ממליצים על מחיצות

כחלק מסדרת ראיונות העוקבת אחר רמת שביעות הרצון של מתקיני ומשווקי מסדרת המחיצות המיוחדת תוצרת איטליה של חברת בנקור, אנו שמחים לחשוף בפניכם את ההמלצה של חברת “פני השטח” המבוססת בלונדון, אודות המחיצות המודולריות והיישומים המועילים של הסדרה.

מחיצות דקורטיביות לעסקים ומסעדות

מתי התחלתם להשתמש במחיצות ?

פגשנו את מחיצות תוצרת בנקור  בלונדון בתערוכת האדריכל , התאהבנו במראה של החומרים ממבט ראשון והוספנו אותם לחומרי הגלם בהם אנו משתמשים כחלק מארסל החומרים, פיתחנו עם הזמן את ההבנה ביכולות והיישומים האפשריים – הכוללים עיצוב פנים במשרדים, חנויות, מגזר פרטי ועסקי

מחיצות מעוצבות ניידות למסעדות (2)

האם אתם מרוצים מהמחיצות?

מאוד,  והדרך בה החומרים ומילוי הכוורת מייצרים משחקים עם אור הם בהחלט אלמנט מפתיע ויזואלית המפזר אלגנטיות בקלילות במרחב, בנוסף, האפשרות לשימוש בחומרים ממוחזרים כחלק מהמחיצה קרץ ללקוחות רבים שלנו המחפשים פתרונות אקולוגים לשילוב בתהליכי העיצוב והבנייה.

מחיצות הזזה מודולריות למשרד

האם הלקוחות שלכם מרוצים?

אחת התכונות הבולטות של החומרים היא שהם באמת מושכים תשומת לב  לקוחות רבים בחרו לייצר חלוקות שונות עם החומרים והופתעו מאוד מהאפקט הנוצר בחדירת האור דרך ליבת המחיצה, אחרים השתמשו במחיצות בתור דלתות פנים למשרדים ואיתם קירות הבנויים ממחיצה זהה, ויצרו אווירה פתוחה ואנרגיה חדשה ומעניינת ברחב.

לוחות-דלת-לבחירה

מה הערך המוסף שבמחיצות?

הוספה של מרקם ועומק יחד עם משחקים באור יוצרים חוויה ייחודית ביותר. המחיצות מאוד קלילות משקל מה שמקל על תהליכי הובלה והתקנה ומתורגם באופן ישיר לחסכון תקציבי. המחיצות דינמיות וזמינות בגדלים רבים ובכך הם ממש נהדרים לחללים גדולים בנויים או כאלו שנמצאים בתהליכי בנייה התחלתיים. גולת הכותרת של יתרונות המחיצה שאהבנו היא היכולת ליצירת מחיצות אקוסטיות ומבודדות גם תרמית, כך שטווח התכנון רחב מאוד בעבורנו.

התקנת מחיצות אקוסטיות

מהו החומר המועדף עליך ממשפחת המחיצות ?

 Starlight הוא  הדגם היצירתי ביותר לדעתי, הוא מאפשר גם מחיצות אקוסטיות, לנו הוא מרגיש הכי מקורי וכמו כל החומרים בסדרה הוא חזק וקליל.

המלצות-על-מחיצות מעוצבות
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן