מה הגובה המומלץ לפרגולה?

הגובה המומלץ של הפרגולה

במקרה של פרגולה קבועה, הבנויה מגג המעוגן על קורות תמיכה, גובה ההצללה ימדד החל מתחילת קורת התמיכה ועד לסוף גג הפרגולה. כדי לשמור על פרגולה יציבה חשוב שיהיה איזון בין גודל וגובה הפרגולה יחד עם כמות התמיכה שהיא מקבלת מהאלמנטים המעגנים. 

מעל גובה 3 מטר יש לקחת בחשבון עומסים ותנאי עומס במהלך רוחות, יש לודא את תנאי השטח הקיימים ולהתאים את סוג הפרופילים וסוגי העיגון בהתאמה.

הגובה המומלץ להתקנה של הפרגולה

פרגולה מותקנת בגובה

באופן כללי, ניתן להתקין פרגולה בכל גובה סביר הקיים בדיור רגיל. להתקין פרגולה בדירת גן זו מלאכה פשוטה, כשמגיעים להתקנה של פרגולה בדירת פנטהאוז במגדל מגורים גבוהה, יש לקחת בחשבון עומסי רוחות חזקים הקיימים בקומות גבוהות שכאלו. על כן מומלץ להשתמש בקורות 4 מילימטר מחוזקות, לא להתקין סנטף ולבצע מדידה ותכנון מוקדמים של הפרגולה. 

אנחנו מעניקים תהליך של תכנון משותף יחד עם אנשי שטח מקצועיים המוודאים בשבילכם כי הפרגולה מתאימה לשטח שלכם מבחינה הנדסית.

5 טיפים לבחירת הפרגולה המתאימה

פרגולות אלומיניום בדירות גבוהות בבניין

חומרי הגלם הנכונים:

בעבר, פרגולות היו מיוצרות בעיקר מעץ, כיום מבחר וסוגי חומרי הגלם הזמינים הם רבים יותר ותוצאות של נסיון ארוך שנים לימדו כי חומר הגלם הנכון מונע הרבה טירחה ובעיות. אלומיניום הוא אחד מחומרי הגלם העמידים לבתנאי חוץ הקיימים בשוק. תחום ההצללה אימץ את חומר הגלם והונדסו ממנו פרופלים מאלומיניום ומאלומיניום דמוי עץ, במטרה לאפשר ייצור והתקנה מהירים וקלים של פרגולות אלומיניום מכל הדגמים ובכל הצורות.

תכנון מוקדם:

לפני שתבחרו ותתכננו את הפרגולה והמבנה שלה, חישבו רגע על מה השימוש היומי שיתבצע בה, בנוסף, האם הפרגולה מיועדת לשימוש באירועים חגיגיים? פרגולה מסייעת לכם לנצל שטח שלא היה מוצל וכעת מאפשרת ישיבה בשטח, אך מה לגבי אירוח תחת הצל החדש שיצרתם? רבים בוחרים להתקין מטבח חיצוני מתחת לפרגולה, מאחר וכך היכולת לארח ולבשל בו זמנית בחוץ תוך כדי שיש צל מעל הראש וקירוי מגן מעל המטבח החיצוני. עוד תוספת שאנשים אוהבים, היא מאוורר התקרה. דק מוצל, או מרפסת מקורה, הן מקום אידיאלי לתלייה של מאוורר. הוא ישרת אתכם כל השנה ובעיקר בעונות החום, בעת שהוא מוגן תחת הפרגולה. הפתרון האולטימטיבי שאנו מכירים לניצול הפרגולה בחצר או הגינה ואף במרפסות, היא סגירת הפרגולה או עם מסכי הצללה צדדיים, לחילופין, ניתן לבצע סגירה שתהיה כמו חדר עם זכוכית.

 

חשבו על העיצוב:

העיצוב החיצוני של ההצללה המותקנת באופן קבע מייצר עיצוב חוץ מובהק. קחו בחשבון לא רק את הצבע של הפרגולה עצמה, כי גם את הצבעים של הקירות והמבנה עצמו. כך תוכלו לייצר שילובים או ניגודים של עיצוב וצבעים באופן שיוצר מראה מרשים. 

עוד אלמנט המשפיע על עיצוב, הוא סוג ההתקנה. התקנה בתלייה יוצרת פרגולה צפה או “מרחפת”, מוצר המותקן מעל הראש ללא קורות ומסוגל ליצור הצללה מינימלית עד מקסימלית בעיצוב מודרני אלגנטי ומנגנונים חשמליים נוספים.

גודל הפרגולה:

בעצם, זו ההתלבטות הכי קלה מבין כל הבחירות בינם ניתן להתלבט כשמתכננים מערכת הצללה מותאמת אישית. הגודל של הפרגולה יהיה על פי הגודל של השטח ועל פי השטח הניתן לנצל לפי חוק הפרגולות. 

מחיר הפרגולה:

פרגולה היא אחד מהמוצרים שאנו רוכשים כדי שיחזיקו הכי הרבה זמן שאפשר, ואם אפשר אז שלא נצטרך לתחזק אותה. התחשבו בשיקול זה בעת הזמנת פתרון ההצללה, פרגולות מאלומיניום הן פתרון הצללה המסוגל לחסוך כסף ומעצם טיב החומר ואיכויות האלומיניום, היא סוג של פרגולה שיכול לעמוד בתנאי חוץ במשך שנים על גבי שנים.

אלומיניום דמוי עץ

פרגולות אלומיניום אלומיניום דמוי עץ זהו פיתוח המצליח לבסס מראה של עץ על גבי פרופיל אלומיניום. באמצעות שיטת צביעה חדשנית אנו יכולים לייצר צבע, טקסטורה ומראה של עץ טבעי כמו אף אורן עץ אלון אקליפטוס הודי אדום וגם איפאה .ועוד. זהו פלא בעולם האלומיניום, מאחר והיכולת לייצר את העיצוב הכפרי תוך שימוש ביכולות לעמידות חוץ בתנאים ממושכים כעת זמינים יחדיו.

תמונות
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן