חזרה לשגרה במשרד

מחיצות מעוצבות למשרדים לפי הנחיות קורונה החדשות

אצלנו ביוניקיט, מחיצות זה העניין. אנחנו מומחים ביישום מחיצות מודולריות, רצפה תקרה, מחיצות אקוסטיות ושלל פתרונות לחיפוי קירות ועיצוב פנים וחוץ בעזרת סוגי מחיצות שונים. בעקבות מגפת הקורונה וההנחיות החדשות, החלטנו לסייע לעסקים בכל העולם ולספק מגוון של מחיצות לקורונה. אתם מוזמנים ומוזמנות לצפות בסוגי המחיצות שלנו, המתאימות ליישום במשרדים ובכל חלל עבודה. מחיצות מעוצבות מכל הסוגים וגם מחיצות פשוטות יותר.

חיפוי-קירות-איטלקי

מחיצות ניידות בעיצוב יוקרתי

המחיצות הניידות שלנו מגיעות בעיצוב מעורר השראה, מראה קליל ואלגנטי, המוסיף יוקרה לחלל המשרד. לוחות פולימר עמידים בעיצוב אקסקלוסיבי ומיוחד. המטרה של מחיצות מסוג זה היא ליצור הפרדה בין חללי עבודה בעזרת מחיצות הניתנות להזזה וניוד ברחבי החלל לפי הצורך ולהצבה קבועה בין אזורים.

מחיצות שקופות לשולחן

הפתרון הפשוט והקל ביותר שיש למיגון מהיר של המשרד בכדי להתאימו לקבלת לקוחות לפי ההנחיות החדשות לקורונה. מחיצות פרספקס / פוליקרבונט יצוק וחזק מאוד, העומדות על רגליות בגבהים שונים. בנוסף, מחיצות טרפזיות להגנה מקיפה ואפשרות הצבה פשוטה על שולחן העבודה. 

כל סוגי המחיצות

הדף הראשי המכיל את כל סוגי מחיצות ולוחות החיפוי וההפרדה. אנו מציעים מחיצות איטלקיות איכותיות ומעוצבות, במראה ללא תחרות. בדף זה תוכלו לצפות בכל המחיצות שלנו הניתנות להתקנה במגוון רחב של יישומים, מחיפוי קירות פנים וחוץ ועד יצירת קירות ודלתות ומחיצות הפרדה. עולם עשיר של מוצרי מחיצה.

אתם בידיים טובות

צרו קשר

מחיצות הפרדה רצפה תקרה

לוחות מעוצבים, הניתנים להתקנה בתליה ובגובה רצפה תקרה, מתאימות במיוחד ליצירת הפרדה בין חללים פתוחים והתאמתם לקראת חזרת העובדים לחלל המשרדי. מחיצות הפרדה אלו מעוצבות במראה יוקרתי ומעניין, המוסיף אווירה ועיצוב ייחודי למשרדים.

מחיצות משרביה

עיצובי משרביה מהממים ומגוונים, מחיצות משרביה מיוחדות הניתנות לייצור משלל חומרי גלם, משרבית אלומיניום, משרביות מתכת, משרביות עץ ועוד. 

מחיצות אקוסטיות

מחיצות אקוסטיות לביצוע הפרדה יחד עם בידוד אקוסטי בחדרים וחללים פתוחים. מתאים ליישום כמחיצות בין שולחנות או עמדות עבודה וכן, כמחיצות שלמות רצפה תקרה וכפתרון מודולרי למשרדים.

חוצץ דקורטיבי שימושי להפרדה בין שולחנות

פתרון שימושי ומעוצב למיגון או הפרדה בין שולחנות, חוצץ דקורטיבי בין שולחנות הוא פתרון מוצלח לעיצוב המשרד כשם שקיר דקורטיבי ממחיצות הוא פתרון היוצר הן הפרדה והן מראה מיוחד.

אתם בידיים טובות

צרו קשר

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן