לעזור לכם לבנות בקלות וביעילות תוסף חשוב לבית שלכם

גדר ביקנעם
קיט גדר
גדר אלומיניום בבניה עצמית
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן