דלתות מודרניות ודלתות בעיצוב כפרי

דלתות כניסה ודלתות פנים במגוון של עיצובים לאוהבי העיצוב המודרני הנקי וגם לאוהבי עיצוב כפרי חם שנראה טבעי.

קולקציה מרהיבה של דלתות כניסה ודלתות פנים

צפו עכשיו
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

הדלת בבית

הדלת היא אחד החלקים החשובים ביותר בבית. זה השער לבית וזה מה שמחזיק את העולם הפנימי בנפרד מהעולם החיצון. הדלת יכולה להיות עשויה מחומרים רבים ושונים, אך לרוב היא עשויה מעץ או מתכת.

דלתות עץ לרוב יקרות יותר מדלתות מתכת מכיוון שהן עמידות יותר ודורשות פחות תחזוקה. הם גם מגיעים בסגנונות רבים ושונים, כולל מסורתי, עכשווי וכפרי.

דלתות מתכת הן בדרך כלל זולות יותר מדלתות עץ מכיוון שהן דורשות פחות תחזוקה ואין צורך לצבוע או להכתים כמו דלתות עץ. דלתות מתכת מגיעות גם בסגנונות רבים ושונים, כולל עכשווי, מסורתי וכפרי.

דלתות כניסה

דלת הכניסה היא הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מגיעים אליכם הביתה. זה גם הרושם הראשוני שהם יעשו עליך. לכן, חשוב לוודא שהרושם הראשוני הזה הוא רושם טוב. דלת הכניסה היא הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מגיעים לביתכם. זה החלק החשוב ביותר בבית שלך, ויש להתייחס אליו ככזה. ישנן תכונות רבות שאתה יכול לשים על דלת הכניסה שלך כדי להפוך אותה לאטרקטיבית יותר.

חומרי הגלם לדלת כניסה טובה כוללים עץ, פלדה ואלומיניום

 

דלתות פנים לבית

דלתות פנים לחדרים הן מרכיב מכריע בכל בית. הם מספקים פרטיות ואבטחה, אך ניתן להשתמש בהם גם ליצירת תכונת עיצוב בחדר שלך. דלתות מגיעות בסגנונות וחומרים רבים ושונים, כך שיש משהו שיתאים לכל טעם ותקציב.

דלתות פנים למשרד

דלתות פנים הן חלק חשוב בעיצוב של כל משרד. הם יכולים ליצור או לשבור את המראה והתחושה של חלל.

ישנם סוגים רבים ושונים של דלתות פנים הקיימות בשוק כיום. הפופולריים שבהם הם זכוכית, עץ, מתכת וזכוכית חלבית. דלתות זכוכית מציעות מראה מודרני בעוד שדלתות עץ מציעות חמימות לחלל. דלתות מתכת הן חלקות ודלתות זכוכית חלבית מעניקות מראה קלאסי יותר לחלל

דלת מודרנית

לדלת המודרנית יש הרבה מאפיינים שמבליטים אותה מהדלת המסורתית. הוא עשוי ממגוון חומרים ושילוב בין חומרי גלם שונים. זה יכול גם להיות אוטומטי לפתיחה וסגירה אוטומטית באמצעות חיישנים או שלטים רחוקים.

דלת מודרנית היא דלת שמעוצבת להיות גם אטרקטיבית וגם פונקציונלית. הגורמים שהופכים דלתות כניסה מודרניות למשוכללות הם גם רכיבים אינטראקטיביים אך במיוחד רכיבים קטנים המיוצרים באיכות.

 

דלת חכמה

דלת חכמה היא קונספט חדש בשוק. זוהי דלת הניתנת לפתיחה ללא שימוש בידיים. יש לה חיישנים שמרגישים כשמישהו מתקרב ונפתח אוטומטית. דלתות אלו הומצאו תחילה כדי לסייע למתקשים בנגישות אך הפכו למוצרים המשפרים את איכות החיים באופן יומי.

 

דלת אלומיניום דמוי עץ בעיצוב כפרי

דלתות אלומיניום דמוי עץ הן בחירה מצוינת לבעלי בתים שרוצים לקבל את הטוב משני העולמות. הם מציעים את היופי הטבעי של העץ ללא התחזוקה הנלווית אליו.

העיצוב הכפרי של דלתות אלו מושלם לכל סגנון של בית, מהארץ ועד המודרני.

דלת אלומיניום דמוי עץ בעיצוב כפרי היא חומר ידידותי לסביבה ובר קיימא שהוא גם זול וגם עמיד.

הדלת עשויה אלומיניום בגימור דמוי עץ. הוא נוצר כדי לספק לבעלי בתים מראה של עץ ללא תחזוקה, עלות או השפעה סביבתית.

ניתן להשתמש בו עבור דלתות חוץ או פנים, כמו גם חלונות, חיפויים, מערכות קירוי ועוד – מה שהופך אותו למוצר רב-תכליתי שניתן להתאים בהתאמה אישית לכל צרכיו של כל בית.

מה היתרונות של דלתות המיוצרות מאלומיניום

דלתות אלומיניום הן לא רק עמידות, אלא גם מספקות בידוד. ניתן ליצור דלתות אלומיניום שיתאימו לכל גודל וצורת פתיחה. הם גם קלים לתחזוקה ולניקוי. היתרונות של דלתות אלומיניום הם רבים. הם קלים, מה שהופך אותם לקלים יותר להתקנה ופחות יקרים למשלוח. הם גם עמידים וניתן לצבוע אותם כך שיתאימו לכל עיצוב חוץ ופנים.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן