החידוש הבא: פרגולה אלומיניום דמוי עץ

חידושים בשוק הפרגולות וההצללות

פרגולה לבנה ודמוי עץ

פרגולות מאלומיניום דמוי עץ

לא כולם מכירים את החידוש בתחום – פרגולות אלומיניום דמוי עץ. אנחנו פה כדי להסביר לכם על פרגולות אלומיניום דמוי עץ, זאת כדי שתדעו לבחור את הפרגולה החדשה לביתכם, שתתאים לו בצורה הטובה ביותר.

היתרון של פרגולות אלומיניום

הפרגולות נועדו כדי שתוכלו לבלות בחצר או במרפסת בחודשים החמים ביותר כשהשמש קופחת, וגם שתוכלו לשבת שם במזג אוויר גשום. מאחר שהפרגולות נמצאות בחוץ, הן צריכות להיות עמידות בפני נזקי מזג האוויר. פרגולות שעשויות מאלומיניום שנחשב חומר עמיד וטוב מתאימות למשימה זו. הפרגולות עמידות ביותר בפני נזקי מזג האוויר ולכן לא זקוקות לתחזוקה שוטפת.
בנוסף, עצם היות הפרגולות בחוץ מושך לעיתים מזיקים. פרגולות מאלומיניום לא מושכות מזיקים בצורה בה מושכת הפרגולה מעץ. לכן, כדי להפחית את המזיקים שנמצאים בחצר או במרפסת, עדיף לבחור מראש פרגולות אלומיניום.

פרגולה קטנה עם מוטות תלייה ממתכת

מדוע בכל זאת אנשים מעדיפים פרגולה מעץ

עץ הוא חומר נקי ועדין, שמשתלב בצורה אסתטית בחצר או במרפסת. לכן, אנשים שבוחרים את הפרגולה, מתמקדים במראה ורוצים שהמבנה הגדול שמקימים ומושך את העין יהיה מחומר שנראה טוב בעיניהם. אנשים שבוחרים בפרגולה מעץ בעצם החליטו שהם מעדיפים את הנראות מאשר הנוחות של הפרגולה מאלומיניום.
למזלנו, בשנים האחרונות פותח סוג חדש של פרגולות וזה פרגולות אלומיניום דמוי עץ.

השיקול השני בסגירת מרפסת

מידע על פרגולות אלומיניום דמוי עץ

פרגולות אלומיניום דמוי עץ בעצם יוצרות מצב של סיטואציית win win. הפרגולות נראות כמו פרגולת עץ כך שלאנשים שחשוב מראה העץ מקבלים אותו. בנוסף, הן עמידות בפני נזקי מזג האוויר ובפני מזיקים כמו פרגולות האלומיניום. בשל סיבה זו אנשים רבים החלו להבין שאלו הפרגולות המוצלחות ביותר לבית חדש ובהן כדאי לבחור.

מותחני התלייה של הפרגולה
שדרוג - פרגולת אלומיניום דמוי עץ חשמלית

ניתן לבחור בפרגולת אלומיניום דמוי עץ חשמלית. הוספת החשמול מאפשרת לכם לשלוט על הפרגולה. כך, תוכלו להסיט אותה לפי כיוון קרני השמש, וכשאינה חזקה לפתוח את הפרגולה לרווחה. פרגולה מסוג זה מתאימה במיוחד לאנשים שאוהבים שלשלוט על הטמפרטורה.

פרגולה דמוי עץ בבלפוריה
איך מתמחרים פרגולה

הפרגולה מתומחרת לפי סוג החומר שאתם בוחרים לבנות ממנו, ולפי גודלה. אמנם פרגולות מאלומיניום יקרות יותר מפרגולות מעץ, אך לטווח הארוך דורשות פחות תחזוקה ולכן לטווח הארוך נחשבות לזולות יותר. המחיר בין גדלים שונים משתנה, לכן תצטרכו להתקשר לחברה או לשלוח הודעה ולקבל הצעת מחיר אינדיווידואלית.
זכרו שכיום יש המון דגמים שונים של פרגולות. בסופו של דבר, הפרגולה היא פריט עיצובי בבית לכל דבר ועניין. מלבד הפרקטיות עצם העובדה שהפרגולה גדולה ומושכת את העין הופכת את הנראות לחשובה, לכן השקיעו בבחירה גם ברמה הפרקטית וגם ברמה העיצובית.

פרגולה-אלומיניום-מחיר-1024x576
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן