דלתות כניסה מעוצבות
יוניקיט הנדסה

דלת מעוצבת לבית איכותי

דלת מעוצבת בכל תצורה, עם קו אפס וסוגי ציפוי וצבע המשלימים כל עיצוב חוץ ופנים. יחד עם דגש על רמות בטיחות ועמידות גבוהות, יוניקיט הנדסה מאפשרת לכם לגשת אל עולם היוקרה והעיצוב של דלתות הכניסה לבתים הרוצים יותר בדלת שלהם.

דגם פיבוט
צפו בעוד
דגם רזידנס
צפו בעוד
דגם פרמיום
צפו בעוד

צרו קשר לקבלת הצעה לדלת כניסה מרשימה לבית שלכם

דלתות כניסה הן קבלת הפנים של הבית

רבים ממעצבי הפנים, מאמינים כי הכניסה לבית, הינה הלב של הבית. לכן, חשוב מאוד לבחור דלת כניסה, אשר תשרה לכם תחושת ביטחון וביתיות. קיימות דלתות כניסה שונות, אשר מותאמות לסוגי בתים שונים. על כן, זכרו להתאים את דלת הכניסה שלכם למבנה, ולמראה אותו אתם רוצים לתת לבית שלכם.

לבחור דלת כניסה לבית

הביטחון במקום הראשון

הדבר החשוב ביותר בדלת כניסה, הוא הביטחון והבטיחות שהיא מקנה. ולכן, חשוב מאוד לא להתפשר על קריטריון זה, ולוודא תמיד כי כל עיצוב, או שינוי שאתם מבצעים בעיצוב הדלת, לא פוגע בקריטריונים אלו. אל תתפשרו על הבטיחות שלכם, בוודאי כשזה נוגע לבית שלכם. דלתות כניסה שאנו מספקים, עונים על כל הקריטריונים של ביטחון הדלת מפני פריצות, עמידה בתווי תקן ובדיקות מעבדה ISO מאושרות, שיטת צביעה ייחודית לשמירה על הצבע לאורך זמן, נקודות נעילה מרובות ומנגנוני נעילה ופתיחה חכמים.

על איכות לא מתפשרים

קחו בחשבון, שדלתות כניסה מחויבות לעמוד בתקנות ביטחון שונות. קיימים קריטריונים מסוימים, אשר מעמידים במבחן את כל דלתות הכניסה המיוצרות, זאת, על מנת לוודא את איכותם ובטיחותם. דלתות חוץ, דלתות פנים, ודלתות כניסה, נבחנות על קריטריונים שונים, ולכן דלת כניסה, לעולם לא תוכל להחליף דלת חוץ, וההפך.

כמה עולה דלת כניסה מעוצבת ואיכותית
כמה עולה להתקין דלת כניסה
דלתות בהתאמה לעיצוב אדריכלי

עולם האדריכלות, הוא עולם עצום, אשר כולל בתוכו תחומים רבים. אדריכלות ועיצוב פנים, נתפסים בחברה שלנו, כמקצועות “קלים”, אשר לא דורשים יכולות מיוחדות. אולם, עיצוב פנים ואדריכלות, נחשבים כמקצועות אשר דורשים מיומנויות רבות, שאינן קיימות אצל כולם. עיצוב פנים, בעיקר של בתי מגורים, דורש התמצאות במרחב, ראייה מרחבית וחוש טעם מפותח. בנוסף, נדרש ממעצב פנים, יכולת תקשורת בין אישית ברמה גבוהה, והתאמת רצונות הלקוח, אל המציאות והדרישות המבניות.

דלתות חוץ לווילות
עיצובים שונים

לגבי עיצוב דלתות הכניסה והחוץ, תוכלו להחליט יחד עם בית הייצור, אליו אתם ניגשים. ייתכן כי תראו דלת כניסה ששבתה את ליבכם, אך איננה מתאימה לגודל או לעיצוב הבית. על כן, תוכלו לבקש לשנות בה דבר אחד או שניים, על מנת להתאים אותה לבית שלכם, בצורה המושלמת. קיימים עיצובים כה רבים לדלתות כניסה, כמו דלתות עץ, דלתות פלדה, מתכת, אלומיניום, וגם ברזל. מגוון זה, נועד על מנת לאפשר לכל אדם, את היכולת לבחור את הדלת המתאימה ביותר עבורו.

גם בדלתות פנים

האיכות, העיצוב, החיפוש הבלתי פוסק אחר החידוש הבא בתחום הדלתות, גם בדלתות פנים אנו רודפים אחר הדבר הבא. עם דגש על חומרי גלם ברמה גבוהה, עיצוב ייחודי ויוקרתי ואיכות אבטחה מקסימלית.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן