הצעות מחיר דלת פנים וקביעת ייעוץ מקצועי

ייעוץ, מדידות והתאמת הדלת בביתכם ללא תוספת מחיר

צרו קשר
073-7969733
השארת פרטים
חזרה אל:
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

מאפיינים שניתן לשים לב אליהן בדלתות פנים המיועדות להתקנה
דלת פנים, היא דלת שמתקינים בתוך המרחב הפנימי של המבנה ו/או הבית. בעיקרון, טווח המחירים להתקנת דלתות פנים נע בין 800 ל-2,500 ₪ -+ , בהתאם לסוג הדלת, לתוספות, וכן הלאה. כאשר מתמקדים בהתקנת דלתות פנים יש מספר דברים שאפשר לשים לב אליהם ולהתבונן בהתאמתם. בעיקרון, כאשר מתכננים רכישה של דלת פנים כולל התקנה אפשר להתחשב בממדי הפתח של הדלת, משמע מה הגובה והרוחב של הדלת הזו – כי זו אמורה להתאים לאיזשהו מבנה במבנה הפנימי של הבית/נכס, על כן חשוב שהיא תתאים. 

הדבר השני שנרצה לשים לב אליו – הוא צורת הפתיחה של הדלת. שכן יש דלתות שפשוט נפתחות בצורות אחרות, כמו לדוגמה דלת ציר, דלת נגררת חיצונית, דלת נגררת עם כיס פנימי בתוך הקיר, דלת כפולה וכן הלאה. צורת הדלת למעשה יכולה להשפיע על החומר ממנה היא עשויה, מה שכמובן משקף את העלות שלה. באופן כללי, דלתות הזזה יכולות להיות יקרות באופן ניכר מאשר דלתות ציר, ברמת העשרות ומאות אחוזים של הפרש במחירים. על כן מומלץ לגלות איזו דלת פנים היא הרצויה במקרה זה. לא בגלל המחיר, אלא כי יש רבדים מדויקים של צורך שאפשר לתת עליהם מענה, דרך סוגי דלתות פנים שונים, שיכולים לתת מענה על הצורך הספציפי – כי יש להם מאפיינים אינדיבידואליים שיכולים לספק מענה ספציפית דרך מה שהם עושים היטב. מה שמיוחד ומיטיב בהם במיוחד.
הדבר השלישי שנוכל לקחת בחשבון – הוא יכוון הפתיחה של הדלת – האם מדובר בדלת שנפתחת לצד ימין, או דלת שנפתחת לצד שמאל. מסיבות הגיוניות, זה יכול להיראות לא פרקטי, לא יעיל ואף משעשע במידת מה אם דלת תיפתח לכיוון הלא נכון, או הנגדי למה שהיינו מצפים. למעשה, אם מתקינים דלת בכיוון “הלא נכון”, ייתכן שזה יצריך פירוק, הזמנה והתקנה מחדש של דלת פנים.
באופן כללי, דלתות פנים בעלות ממדים סטנדרטיים, שזה אומר שהגובה שלהן הוא כשני מטר וקצת (2.06 מ’), והרוחב שלהן נע בין 60, 70, 80, 90 ס”מ – יעלו הרבה פחות מדלתות פנים שנזמין בהזמנה מיוחדת, שלהן יש גובה ורוחב שנקרא להם לצורך העניין – לא סטנדרטיים. על כן דלת פנים כולל התקנה יכולה לדרוש סממנים אחרים, מאפיינים שונים – הן ברמת סוג ההזמנה ומה יהיה בה, והן ברמת המחיר.

חזרה אל:

(מחיר שירות המדידה / ייעוץ כלול במחיר הסופי של הדלת לאחר הזמנה)

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן