חיפוי אלומיניום לחיפוי מבנים​

UniKit חשבה על איך למצוא חיפוי אלומיניום באיכות פרט חיפוי הטובה ביותר. חיפוי אלומיניום היוצר מראה מרשים ייחודי ומספק יופי נצחי שאינו מצריך תחזוקה, מרחיק רטיבות ושומר על קירות חוץ ואף על קירות פנים !

פתרונות חיפוי אלומיניום

יוניקיט מציעה עבורכם מגוון אדיר של דוגמאות פרט חיפוי אלומיניום המשמשים לחיפוי קירות חוץ ופנים כאחד. בין המוצרים תוכלו למצוא חיפוי אלומיניום דמוי עץ וסוגים רבים של חיפוי קירות מתקדם.

בדף זה תוכלו להתרשם מגלריית מוצרי חיפוי מבנים הקיימים ולהתאים לעצמכם את החיפוי המתאים לכם ביותר.

4 יתרונות של חיפוי אלומיניום דמוי עץ

חיפוי
עץ
צבע
עמידות

חיפוי חזית

ניתן להשתמש בחיפוי אלומיניום ככיסויי למבנים מיושנים. חיפוי מבני מסחר ומגורים ישנים הוא פתרון מצוין לשיפוץ מהיר ויעיל.

צבעים

ניתן לבחור מבין הרבה צבעים מגוונים עם אפשרויות התאמה של צבעים, ניתן לבחור בגימור דמוי עץ הנעשה בכמה סגנונות שמחקים מראה עץ טבעי לבחירתכם. אנו יודעים לספק מוצרים שיתאימו לצרכים ולטעם שלכם.

מראה כפרי

חיפוי אלומיניום דמוי עץ, ממש נראה כמו עץ, בצבעים, בטקסטורה האותנטית של העץ. חיפוי. מספק את כל ההרגשה שאנשים מחפשים בקרבה לעץ, עם השקט הנפשי שבחיפוי אלומיניום עמיד ונקי.

עמיד

ניתן לבחור מבין הרבה צבעים מגוונים עם אפשרויות התאמה של צבעים, ניתן לבחור בגימור דמוי עץ הנעשה בכמה סגנונות שמחקים מראה עץ טבעי לבחירתכם. אנו יודעים לספק מוצרים שיתאימו לצרכים ולטעם שלכם

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

למה צריך חיפוי קיר אלומיניום ?​

קרה לכם שאתם נוסעים בכביש וחולפים על פני איזור תעשייה או איזור מגורים שמבניו נראים אחידים, בוהקים ויוקרתיים במיוחד?

תהיתם כיצד המבנים נראים כל כך טוב ושומרים על מראם האסטטי לאורך זמן?

אם כן אנחנו רוצים לגלות לכם שמדובר בחיפוי מבנים. ללא החיפוי שעברו המבנים סביר להניח שאותם בניינים מרשימים שצדו את עינכם היו נראים אחרת לגמרי, כנראה היה להם מראה ישן ומוזנח, צבעם היה, ככל הנראה, ‘לבן מלוכלך’ והחוויה של לחלוף על פניהם הייתה הרבה פחות נעימה.

ממש כמו גברת שרוצה להתהדר בשמלה חדשה ואפנתית כך גם המבנה זקוק לשדרוג חיצוני.

מבני בטון נוטים להיראות מגושמים ומסורבלים, ‘מפלצות בטון’ כבדות ומאיימות.

חיפוי מבנים משווה להם מראה קליל יותר, מזמין יותר, אחיד ואלגנטי.

חיפוי קירות הוא פתרון עיצובי יעיל ביותר ומושלם לחיפוי הניתן לשלב חיפויי קיר מחוץ לבית או בתוך הבית

כמו כן לחיפוי מבנים מאלומיניום יתרונות רבים אותם ניתן לנצל מבחינת עיצוב ואמינות המוצר

אלוקובונד מפרט טכני​

אלומיניום הוא חומר נפוץ מאוד בעולם חיפוי המבנים בפרט ובעולם הבנייה בכלל, תעשיות רבות ביניהן תעשיית האלקטרוניקה, תעשיית כלי התחבורה והתעשייה הצבאית משתמשות באלומיניום לייצור מוצרים שונים ומגוונים ממטוסים ועד משאיות. בין כל הסוגים של חיפויי האלומיניום המשומשים בתעשייה, חיפוי אלומיניום אלוקובונד הוא המתקדם ביותר, נח לעבודה ויוצר מראה אלגנטי למבנים עלים הוא מותקן. לאלוקובונד מפרט טכני מרשים, כך שאין זה פלא שמהנדסים, אדריכלים ושאר אנשי מקצוע ברחבי העולם ממליצים עליו ומעדיפים לעבוד אתו. ניתן לראות עבודות חיפוי אלוקובונד בכל מקום וזו מגמה שהולכת וגדלה.

האלומיניום הוא מתכת בעלת תכונות איכותיות במיוחד בשל הסגסוגת הייחודית שממנה היא מורכבת.

האלומיניום קל במיוחד ונוח להתקנה, הוא גמיש מאוד וכך בעצם, העבודה אתו פשוטה ובטיחותית בשונה מחומרים מיושנים, כבדים ומסורבלים כמו אבן, ברזל ושיש. קל מאוד לעצב את האלומיניום – עובי לוח אלומיניום נע, בדרך כלל, בין 5-2 מ”מ וניתן להכניס בין הפאנלים חומרים מבודדים.

בנוסף, אלומיניום עמיד לאורך זמן, אינו חשוף לנזקי מזג האוויר כמו גשם, חמסין או רטיבות ואינו נוטה להישבר או להתעקם עם הזמן.

בתמונות: חיפוי אלוקובונד לבן על קירות חוץ הבניין, בשילוב עם חיפוי אלומיניום דמוי עץ, חיפוי דמוי העץ גם הוא אלוקובונד.

חיפוי מבנים באלומיניום. מחירים מעולים בתחזוקה מינימלית

מבחינות רבות אלומיניום הוא חומר אידיאלי לחיפוי מבנים. יתרון משמעותי נוסף של האלומיניום הוא עלות לעומת תועלת, מחירו האטרקטיבי בהתחשב בתועלת הרבה שאותה הוא מספק.

כיום קיימים אפשרויות עיצוב וגוון בלתי נגמרות. אם תרצו תוכלו לבחור בפאנלים דמויי עץ וכך תוכלו להרוג שתי ציפורים במכה – גם חיפוי מבנה אלומיניום חזק, עמיד ויוקרתי וגם דגם דמוי עץ חמים, אותנטי ומזמין.

רמת הגימור של פאנלים דמויי העץ גבוהים במיוחד ואתם והסובבים אתכם לא תשימו לב להבדל.

אלומיניום הוא ‘מתכת ירוקה’ אינו רעיל כלל, העבודה אתו נקיה ופשוטה והשהות בסביבתו בטוחה.

יתרון נוסף ומשמעותי של האלומיניום הוא התחזוקה הפשוטה שהוא דורש, בשונה מחיפוי עץ למשל, שאותו יש לשמן ו/או לשייף מדי פעם. חיפוי אלומיניום הוא השקעה לטווח ארוך, תוכלו לחסוך בעתיד הוצאות מיותרות, אנרגיה וזמן יקרים!

חיפוי קיר חיצוני , חיפוי קיר פנימי. מה זה אומר?​

חיפוי מבנים יכול להיות עשוי מחומרים שונים כמו קרמיקה, אבן, לוחות פאנלים מיוחדים עץ או אלומיניום.

לכל חומר ישנם, כמובן, יתרונות וחסרונות וכל חומר מתאים לסוג חיפוי אחר.

קיים חיפוי קירות חוץ וחיפוי קירות פנים, כמו למשל חיפוי קירות אמבטיה או מטבח, חשוב לבדוק איזה חומר מתאים לסוג החיפוי שאתם מחפשים.

חיפוי קיר חיצוני שונה מחיפוי קיר פנימי ולכן חשוב לבחון היטב את חומר החיפוי.

כל עבודת חיפוי דורשת מורכבות אחרת ותנאים אחרים ולא פחות חשוב, גם מחיר העלות תמורת תועלת משתנה מחומר לחומר.

כאשר מעוניינים להתקין חיפוי מבנים חשוב מאוד לעמוד על כל הפרמטרים הללו ולקבל הצעות ממספר חברות וכך להגיע לבחירה הנכונה והמתאימה לכם ביותר.

חיפוי אלומיניום אלוקובונד דמוי עץ​

לחומר ממנו עשוי חיפוי קיר חיצוני יש חשיבות רבה ומכרעת .

חיפוי קירות חוץ נועד להעניק למבנה מראה אחיד, אסטטי ויוקרתי ובו זמנית לחזק אותו ולהגן עליו מפני נזקים שונים.

אלוקובונד הוא סוג של מתכת אלומיניום איכותית ומתקדמת במיוחד, הוא עשוי משני גיליונות אלומיניום שבתוכם יש פוליאתילן בצפיפות נמוכה.

האלוקובונד קל, גמיש מאוד ונוח לכיפוף. בנוסף הוא בלתי שביר, מבודד מרעש וקל לתחזוקה.

אנשי מקצוע רבים בתעשיית הבנייה מעדיפים לעבוד אתו בגלל אפשרויות הבנייה והעיצוב הרבות שלו, במילים אחרות הוא מקנה להם חופש יצירתי. ניתן להזמינו בדגמים דמויי עץ, שיש ומראה.

אלוקובונד מתאים למבנים שונים מבנה תעשייתי, מבנה מסחרי או מבנה מגורים.

חיפוי אלומיניום דמוי עץ כל הגוונים
חיפוי אלומיניום שומר מפני נזקי מזג האוויר

אין זה פלא שחיפוי אלומיניום על מבנים הוא טרנד פופולארי בארה”ב, אירופה ובכל פארק תעשייה שמכבד את עצמו ומתהדר בחיפוי דקורטיבי מאלומיניום (לרב זה המצב), גם בישראל ענף חיפוי המבנים הולך וצובר תאוצה והיום ניתן לראות מבנים מעוטרים בחיפוי אלומיניום כמעט בכל מקום, בבתים פרטיים או בעסקים. מלבד הערך האסטטי החזותי לחיפוי מבנים יש גם ערך בטיחותי ותחזוקתי חשוב;

חיפוי מבנים מגן על קיר המבנה המקורי מפני נזקי מזג האוויר, רטיבות ושאר גורמים היוצרים בלאי טבעי.

חיפוי מבנים בעצם מאריך את חיי המבנה בשנים רבות וכך חוסך משאבים רבים של כסף ושל אנרגיה שאותם הייתם משקיעים בתחזוקת המבנה המסורבלת.

חשוב לציין שמבנה בלוי מהווה סכנה ממשית לסובבים אותו והוא מפגע סביבתי רציני היכול לגרום לאסון.

הקדימו תרופה למכה ומנעו מכם סיטואציות לא נעימות היכולות לנבוע ממבנה רעוע!

חיפויי מבנים תורמים רבות לאיכות חיינו ולבטיחותם, הם מזמן לא נחשבים לטרנד חולף בעולם הבנייה והם הכרחיים לשימור המבנה ולהארכת תוחלת חייו, זאת יגיד לכם כל מהנדס בניין או אדריכל.

חשוב לציין שהיום כשתחום חיפוי המבנים גדל ומתפתח אפשרויות העיצוב הם כה רבות כך שתוכלו לתכנן עבורכם את חיפוי המבנה האולטימטיבי לצורכיכם ולא לוותר על אסתטיקה מרבית ועל בחירה סגנונית.

חיפוי קיר דקורטיבי

חיפוי קיר מאלומיניום הוא מוצר דקורטיבי, קיימים עוד סוגים רבים של חיפוי פח אלומיניום ממגוון מתכות, כמו פלדה, אלומיניום, נחושת ואבץ. ניתן להשתמש עם חיפוי אלומיניום על כל גוון או צבע של קירות. בחירת הצבעים נעה בין גוונים שונים ומגוונים של צבעים לבחירה לבין, בחירה באלומיניום בגימורים במראה עץ. בין אם בחרתם בצבע או בדמוי עץ,  הייצור יתבצע בסביבה מבוקרת על מנת להבטיח אחידות ושליטה על איכות ברמה גבוהה.

הפופולריות של חיפוי קיר מאלומיניום קשורה ליתרונות הכלכליים של המוצר. סיבה נפוצה ליעילות של חיפויי אלומיניום היא שניתן להתקין אותם מהר יותר מחומרים אחרים, מה שמייעל את הוצאות הבנייה. שלל אפשרויות העיצוב של חיפוי קירות אלומיניום העומדות לרשות הלקוח בשוק הישראלי מאפשרות להוסיף אפקטים עיצובים ייחודיים לבניינים וללא עלייה משמעותית בתקציב ההתחלתי.

אורך החיים הממוצע של חיפוי אלומיניום נע בין 20 ל 30 שנה, ואף יותר תלוי במיקום ותנאי הסביבה. לא רק עמידות של מתכת, אלא גם ציפויי עמיד ביותר המשמש להגנה על החיפוי. ציפויים אלה תורמים אל צורך נמוך בתחזוקה ומניעת חלודה. חיפוי קיר מאלומיניום זמין כיום במגוון רחב של גדלים, מרקמים, צבעים ופרופילים מאלומיניום. להלן חלק מהפרופילים הנפוצים לדוגמה: לוחות פח גלי, לוחות סופיט ולוחות חיפוי קירות דמוי עץ, היכולים לשמש ליצירת עיצובים ייחודיים, קווי עיצוב מודרניים ואפקטים אדריכליים אחרים. 

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
מה הסיפור של לוחות חיפוי אלומיניום?

ובכן, בעיקר דקורטיבי. למה הכוונה? ובכן, הסיפור שלהם הוא עניין של דקורציה. אם בעבר היינו משתמשים בפסיפס, באבן, בשיש וכיוצא בזה כדי לקשט את הנראות החיצונית של בניינים – בין השאר כדי להשפיע על הנראות החיצונית שלהם, על השמירה הטרמית ועל אלמנטים נוספים שיכולים לבוא לידי משחק – אז כיום, לוחות חיפוי אלומיניום בהחלט מסוגלים לספק את הנדרש כדי לעטר את הנראות החיצונית של מבנים כאלה ואחרים. נדמה כי כאשר מחפים מבנים על ידי לוחות חיפוי מאלומינים – זה מקנה לקירות החוץ של הבניינים – מראה מודרני מסוים. למה? איננו יודעים להגיד – זו שאלה של טעם אישי – וזה בדיוק מה שמוביל את ההתנסות של מעצבים רבים בתחומי הבניין – שכן ניתן באמת לעצב לוחות חיפוי מאלומיניום בכל מיני דרכים וצורות – כך שהחופש היצירתי הוא באמת רב וגדול, וניתן לייצר וליצור הרבה על ידי שימוש בחומר זה. אם בעבר חיפוי מבנים היה מתרחש באמצעות אבן ירושלמית, כיום על ידי שימוש בלוחות חיפוי מאלומיניום – ניתן ללכת עד כדי שינויים צורניים במופע של המבנה – כמו שילוב של מגרעות ואף הבלטות על פני שטח המבנה. שזה כאמור, דבר מה שאבן ירושלמית יכולה לספק – כי היא בהחלט, לפחות בחלק מהמקרים מספקת הבלטות שכאלה, וזו בהחלט אבן שעושים בה שימוש – והיא יפהפייה, על כן היא עדיין אופציה והסיבה שאנשים יבחרו לעטר בלוחות חיפוי מאלומיניום על פני נגיד אבן ירושלמית – היא כי אפשר לעצב את האלומיניום להמון צורות לבקשת המשורר, וזה למעשה היתרון הגדול של מי שמבקש להשתמש בו.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן